Maar goed dat Ronahi niet meedeed.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:17 schreef greysbones het volgende:
Jullie komen allemaaal
Tom tegen
Voor ieder een leuk persoon dus
Ik ruil Ashley in voor Alice.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:21 schreef BB-King het volgende:
Deze 4 op de bank zijn mijn finale mensen.
ja ben ik het wel mee eensquote:Op maandag 5 februari 2024 21:21 schreef BB-King het volgende:
Deze 4 op de bank zijn mijn finale mensen.
Die heeft hij van Judy gekregen van het seizoen hiervoorquote:Op maandag 5 februari 2024 21:23 schreef Joyce-43 het volgende:
verteld tom net dat hij armband van Karen had gehad, Ashley vroeg van wie hij die had gehad toen zei hij Karan maar zo noemt hij Karen toch?
Zou wel verklaren waarom Doriana er niet uit ligtquote:Op maandag 5 februari 2024 21:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens mij leeft het programma in BE iid meer dan in NL
Maar kan er naast zitten
Ja hij noemt Karenquote:Op maandag 5 februari 2024 21:23 schreef Joyce-43 het volgende:
verteld tom net dat hij armband van Karen had gehad, Ashley vroeg van wie hij die had gehad toen zei hij Karan maar zo noemt hij Karen toch?
ja die andere maar eerste zei hij Karan hij heeft er 2 om geloof ikquote:Op maandag 5 februari 2024 21:24 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Die heeft hij van Judy gekregen van het seizoen hiervoor
Ohh sorry dat hoorde ik nietquote:Op maandag 5 februari 2024 21:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja die andere maar eerste zei hij Karan hij heeft er 2 om geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |