Denk dat de vrouwen daar totaal anders over Tyron denken...er is geen eentje die hij fout heeft behandelt.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ben je niet in de war met Bassie
Mod Edit: Bericht verwijderd Hou het eens bij de streamsquote:
Vandaar dat hij zijn partner het mes op de keel zette...omdat hij wou beslissen.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:23 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Nee Tyron die vind dat mannen moeten beslissen en aanhanger is van Andrew Tate
Als je net uit de hottub komt wel.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:27 schreef chufi het volgende:
Mag het weer?! Badjassen in de woonkamer?
Zelfs met een natte broek op de bankquote:Op maandag 5 februari 2024 15:27 schreef chufi het volgende:
Mag het weer?! Badjassen in de woonkamer?
Ik hoor het idd....quote:Op maandag 5 februari 2024 15:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zelfs met een natte broek op de bank
Een van de nieuwen moet tegen Randyquote:Op maandag 5 februari 2024 15:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoor het idd....
Maar watskebeurt nu ?
of evenwichtschallengequote:Op maandag 5 februari 2024 15:32 schreef BB-King het volgende:
Als de challenge benen ontharen is dan heeft Randy een groot probleem.
Ah okquote:Op maandag 5 februari 2024 15:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een van de nieuwen moet tegen Randy
Het is vooral Basiri die zeurt.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:36 schreef Koos1958 het volgende:
Wat zeuren ze nu over de keus van randy
Dat snap ik ook niet. Het is zijn keuzequote:Op maandag 5 februari 2024 15:36 schreef Koos1958 het volgende:
Wat zeuren ze nu over de keus van randy
Echt die meid is gewoon aardig tegen hem.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:35 schreef Puzzie het volgende:
Jimmy gunt Dylano Sabbeau
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 februari 2024 15:35 schreef Puzzie het volgende:
Jimmy gunt Dylano Sabbeau
[ afbeelding ]
Hij zal wel gedacht hebben, zal deze keer geen mannelijke tegenstander kiezen.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een van de nieuwen moet tegen Randy
misschien heeft hij ook million dollar island gekekenquote:Op maandag 5 februari 2024 15:39 schreef Harry het volgende:
Dilano vindt Nouschka een Terminator.
Doriana: jullie onderschatten Randy!
hij loopt nu te janken hahahquote:
schiet op met tetris hahaquote:Op maandag 5 februari 2024 15:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
misschien heeft hij ook million dollar island gekeken
Jimmy : ze heeft met 100 man op een eiland gezeten, en is 4e geworden. Ik wil geen spel tegen haar spelen.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
misschien heeft hij ook million dollar island gekeken
Kan Jimmy echt wel van haar winnen hij is ook slim en sterk.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jimmy : ze heeft met 100 man op een eiland gezeten, en is 4e geworden. Ik wil geen spel tegen haar spelen.
Is geen kracht spel maar slim denken enzoquote:Op maandag 5 februari 2024 15:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jimmy : ze heeft met 100 man op een eiland gezeten, en is 4e geworden. Ik wil geen spel tegen haar spelen.
Basilicum, Rosalie en Chabbo. Ze heeft wel (erg veel) moeite met die namen altijd he 😂quote:Op maandag 5 februari 2024 15:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice : Tjap... godsamme Tsjabo ... .... Sabeau ....
Ik ook waar is de tijd gebleven van namen als annie en truusquote:Op maandag 5 februari 2024 15:47 schreef Willewa het volgende:
[..]
Basilicum, Rosalie en Chabbo. Ze heeft wel (erg veel) moeite met die namen altijd he 😂
Nou ja ze zit hen wel een klein beetje te erg naar de mond te praten.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Echt die meid is gewoon aardig tegen hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |