Het is ook actie en reactie. Je kunt je ook afvragen waarom je dat soort reacties oproept...quote:Op maandag 5 februari 2024 22:45 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja omdat alles wat hij doet en zegt negatief commentaar op is. Hij doet het voor zijn gevoel nooit goed, kan nooit zichzelf zijn wat ik begreep.
En dat is in het huis en maar blijkbaar ook thuis.
Daar word je erg onzeker van he.
Vind het sneu.
quote:Op maandag 5 februari 2024 22:45 schreef KinKiJan het volgende:
Jimmy heeft in de gaten dat Sabeau misschien toch meer weet dan ze zegt te weten..dit is de cos hoor, hoeft niet in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
Vond het nogal een lap tekst en ook alweer van een half uur terugquote:Op maandag 5 februari 2024 22:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
dit is de cos hoor, hoeft niet in een spoiler
quote:Op maandag 5 februari 2024 22:45 schreef KinKiJan het volgende:
Jimmy heeft in de gaten dat Sabeau misschien toch meer weet dan ze zegt te weten..Van " Mijn" slechte ochtend.....en dat redden van t/r en a/g hebben ze samen besloten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat om een geven moment toch vanalles proberen om in goede aarde te vallen bij mensen. Dus ja dan doe en zeg je rare dingen. Moeilijk uitleggen. Hij is ook gewoon onzeker.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is ook actie en reactie. Je kunt je ook afvragen waarom je dat soort reacties oproept...
Voor mij was het toevallig net livequote:Op maandag 5 februari 2024 22:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vond het nogal een lap tekst en ook alweer van een half uur terug
ja ik zag het later ook, ik zal even terugspoelenquote:Op maandag 5 februari 2024 22:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vond het nogal een lap tekst en ook alweer van een half uur terug
Bij ash en Karen klettert er nog al eens wat langs. Nemen het niet zo nauw. Belangrijker dat ze goed zittenquote:Op maandag 5 februari 2024 22:51 schreef BigBreg83 het volgende:
Er is trouwens al best veel water uit die bak
En dat de roomservice op orde isquote:Op maandag 5 februari 2024 22:54 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Bij ash en Karen klettert er nog al eens wat langs. Nemen het niet zo nauw. Belangrijker dat ze goed zitten
Dit is zijn slaapoutfit, maar hij wacht nog even op de batterijwisselquote:Op maandag 5 februari 2024 23:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
En korte broek als ik het goed zie. Zo doorzichtig.....
Dilano doorzichtige korte broek?quote:Op maandag 5 februari 2024 23:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
En korte broek als ik het goed zie. Zo doorzichtig.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |