Taverne is toch een kroeg en tegelijkertijd bij de politie werken? Ik wist niet dat het kon.....quote:Op maandag 5 februari 2024 23:05 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Sabeau, Danny en ook Dilano op de bank
Danny: ik had, tijdens toen ik bij de politie werkte, acht jaar een taverne. In 2008 gestopt.
Danny: we hadden pony's achter in de wei lopen.
Sabeau: ik heb een Fries, en een Shetlander.
Waarom niet? Rutten is ook gewoon leraar op een middelbare school.quote:Op maandag 5 februari 2024 23:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Taverne is toch een kroeg en tegelijkertijd bij de politie werken? Ik wist niet dat het kon.....
En waarom dan? Ik vind ze helemaal niet ongemakkelijk samen.quote:Op maandag 5 februari 2024 23:38 schreef engine het volgende:
Ik vind Tom en Jimmy toch wel een beetje ongemakkelijk.
En waarom dan niet? Ik juist wel.quote:Op maandag 5 februari 2024 23:43 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
En waarom dan? Ik vind ze helemaal niet ongemakkelijk samen.
Ik vind dat juist minder erg dan bijvoorbeeld een fonteinquote:Op maandag 5 februari 2024 23:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Kodiak mute de stream
Kan dat water niet meer horen.
Jaquote:Op maandag 5 februari 2024 23:50 schreef spapaars het volgende:
2x streams die meer op een gif-plaatje lijken.
Dat komt door de opdracht die gewoon saai is.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 00:03 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja![]()
Ach anders hadden we bedden dus maar niet klagen
Dat komt door Ashley, die eist dat iedereen stil is als de Queen wil slapemquote:Op dinsdag 6 februari 2024 00:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat komt door de opdracht die gewoon saai is.
De meesten raakten al wat geïrriteerd vandaag door weinig en of onregelmatig slapenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 00:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat komt door Ashley, die eist dat iedereen stil is als de Queen wil slapem
Geweldig. Dit is wat we willen!!!!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 00:38 schreef Xilia het volgende:
[..]
De meesten raakten al wat geïrriteerd vandaag door weinig en of onregelmatig slapen
Preciesquote:Op dinsdag 6 februari 2024 00:38 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Geweldig. Dit is wat we willen!!!!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |