Ze gaan zich verkleden......en Randy kan totaal niet tegen haar op....ze wil hem denk ik afleiden dat hij het spel totaal vergeet en kan zich niet concentreren.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:03 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat zijn die 2 nou aan het doen Randy en Nouska? Haha
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou geen idee ze is gewoon hyperquote:Op maandag 5 februari 2024 22:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze gaan zich verkleden......en Randy kan totaal niet tegen haar op....ze wil hem denk ik afleiden dat hij het spel totaal vergeet en kan zich niet concentreren.
In het huis was dat toch een stuk minder?quote:
Trustequote:Op maandag 5 februari 2024 22:13 schreef GayGuy het volgende:
Heb het wel weer gezien vandaag. Ik ga slapen. Tot morgen
Er gebeurt tenminste watquote:Op maandag 5 februari 2024 22:24 schreef Hoempah het volgende:
Je kent elkaar een paar uur.. je teen nagels zijn gedaan en je trekt haar kleding aan.
quote:Op maandag 5 februari 2024 22:24 schreef Snoozey het volgende:
dit doet ze normaal altijd met dr vent op tiktok
En wel meer dan dat......quote:Op maandag 5 februari 2024 22:24 schreef Snoozey het volgende:
dit doet ze normaal altijd met dr vent op tiktok
ik heb net veel filmpjes op haar insta gekeken maar dit is wat ze daar ook doet, ze is echt gek! sommige filmpje bikini in winter sneeuw, zwemmen op ijs in zwembadquote:Op maandag 5 februari 2024 22:12 schreef Xilia het volgende:
[..]
In het huis was dat toch een stuk minder?
Daar vond ik Sabeau juist druk
Had ik ook al gezien ja, maargoed op tiktok is absurd gedrag nog best normaal ofzoquote:Op maandag 5 februari 2024 22:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik heb net veel filmpjes op haar insta gekeken maar dit is wat ze daar ook doet, ze is echt gek! sommige filmpje bikini in winter sneeuw, zwemmen op ijs in zwembad![]()
ze is echt hyper
Nee....inderdaad Randy die van de ene vreemde vrouw gaat naar de andere.....het is hem niet gegund. Lijkt wel expres...quote:Op maandag 5 februari 2024 22:30 schreef Xilia het volgende:
[..]
Had ik ook al gezien ja, maargoed op tiktok is absurd gedrag nog best normaal ofzo![]()
Ty had ze zo gek niet gekregen zeker weten.
Ach dat weet ik niet, gun hem wel terugkomst in het huis en dus geen nominatie deze week, tis een lieverdquote:Op maandag 5 februari 2024 22:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee....inderdaad Randy die van de ene vreemde vrouw gaat naar de andere.....het is hem niet gegund. Lijkt wel expres...
Ja, ik ook heel erg....en dat hij samen met Ty erom kan lachen wat hij nu weer met deze dame mee gemaakt heeft.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:34 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ach dat weet ik niet, gun hem wel terugkomst in het huis en dus geen nominatie deze week, tis een lieverd
Haha jaquote:Op maandag 5 februari 2024 22:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ik ook heel erg....en dat hij samen met Ty erom kan lachen wat hij nu weer met deze dame mee gemaakt heeft.
Ik vind Tom vooral een gecompliceerde jongen, voelt zich vrij snel aangevallen en onbegrepenquote:Op maandag 5 februari 2024 22:41 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik heb best te doen met Tom
Hij word vaak door zijn vrienden niet serieus genomen.
En constant als hij in de buurt is zo'n hemelse smile op zijn gezicht...quote:Op maandag 5 februari 2024 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Dilano is duidelijk op jacht bij Sabeau he, zit heel veel in haar buurt
Ben je klaar mee.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:44 schreef zodeju het volgende:
Af en toe hoor ik bij Saboo de stem van Georgina Verbaan als ze niet met dialect praat.
Ja omdat alles wat hij doet en zegt negatief commentaar op is. Hij doet het voor zijn gevoel nooit goed, kan nooit zichzelf zijn wat ik begreep.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Tom vooral een gecompliceerde jongen, voelt zich vrij snel aangevallen en onbegrepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |