Zou die man( nou ja jongentje ) zijn eigen geklep belovenquote:Op maandag 5 februari 2024 20:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Basiri zou niet snel iemand zijn spel beïnvloeden om aan zijn behoeftes te voldoen
Ze is enorm vermoeiendquote:Op maandag 5 februari 2024 21:00 schreef Koos1958 het volgende:
Sabeau heeft aan 3 missverkiezing en meegedaan en allemaal boeken over wat ze nu verkondigt aan de inwoners.
Neuhhhquote:Op maandag 5 februari 2024 21:01 schreef Ireth het volgende:
Het voorstelfilmpje van Sabeau!![]()
Ze zal flirterigheid gebruiken om tot het einde te komen! Red Dilano!!
helemaal mee eens ze staat de hele dag aanquote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 21:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat heeft Sabeau nu weer gesmeerd op haar gezicht
kwak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow neequote:Op maandag 5 februari 2024 21:06 schreef Kodiak100 het volgende:
nou gaan we weer een uurtje zwijmel tv kijken
quote:
vindwel meevallen hoor het zwijmelenquote:Op maandag 5 februari 2024 21:06 schreef Kodiak100 het volgende:
nou gaan we weer een uurtje zwijmel tv kijken
waar?quote:Op maandag 5 februari 2024 21:12 schreef greysbones het volgende:
Jimmy ziet er ook uit of hij 20
Flesjes bier op heeft
Daar is het al te laat voorquote:Op maandag 5 februari 2024 21:01 schreef Ireth het volgende:
Het voorstelfilmpje van Sabeau!![]()
Ze zal flirterigheid gebruiken om tot het einde te komen! Red Dilano!!
zelfde gedachte hahaquote:
Hij is wel erg grappig als hij zichzelf isquote:Op maandag 5 februari 2024 21:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Tom moet een stand-up comedy show gaan doen
Maar goed dat Ronahi niet meedeed.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:17 schreef greysbones het volgende:
Jullie komen allemaaal
Tom tegen
Voor ieder een leuk persoon dus
Ik ruil Ashley in voor Alice.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:21 schreef BB-King het volgende:
Deze 4 op de bank zijn mijn finale mensen.
ja ben ik het wel mee eensquote:Op maandag 5 februari 2024 21:21 schreef BB-King het volgende:
Deze 4 op de bank zijn mijn finale mensen.
Die heeft hij van Judy gekregen van het seizoen hiervoorquote:Op maandag 5 februari 2024 21:23 schreef Joyce-43 het volgende:
verteld tom net dat hij armband van Karen had gehad, Ashley vroeg van wie hij die had gehad toen zei hij Karan maar zo noemt hij Karen toch?
Zou wel verklaren waarom Doriana er niet uit ligtquote:Op maandag 5 februari 2024 21:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens mij leeft het programma in BE iid meer dan in NL
Maar kan er naast zitten
Ja hij noemt Karenquote:Op maandag 5 februari 2024 21:23 schreef Joyce-43 het volgende:
verteld tom net dat hij armband van Karen had gehad, Ashley vroeg van wie hij die had gehad toen zei hij Karan maar zo noemt hij Karen toch?
ja die andere maar eerste zei hij Karan hij heeft er 2 om geloof ikquote:Op maandag 5 februari 2024 21:24 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Die heeft hij van Judy gekregen van het seizoen hiervoor
Ohh sorry dat hoorde ik nietquote:Op maandag 5 februari 2024 21:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja die andere maar eerste zei hij Karan hij heeft er 2 om geloof ik
dat doet verveling met je, wat zal zijn vriendin in een deuk liggen zeg hahaquote:Op maandag 5 februari 2024 21:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Randy Oh jeetje waar ben ik aan begonnen
De verklaring waarom Doriana er niet uit ligt, ligt eerder in het feit dat Ariana haar tegenstander was.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou wel verklaren waarom Doriana er niet uit ligt
Zoveel zat er niet tussen 2 %quote:Op maandag 5 februari 2024 21:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De verklaring waarom Doriana er niet uit ligt, ligt eerder in het feit dat Ariana haar tegenstander was.
Welk shot?quote:Op maandag 5 februari 2024 21:33 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO heeft weer lef met dat camera shot
Mij valt dat niet eens opquote:Op maandag 5 februari 2024 21:33 schreef Kodiak100 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar let jij op Kodiquote:Op maandag 5 februari 2024 21:33 schreef Kodiak100 het volgende:
oftewelquote:Op maandag 5 februari 2024 21:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Shot dat Anoucka schuin van boven filmen terwijl ze half voorover hangt
Zou niet de eerste keer zijn dat ze een beetje windowdressen met de cijfers.quote:
Die 2 % komt uit de grootste poll op FBquote:Op maandag 5 februari 2024 21:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou niet de eerste keer zijn dat ze een beetje windowdressen met de cijfers.
De kijker wikt, de productie beschikt. ')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |