via de tenenquote:Op maandag 5 februari 2024 21:54 schreef zodeju het volgende:
BB gaat maar weer over op sl terwijl Anouska Randy verder opgeilt.
Komt nog wel denk ik. Ze vinden elkaar wel leuk.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Derde date al
Ze komen alleen niet verder dan waterscheppen
Is Ronahi niet meer de tweede alfa woman van de groep ? Sabeau lijkt meer meer iemand die haar looks en flirtgedrag zal gebruiken om gunsten te verkrijgen van de mannen daar.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik denk dat de productie Sabeau erin heeft gegooid als tweede alfa-woman, in de hoop dat het lekker gaat botsen met Ashley.
Heb jij de aflevering gezien.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:55 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Is Ronahi niet meer de tweede alfa woman van de groep ? Sabeau lijkt meer meer iemand die haar looks en flirtgedrag zal gebruik om de onschuld zelve te spelen bij de mannen daar.
zit in dat zilveren ding wat rondom zit gaatjes denk dat daar ook het een of ander is in gevallenquote:Op maandag 5 februari 2024 21:45 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Er is veel water gemorst op de grond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ronahi? Nee, bij lange na niet. Die heeft niet de capaciteiten om een gezelschap verbaal af te bluffen of haar wil op te leggen. Sabeau zie ik dat wel doen, die is goed genoeg gebekt.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:55 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Is Ronahi niet meer de tweede alfa woman van de groep ? Sabeau lijkt meer meer iemand die haar looks en flirtgedrag zal gebruik om de onschuld zelve te spelen bij de mannen daar.
Ja kan over zoveel dingen hebben als je nieuw bent.....en bij haar is het alleen heel lichamelijke dingen.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:00 schreef Ireth het volgende:
Vaag gesprek bij Noush en Randy? Been haren verven enz??
Concept voor de toktiks oid aan het uitwerkenquote:Op maandag 5 februari 2024 22:03 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat zijn die 2 nou aan het doen Randy en Nouska? Haha
Hij moet zichzelf ook omkledenquote:Op maandag 5 februari 2024 22:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Concept voor de toktiks oid aan het uitwerken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |