Denk dat de vrouwen daar totaal anders over Tyron denken...er is geen eentje die hij fout heeft behandelt.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ben je niet in de war met Bassie
Mod Edit: Bericht verwijderd Hou het eens bij de streamsquote:
Vandaar dat hij zijn partner het mes op de keel zette...omdat hij wou beslissen.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:23 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Nee Tyron die vind dat mannen moeten beslissen en aanhanger is van Andrew Tate
Als je net uit de hottub komt wel.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:27 schreef chufi het volgende:
Mag het weer?! Badjassen in de woonkamer?
Zelfs met een natte broek op de bankquote:Op maandag 5 februari 2024 15:27 schreef chufi het volgende:
Mag het weer?! Badjassen in de woonkamer?
Ik hoor het idd....quote:Op maandag 5 februari 2024 15:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zelfs met een natte broek op de bank
Een van de nieuwen moet tegen Randyquote:Op maandag 5 februari 2024 15:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoor het idd....
Maar watskebeurt nu ?
of evenwichtschallengequote:Op maandag 5 februari 2024 15:32 schreef BB-King het volgende:
Als de challenge benen ontharen is dan heeft Randy een groot probleem.
Ah okquote:Op maandag 5 februari 2024 15:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een van de nieuwen moet tegen Randy
Het is vooral Basiri die zeurt.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:36 schreef Koos1958 het volgende:
Wat zeuren ze nu over de keus van randy
Dat snap ik ook niet. Het is zijn keuzequote:Op maandag 5 februari 2024 15:36 schreef Koos1958 het volgende:
Wat zeuren ze nu over de keus van randy
Echt die meid is gewoon aardig tegen hem.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:35 schreef Puzzie het volgende:
Jimmy gunt Dylano Sabbeau
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |