Als je 7 dagen per week onder floodlit leeft, ga je vanzelf wel smeren.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat heeft Sabeau nu weer gesmeerd op haar gezicht
kwark?
Neeneeneenee.....echt vond die benen scheren al niet kunnen en ja voeten gatsiegatsiegatie.....straks zijn neusharen en oren....quote:Op maandag 5 februari 2024 21:30 schreef greysbones het volgende:
@:Zodeju
Echt wat voor jou
Nouska haalt de ternharen van Randy eraf
Ze is er net 3 dagen.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je 7 dagen per week onder floodlit leeft, ga je vanzelf wel smeren.
Er is veel water gemorst op de grondquote:Op maandag 5 februari 2024 21:45 schreef Lonneke1983 het volgende:
Misschien een stomme vraag maar hoe kant het dat er aan de bovenkant toch een stuk minder water in de bak zit maar onderin maar een klein laagje water zit.
wellicht ook wat verdamptquote:Op maandag 5 februari 2024 21:45 schreef Lonneke1983 het volgende:
Misschien een stomme vraag maar hoe kant het dat er aan de bovenkant toch een stuk minder water in de bak zit maar onderin maar een klein laagje water zit.
Precies. Na die introductie video vertrouw ik haar voor geen cent meer. Die zeiksmurf wordt gewoon gebruikt.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Die Sabeau lijkt mij een heel gewiekste tante.
Daar zal het niet toe beperkt blijven, denk ikquote:
Tik tokquote:Op maandag 5 februari 2024 21:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Best beken video van Nouschka bijna 2 miljoen views
Meestal hebben die miss-types het IQ van hun schoenmaat, maar deze lijkt mij een uitzondering op de regel.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Precies. Na die introductie video vertrouw ik haar voor geen cent meer. Die zeiksmurf wordt gewoon gebruikt.
Ik heb er even over nagedacht. Dilano is dan de zeiksmurf?quote:Op maandag 5 februari 2024 21:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Precies. Na die introductie video vertrouw ik haar voor geen cent meer. Die zeiksmurf wordt gewoon gebruikt.
Derde date alquote:
Afwachten nog maar ik vind haar net zoals Alice opvallend veel maturiteit vertonen voor haar leeftijd. Of toch alvast meer dan Karen.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Meestal hebben die miss-types het IQ van hun schoenmaat, maar deze lijkt mij een uitzondering op de regel.
Ja. Irritante stem. Hij is 1.73.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb er even over nagedacht. Dilano is dan de zeiksmurf?
quote:Op maandag 5 februari 2024 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Dilano LOESJE
Je moet het leven niet te serieus nemen, het leven is al serieus genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |