Ik begin me ook aan hem op te warmen en te appreciëren. Hij valt gewoon buiten de popi groep van Tom waardoor de meesten hem een figurant vinden. Hoop dat hij een power duo wordt met Sabeau.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik vind Dilano een leuke nette, goed opgevoede jongen, hoeft helemaal niet onzeker te zijn vind ik
lijkt me eerder gewoon geen type die van geruzie/drama houdt
wat meesten van jullie vorig jaar van Jason leuk vonden, heb ik nu zelf met Dilano (mijn eigen mening, maar jullie mogen ook jullie eigen mening hebben hoor) en oké beetje bevooroordeeld ben ik ja, mede-eindhovenaar
hadden ze nou meer spellen vorig jaar, of zijn we echt nog maar net begonnen om er iets over te zeggen?quote:Op maandag 5 februari 2024 09:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
En iets van ballonnen
[ afbeelding ]
Aan elkaar vastzitten
[ afbeelding ]
Een balletje op je helm houden, daar was Matt zo goed in toen hij een ander wilde laten schrikken om dat balletje laten vallen.
[ afbeelding ]
Matt deed vorig jaar niet mee hèquote:Op maandag 5 februari 2024 14:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hadden ze nou meer spellen vorig jaar, of zijn we echt nog maar net begonnen om er iets over te zeggen?
ja dat weet ik ja dat jaar was ook saai met spellen vorig jaar hadden ze wel veelquote:Op maandag 5 februari 2024 14:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matt deed vorig jaar niet mee hè
Dat was het jaar ervoor
Jason begon zo maar die maakte een draai tijdens het programma. Ik zie daar totaal nog geen teken van bij Dilano. Jason ging veel meer met gevoel spelen maar bleef heel erg bij zichzelf. Jason ging compleet kapot halverwegen het programma en worstelde zich daar uit. Ik heb het idee dat Dilano toch een groot gedeelte een act opvoert van die scherpe speler.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:28 schreef TheVoice4ever het volgende: ik vind Dilano een leuke nette, goed opgevoede jongen, hoeft helemaal niet onzeker te zijn vind ik lijkt me eerder gewoon geen type die van geruzie/drama houdt wat meesten van jullie vorig jaar van Jason leuk vonden, heb ik nu zelf met Dilano (mijn eigen mening, maar jullie mogen ook jullie eigen mening hebben hoor) en oké beetje bevooroordeeld ben ik ja, mede-eindhovenaar
Het eerste jaar zelfs. Met Jill.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matt deed vorig jaar niet mee hè
Dat was 2 jaar ervoor
En aan elkaar was vorig jaar
nah, hij speelt geen act denk ik, sommige bewoners zijn gewoon meteen al wat dominanter op de voorgrond (maar ja of dat verstandig teveel op de voorgrond, die zijn meestal ook wel targets, daarom zie ik Tom, Ashley en Tyron nog wel enkele keren genomineerd worden, hopelijk doorzien ze Ronahi ook hoe vals zij bezig is, samen met Doriana)quote:Op maandag 5 februari 2024 14:34 schreef marky het volgende:
[..]
Jason begon zo maar die maakte een draai tijdens het programma. Ik zie daar totaal nog geen teken van bij Dilano. Jason ging veel meer met gevoel spelen maar bleef heel erg bij zichzelf. Jason ging compleet kapot halverwegen het programma en worstelde zich daar uit. Ik heb het idee dat Dilano toch een groot gedeelte een act opvoert van die scherpe speler.
Had ook niet anders verwacht van Alicequote:
Neeeheeequote:Op maandag 5 februari 2024 14:40 schreef Lillibet het volgende:
op de stream binnen is nouchka het eelt van de voeten van ashley aan het halen met een electrisch apparaat![]()
![]()
![]()
ja ik zie het nuquote:
Geen flauw idee, maar het lijkt wel zo te zijn dat mensen die meedoen aan dit soort programma's vaak meerdere doenquote:Op maandag 5 februari 2024 14:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
Nouchka ken ikheeft zij niet meegedaan aan million dollar island???? komt me bekend voor
Klopt.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
Nouchka ken ikheeft zij niet meegedaan aan million dollar island???? komt me bekend voor
hoe graag wil je leuk gevonden wordenquote:
Ja. Was diegene die met een gebroken teen de opdracht won op de evenwichtsbalk.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
is een dragqueen dus denk dat hij zich wel overal scheert ookquote:Op maandag 5 februari 2024 14:51 schreef Lillibet het volgende:
Jimmie heeft al kale benen zie ik nu.
Vind haartjes bij mannen altijd sexy![]()
Dat lijkt mij wel , kijk maar naar zijn wenkiesquote:Op maandag 5 februari 2024 14:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is een dragqueen dus denk dat hij zich wel overal scheert ook
Vaak scheren dragqueens die dingen wegquote:Op maandag 5 februari 2024 14:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel , kijk maar naar zijn wenkies
+1quote:Op maandag 5 februari 2024 14:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik krijg er een beetje de kriebels van
Alleen niet handig in een spel als BBquote:Op maandag 5 februari 2024 14:58 schreef Lillibet het volgende:
jimmie zegt dat hij heel loyaal is aan mensen
mooie eigenschap
Klopt dat zal hem nog wel in de weg gaan zitten vrees ik.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen niet handig in een spel als BB
Dat denk ik wel als hij daar krampachtig aan blijft vasthoudenquote:Op maandag 5 februari 2024 14:59 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Klopt dat zal hem nog wel in de weg gaan zitten vrees ik.
zit wel bij de juiste duopartner dan, hij en Dilano vinden elkaar oprecht chill denk ikquote:Op maandag 5 februari 2024 14:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen niet handig in een spel als BB
Het kan ook iets te krampachtig overkomen.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
zit wel bij de juiste duopartner dan, hij en Dilano vinden elkaar oprecht chill denk ik
Ik denk dat Tyron helemaal niet dominant is. hij heeft een eigen mening en zegt die alleen als het hem gevraagd wordt.....En misschien wat koppig.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nah, hij speelt geen act denk ik, sommige bewoners zijn gewoon meteen al wat dominanter op de voorgrond (maar ja of dat verstandig teveel op de voorgrond, die zijn meestal ook wel targets, daarom zie ik Tom, Ashley en Tyron nog wel enkele keren genomineerd worden, hopelijk doorzien ze Ronahi ook hoe vals zij bezig is, samen met Doriana)
ik ben redelijk oké qua de positie van Dilano momenteel in het huis, niet echt iemand waar een ander problemen mee heeft of zo, zelfs Alice gunde hem en Jimmy de kroontjes en de vrijstelling vorige week
Tom is veel dominanter dan Tyron.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat Tyron helemaal niet dominant is. hij heeft een eigen mening en zegt die alleen als het hem gevraagd wordt.....En misschien wat koppig.
betaald met geld uit de prijzenpot danquote:Op maandag 5 februari 2024 15:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Afijn kan RRS zo weer gebeld worden afvoer verstopt van al het haar
Samequote:Op maandag 5 februari 2024 15:04 schreef marky het volgende:
Pfff Sabeau ik wordt er echt een beetje moe van
Ik wordt eerder moe van Dilano die er als een blij kwispelend schoothondje achteraan looptquote:Op maandag 5 februari 2024 15:04 schreef marky het volgende:
Pfff Sabeau ik wordt er echt een beetje moe van
Laat dit een BB seizoen zijn ZONDER stelletjes! Is niets waard.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik wordt eerder moe van Dilano die er als een blij kwispelend schoothondje achteraan loopt
geloof ik wel van hem dat hij haar leuk vind (is heel schattig om te zien), maar of zij ook oprecht is, ik hoop het voor d'r anders wordt haar tactiek haar snelle ondergang daarquote:Op maandag 5 februari 2024 15:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik wordt eerder moe van Dilano die er als een blij kwispelend schoothondje achteraan loopt
quote:Op maandag 5 februari 2024 15:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ze is een mooi meisje vind ik
Vindt het altijd wel leuk dat beginnende om elkaar heen draaien....quote:Op maandag 5 februari 2024 15:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Laat dit een BB seizoen zijn ZONDER stelletjes! Is niets waard.
20 jaar, en Dilano is 25 jaarquote:Op maandag 5 februari 2024 15:10 schreef ben34567 het volgende:
[..]en het voelt weer fout aan want net zoals Alice is ze nog heel jong
Hou op man!quote:Op maandag 5 februari 2024 15:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het altijd wel leuk dat beginnende om elkaar heen draaien....
Ik bedoel dat het fout aanvoelt dat ik haar een aantrekkelijk meisje vind puur lichamelijk (ik ben 32)quote:Op maandag 5 februari 2024 15:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
20 jaar, en Dilano is 25 jaar
scheelt maar 5 jaar
niet zoals Jason en Chiara vorig jaar
ik bedoel het niet zoquote:Op maandag 5 februari 2024 15:11 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het fout aanvoelt dat ik haar een aantrekkelijk meisje vind puur lichamelijk (ik ben 32)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Dotteke op 05-02-2024 15:26:19 ]
Ja, vanmorgen nog vele rondjes hardlopen.....en daarna haar knie verbinden.....dat kan toch niet goed zijn.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah .. de knie van Sabeau is niet zo goed. Heeft ze altijd last van zegt ze : 'Ga gewoon door'
quote:Op maandag 5 februari 2024 15:15 schreef Lonneke1983 het volgende:
Weet niet of dit gedeeld is. De vriendin van Basiri.Mod Edit: Doe eens niet MarkySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Dotteke op 05-02-2024 15:27:20 ]
Ik denk niet dat hij overal bij kanquote:Op maandag 5 februari 2024 15:18 schreef Snoozey het volgende:
kan hij verdomme niet zelf zijn benen scheren
Ze deed het om Dilano te imponerenquote:Op maandag 5 februari 2024 15:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
ugh als je last hebt van je knie, ga je geen rondjes hardlopen, dat is er helemaal niet goed voor
vooral veel rust houden is dan het enige wat je moet doen, en ijs erop
Dat vind ik dan wel weer leuk en ze zijn ook zeker niet slecht gezet, het is een bepaalde stijl waar je wel of niet van houdt.quote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 15:15 schreef Lonneke1983 het volgende:
Weet niet of dit gedeeld is. De vriendin van Basiri.Het is maar wat je mooi vindt.....Met jurkje aan prachtig in bikini minder.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Dotteke op 05-02-2024 15:27:43 ]
En zeer vrouw onvriendelijkquote:Op maandag 5 februari 2024 15:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat Tyron helemaal niet dominant is. hij heeft een eigen mening en zegt die alleen als het hem gevraagd wordt.....En misschien wat koppig.
We zullen morgenochtend zien.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:18 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze deed het om Dilano te imponeren
Heerlijk ,ik hou durvanquote:Op maandag 5 februari 2024 15:22 schreef ledn81 het volgende:
Vertel me over je tattoos
Jimmy : "Dit is mijn non-binaire onderwaterwereld"
Nee Tyron die vind dat mannen moeten beslissen en aanhanger is van Andrew Tatequote:Op maandag 5 februari 2024 15:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ben je niet in de war met Bassie
Ik hoop het ... leven in brouwerij.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:23 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy zit op de wasbakken wand. Sat is toch niet gemaakt om 120 kilo te tillen.
ah ja. is niet de stijl waar ik van hou. maar ieder zijn dingquote:Op maandag 5 februari 2024 15:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer leuk en ze zijn ook zeker niet slecht gezet, het is een bepaalde stijl waar je wel of niet van houdt.
Denk dat de vrouwen daar totaal anders over Tyron denken...er is geen eentje die hij fout heeft behandelt.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ben je niet in de war met Bassie
Mod Edit: Bericht verwijderd Hou het eens bij de streamsquote:
Vandaar dat hij zijn partner het mes op de keel zette...omdat hij wou beslissen.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:23 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Nee Tyron die vind dat mannen moeten beslissen en aanhanger is van Andrew Tate
Als je net uit de hottub komt wel.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:27 schreef chufi het volgende:
Mag het weer?! Badjassen in de woonkamer?
Zelfs met een natte broek op de bankquote:Op maandag 5 februari 2024 15:27 schreef chufi het volgende:
Mag het weer?! Badjassen in de woonkamer?
Ik hoor het idd....quote:Op maandag 5 februari 2024 15:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zelfs met een natte broek op de bank
Een van de nieuwen moet tegen Randyquote:Op maandag 5 februari 2024 15:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoor het idd....
Maar watskebeurt nu ?
of evenwichtschallengequote:Op maandag 5 februari 2024 15:32 schreef BB-King het volgende:
Als de challenge benen ontharen is dan heeft Randy een groot probleem.
Ah okquote:Op maandag 5 februari 2024 15:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een van de nieuwen moet tegen Randy
Het is vooral Basiri die zeurt.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:36 schreef Koos1958 het volgende:
Wat zeuren ze nu over de keus van randy
Dat snap ik ook niet. Het is zijn keuzequote:Op maandag 5 februari 2024 15:36 schreef Koos1958 het volgende:
Wat zeuren ze nu over de keus van randy
Echt die meid is gewoon aardig tegen hem.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:35 schreef Puzzie het volgende:
Jimmy gunt Dylano Sabbeau
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 februari 2024 15:35 schreef Puzzie het volgende:
Jimmy gunt Dylano Sabbeau
[ afbeelding ]
Hij zal wel gedacht hebben, zal deze keer geen mannelijke tegenstander kiezen.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een van de nieuwen moet tegen Randy
misschien heeft hij ook million dollar island gekekenquote:Op maandag 5 februari 2024 15:39 schreef Harry het volgende:
Dilano vindt Nouschka een Terminator.
Doriana: jullie onderschatten Randy!
hij loopt nu te janken hahahquote:
schiet op met tetris hahaquote:Op maandag 5 februari 2024 15:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
misschien heeft hij ook million dollar island gekeken
Jimmy : ze heeft met 100 man op een eiland gezeten, en is 4e geworden. Ik wil geen spel tegen haar spelen.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
misschien heeft hij ook million dollar island gekeken
Kan Jimmy echt wel van haar winnen hij is ook slim en sterk.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jimmy : ze heeft met 100 man op een eiland gezeten, en is 4e geworden. Ik wil geen spel tegen haar spelen.
Is geen kracht spel maar slim denken enzoquote:Op maandag 5 februari 2024 15:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jimmy : ze heeft met 100 man op een eiland gezeten, en is 4e geworden. Ik wil geen spel tegen haar spelen.
Basilicum, Rosalie en Chabbo. Ze heeft wel (erg veel) moeite met die namen altijd he 😂quote:Op maandag 5 februari 2024 15:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice : Tjap... godsamme Tsjabo ... .... Sabeau ....
Ik ook waar is de tijd gebleven van namen als annie en truusquote:Op maandag 5 februari 2024 15:47 schreef Willewa het volgende:
[..]
Basilicum, Rosalie en Chabbo. Ze heeft wel (erg veel) moeite met die namen altijd he 😂
Nou ja ze zit hen wel een klein beetje te erg naar de mond te praten.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Echt die meid is gewoon aardig tegen hem.
Had Randy ook beter kunnen doenquote:
Zal dat onthaar ding wel zijnquote:Op maandag 5 februari 2024 15:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ja geen idee ... zou kunnen ... de oplader gaat iig mee
Heb je haar insta gezienquote:Op maandag 5 februari 2024 15:52 schreef Dotteke het volgende:
Waarom trekt die nieuwe niet eerst een broek aan voor ze voor over gebogen gaat staan in haar string? Ik snap dat nooit zo dat je zo opTV wil komen
Nee, kijk daar nooit naar eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 15:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die valt wel een beetje in het niets sinds die nieuwe er ook zijn.
Ik vind haar sowieso nietsquote:Op maandag 5 februari 2024 15:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
die viel al in het niets vlak nadat ze zelf binnenkwamquote:Op maandag 5 februari 2024 15:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het hing erom met Ari wie er weg zou gaan denk. Ari was niet zo geliefd door het Tom verhaallijntje, maar bracht wel sensatie.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:56 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
die viel al in het niets vlak nadat ze zelf binnenkwam
maar goed misschien zien de kijkers toch iets in haar of zo, ik moet goed kijken dan
Dat is haar werkquote:Op maandag 5 februari 2024 15:52 schreef Dotteke het volgende:
Waarom trekt die nieuwe niet eerst een broek aan voor ze voor over gebogen gaat staan in haar string? Ik snap dat nooit zo dat je zo opTV wil komen
Ze voegt ook werkelijk niets toequote:Op maandag 5 februari 2024 15:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het hing erom met Ari wie er weg zou gaan denk. Ari was niet zo geliefd door het Tom verhaallijntje, maar bracht wel sensatie.
Dori brengt .............Als Dori weer een keer op het bord komt is ze weg denk ik
Arme Randy. Daarmee straks in een hok van 5 x 4 meterquote:Op maandag 5 februari 2024 16:02 schreef Snoozey het volgende:
wat een druk mens, die nous. heel beweeglijk en druk druk haast haast
Beter teveel als te weinigquote:Op maandag 5 februari 2024 16:05 schreef MacDeMarco het volgende:
Lijkt alsof ze op vakantie gaat voor twee weken. Beetje overdreven.
Zei bb dat gisteren ook zo ?quote:
Nee gister ook zo volgens mij.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zei bb dat gisteren ook zo ?
Of is dit al het laatste duel ?
Zei hij elke keer geloif ik, ookntegen Randy toen hij erin gingquote:Op maandag 5 februari 2024 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. maar net werd het wel gezegd . Ik denk dat het dan de laatste duel is ?quote:Op maandag 5 februari 2024 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Nouschka verliest en genomineerd wordt zal de ander het moeilijk krijgen......want nieuwe heeft de kans niet gehad .quote:
Deze snapquote:Op maandag 5 februari 2024 16:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als Nouschka verliest en genomineerd wordt zal de ander het moeilijk krijgen......want nieuwe heeft de kans niet gehad .
Nouska heeft al geld gewonnen in ander spel..dus ik zou nu niet voor haar gaanquote:Op maandag 5 februari 2024 16:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als Nouschka verliest en genomineerd wordt zal de ander het moeilijk krijgen......want nieuwe heeft de kans niet gehad .
En ook niet de kans dat we ons hebben geïrriteerd aan haar.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Welk spel dan?quote:Op maandag 5 februari 2024 16:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nouska heeft al geld gewonnen in ander spel..dus ik zou nu niet voor haar gaan
Dat snap ik dan ook niet helemaalquote:Op maandag 5 februari 2024 16:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 februari 2024 16:20 schreef spapaars het volgende:
Zenderkast bevindt zich op een vreemde plaats.
[ afbeelding ]
Ja, ben vandaag een beetje onduidelijk.....ik bedoel als je met haar op de bank komt verliest ze zowiezo niet omdat men haar nog niet goed kennen. Het ligt er natuurlijk aan met wie je nog meer op die bank komt te zitten. En of je daar nog steeds met duo's zit.quote:
Die is zo gewend aan een reetveter dat ze dat niet voelt.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:20 schreef spapaars het volgende:
Zenderkast bevindt zich op een vreemde plaats.
[ afbeelding ]
Ik denk dat mensen juist eerder een nieuwe eruit stemmenquote:Op maandag 5 februari 2024 16:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ben vandaag een beetje onduidelijk.....ik bedoel als je met haar op de bank komt verliest ze zowiezo niet omdat men haar nog niet goed kennen. Het ligt er natuurlijk aan met wie je nog meer op die bank komt te zitten. En of je daar nog steeds met duo's zit.
Dat vermoeden heb ik ookquote:Op maandag 5 februari 2024 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen juist eerder een nieuwe eruit stemmen
Ik hoop het ook, maar vindt het een extra risico....quote:Op maandag 5 februari 2024 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hangt er denk ik helemaal van af naast wie ze dan staan. Sta je als nieuwe tegen een niet geliefd persoon dan gunt de massa vaak de nieuwe meer tijd, staat de nieuwe tegen een geliefd persoon dan werkt het uiteraard in het nadeel.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik ze ook nog niet echt een toevoeging. Sabeau is met haar recruitment werk bezig om Dilano te recruiten.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of ze moet met Ro en Do staan, dan weet ik het nog niet.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zij zat toch niet in de top 3 van Million Dollar Island?quote:Op maandag 5 februari 2024 16:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee vierdequote:Op maandag 5 februari 2024 16:32 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Zij zat toch niet in de top 3 van Million Dollar Island?
Ik dacht dat ze had gezegd dat enkel de top 3 geld had gewonnen.quote:
Dat begreep ik ook inderdaad.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:35 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze had gezegd dat enkel de top 3 geld had gewonnen.
Ook al zeker ¤ 1000 of ¤ 10000 zonder de koffers.
Nee Ariana heeft ook een briefje aan Randy geschreven.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:42 schreef zodeju het volgende:
Ligt het briefje van Tom die Ariana geschreven had nu op het tafeltje in het solohuis.
Alleen lastig te verstaan. Randy kan mensen wel goed laten praten terwijl hij zelf niet zo heel veel zegt.quote:
Oh ik versta haar prima. Ze vraagt wel leuk door nu.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:44 schreef marky het volgende:
[..]
Alleen lastig te verstaan. Randy kan mensen wel goed laten praten terwijl hij zelf niet zo heel veel zegt.
Ik denk dat ze nog een beetje los moet komen in de groep. Vind haar niet verkeerd zo.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:48 schreef ben34567 het volgende:
Nouchka vind ik een kloon van Ashley. Brengt dus niet zoveel bij.
Nu weet ik zeker dat ik nooit zwanger wil wordenquote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 16:50 schreef engine het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat ik nooit zwanger wil worden
Bij ons in de kempen is ne kloon een "clown'quote:Op maandag 5 februari 2024 16:48 schreef ben34567 het volgende:
Nouchka vind ik een kloon van Ashley. Brengt dus niet zoveel bij.
Ze was toen zelf in de live, klaar om in het huis te gaanquote:Op maandag 5 februari 2024 16:52 schreef Lillibet het volgende:
Randy vraagt Nouchka of ze zijn onderbroek heeft gezien![]()
Maar ze weet niet waar hij op doelt
ze heeft het niet gezien op de streams
Tom is alleen een beetje slordig denk ik, er gaat wel een beetje ernaast af en toe op de grond.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:50 schreef Lillibet het volgende:
Ziet er relaxt uit zoals Tom en Jimmie de bekertjes vullen en terug gieten in de grote bak.![]()
lekker een beetje keuvelen en een opdracht doen
Oh ik dacht dat niks had gewonnen, ze was vierde en alleen de eerste drie winnen een prijs.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Miljon dollar eiland heeft ze 100000 gewonnen las ik
Hij heeft hem een paar keer laten zien op streamquote:Op maandag 5 februari 2024 16:53 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ze was toen zelf in de live, klaar om in het huis te gaan
quote:Op maandag 5 februari 2024 16:57 schreef Xilia het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat niks had gewonnen, ze was vierde en alleen de eerste drie winnen een prijs.
Aja maar hij bedoelde nu dat gesprekje in de live waar hij zijn onderbroek liet zienquote:Op maandag 5 februari 2024 16:57 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Hij heeft hem een paar keer laten zien op stream
Oh oke ik had gelezen van die ton. Verkeerde info voor waar aangenomen dusquote:Op maandag 5 februari 2024 16:57 schreef Xilia het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat niks had gewonnen, ze was vierde en alleen de eerste drie winnen een prijs.
Die heeft niks gewonnen. Ging er voor de finale uit.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ben even wat anders aan het doenquote:
Ze had volgens mij op een gegeven moment ¤110.000 aan armbandjes maar vlak voor de finale sneuvelde ze en moest ze haar armbandjes weer afstaan.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh oke ik had gelezen van die ton.
Ik ken het programma niet wel lullig dan voor haarquote:Op maandag 5 februari 2024 17:06 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ze had volgens mij op een gegeven moment ¤110.000 aan armbandjes maar vlak voor de finale sneuvelde ze en moest ze haar armbandjes weer afstaan.
volgens mijn niet hoor toen Tom bij Randy kwam gooide hij gelijk zijn geluksdingen op tafel bij Randy waaronder 2 briefjes wat van Ariana wasquote:Op maandag 5 februari 2024 16:43 schreef marky het volgende:
[..]
Nee Ariana heeft ook een briefje aan Randy geschreven.
Randy had ook briefje maar geen roosje hahaquote:Op maandag 5 februari 2024 17:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
volgens mijn niet hoor toen Tom bij Randy kwam gooide hij gelijk zijn geluksdingen op tafel bij Randy waaronder 2 briefjes wat van Ariana was
Randy was dan ook haar broer, Tom haar loverquote:Op maandag 5 februari 2024 17:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Randy had ook briefje maar geen roosje haha
Van de week zoomden de camera in en stond het op naam van Randy en dat hij haar broer was etc en dat die talisman voor hem was.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
volgens mijn niet hoor toen Tom bij Randy kwam gooide hij gelijk zijn geluksdingen op tafel bij Randy waaronder 2 briefjes wat van Ariana was
oh ok gemist danquote:Op maandag 5 februari 2024 17:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Randy had ook briefje maar geen roosje haha
ok excuse had ik gemist danquote:Op maandag 5 februari 2024 17:10 schreef marky het volgende:
[..]
Van de week zoomden de camera in en stond het op naam van Randy en dat hij haar broer was etc en dat die talisman voor hem was.
Snoozey nu ookquote:Op maandag 5 februari 2024 17:20 schreef engine het volgende:
Nouchka denkt echt dat ze Isabeau heeft en Randy nu ook
quote:
dilan: aah, weet je t zekerquote:Op maandag 5 februari 2024 17:26 schreef BB-King het volgende:
Dilano mag niet met blote bast in de keuken staan van Jimmy.
Dat is niet meerquote:Op maandag 5 februari 2024 17:26 schreef Koos1958 het volgende:
Sabeau is echt zich aan dilano aan het binden. Is vast een meisje dat denkt met een relatie daar kan ik lang blijven vinden mensen leuk
Hoelang duurde dat programma......??quote:Op maandag 5 februari 2024 17:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ken het programma niet wel lullig dan voor haar
Wie of wat isIsabeau??quote:Op maandag 5 februari 2024 17:20 schreef engine het volgende:
Nouchka denkt echt dat ze Isabeau heeft en Randy nu ook
Nouchka blijft Sabeau zo noemen en Randy nu dus ookquote:
Ik heb net toch Isabeau gehoord.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:39 schreef Xilia het volgende:
[..]
Nouchka blijft Sabeau zo noemen en Randy nu dus ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |