Ik denk dat Tyron helemaal niet dominant is. hij heeft een eigen mening en zegt die alleen als het hem gevraagd wordt.....En misschien wat koppig.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nah, hij speelt geen act denk ik, sommige bewoners zijn gewoon meteen al wat dominanter op de voorgrond (maar ja of dat verstandig teveel op de voorgrond, die zijn meestal ook wel targets, daarom zie ik Tom, Ashley en Tyron nog wel enkele keren genomineerd worden, hopelijk doorzien ze Ronahi ook hoe vals zij bezig is, samen met Doriana)
ik ben redelijk oké qua de positie van Dilano momenteel in het huis, niet echt iemand waar een ander problemen mee heeft of zo, zelfs Alice gunde hem en Jimmy de kroontjes en de vrijstelling vorige week
Tom is veel dominanter dan Tyron.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat Tyron helemaal niet dominant is. hij heeft een eigen mening en zegt die alleen als het hem gevraagd wordt.....En misschien wat koppig.
betaald met geld uit de prijzenpot danquote:Op maandag 5 februari 2024 15:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Afijn kan RRS zo weer gebeld worden afvoer verstopt van al het haar
Samequote:Op maandag 5 februari 2024 15:04 schreef marky het volgende:
Pfff Sabeau ik wordt er echt een beetje moe van
Ik wordt eerder moe van Dilano die er als een blij kwispelend schoothondje achteraan looptquote:Op maandag 5 februari 2024 15:04 schreef marky het volgende:
Pfff Sabeau ik wordt er echt een beetje moe van
Laat dit een BB seizoen zijn ZONDER stelletjes! Is niets waard.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik wordt eerder moe van Dilano die er als een blij kwispelend schoothondje achteraan loopt
geloof ik wel van hem dat hij haar leuk vind (is heel schattig om te zien), maar of zij ook oprecht is, ik hoop het voor d'r anders wordt haar tactiek haar snelle ondergang daarquote:Op maandag 5 februari 2024 15:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik wordt eerder moe van Dilano die er als een blij kwispelend schoothondje achteraan loopt
quote:Op maandag 5 februari 2024 15:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ze is een mooi meisje vind ik
Vindt het altijd wel leuk dat beginnende om elkaar heen draaien....quote:Op maandag 5 februari 2024 15:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Laat dit een BB seizoen zijn ZONDER stelletjes! Is niets waard.
20 jaar, en Dilano is 25 jaarquote:Op maandag 5 februari 2024 15:10 schreef ben34567 het volgende:
[..]en het voelt weer fout aan want net zoals Alice is ze nog heel jong
Hou op man!quote:Op maandag 5 februari 2024 15:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het altijd wel leuk dat beginnende om elkaar heen draaien....
Ik bedoel dat het fout aanvoelt dat ik haar een aantrekkelijk meisje vind puur lichamelijk (ik ben 32)quote:Op maandag 5 februari 2024 15:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
20 jaar, en Dilano is 25 jaar
scheelt maar 5 jaar
niet zoals Jason en Chiara vorig jaar
ik bedoel het niet zoquote:Op maandag 5 februari 2024 15:11 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het fout aanvoelt dat ik haar een aantrekkelijk meisje vind puur lichamelijk (ik ben 32)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Dotteke op 05-02-2024 15:26:19 ]
Ja, vanmorgen nog vele rondjes hardlopen.....en daarna haar knie verbinden.....dat kan toch niet goed zijn.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah .. de knie van Sabeau is niet zo goed. Heeft ze altijd last van zegt ze : 'Ga gewoon door'
quote:Op maandag 5 februari 2024 15:15 schreef Lonneke1983 het volgende:
Weet niet of dit gedeeld is. De vriendin van Basiri.Mod Edit: Doe eens niet MarkySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Dotteke op 05-02-2024 15:27:20 ]
Ik denk niet dat hij overal bij kanquote:Op maandag 5 februari 2024 15:18 schreef Snoozey het volgende:
kan hij verdomme niet zelf zijn benen scheren
Ze deed het om Dilano te imponerenquote:Op maandag 5 februari 2024 15:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
ugh als je last hebt van je knie, ga je geen rondjes hardlopen, dat is er helemaal niet goed voor
vooral veel rust houden is dan het enige wat je moet doen, en ijs erop
Dat vind ik dan wel weer leuk en ze zijn ook zeker niet slecht gezet, het is een bepaalde stijl waar je wel of niet van houdt.quote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 15:15 schreef Lonneke1983 het volgende:
Weet niet of dit gedeeld is. De vriendin van Basiri.Het is maar wat je mooi vindt.....Met jurkje aan prachtig in bikini minder.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Dotteke op 05-02-2024 15:27:43 ]
En zeer vrouw onvriendelijkquote:Op maandag 5 februari 2024 15:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat Tyron helemaal niet dominant is. hij heeft een eigen mening en zegt die alleen als het hem gevraagd wordt.....En misschien wat koppig.
We zullen morgenochtend zien.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:18 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze deed het om Dilano te imponeren
Heerlijk ,ik hou durvanquote:Op maandag 5 februari 2024 15:22 schreef ledn81 het volgende:
Vertel me over je tattoos
Jimmy : "Dit is mijn non-binaire onderwaterwereld"
Nee Tyron die vind dat mannen moeten beslissen en aanhanger is van Andrew Tatequote:Op maandag 5 februari 2024 15:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ben je niet in de war met Bassie
Ik hoop het ... leven in brouwerij.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:23 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy zit op de wasbakken wand. Sat is toch niet gemaakt om 120 kilo te tillen.
ah ja. is niet de stijl waar ik van hou. maar ieder zijn dingquote:Op maandag 5 februari 2024 15:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer leuk en ze zijn ook zeker niet slecht gezet, het is een bepaalde stijl waar je wel of niet van houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |