Had Randy ook beter kunnen doenquote:
Zal dat onthaar ding wel zijnquote:Op maandag 5 februari 2024 15:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ja geen idee ... zou kunnen ... de oplader gaat iig mee
Heb je haar insta gezienquote:Op maandag 5 februari 2024 15:52 schreef Dotteke het volgende:
Waarom trekt die nieuwe niet eerst een broek aan voor ze voor over gebogen gaat staan in haar string? Ik snap dat nooit zo dat je zo opTV wil komen
Nee, kijk daar nooit naar eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 15:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die valt wel een beetje in het niets sinds die nieuwe er ook zijn.
Ik vind haar sowieso nietsquote:Op maandag 5 februari 2024 15:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
die viel al in het niets vlak nadat ze zelf binnenkwamquote:Op maandag 5 februari 2024 15:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het hing erom met Ari wie er weg zou gaan denk. Ari was niet zo geliefd door het Tom verhaallijntje, maar bracht wel sensatie.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:56 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
die viel al in het niets vlak nadat ze zelf binnenkwam
maar goed misschien zien de kijkers toch iets in haar of zo, ik moet goed kijken dan
Dat is haar werkquote:Op maandag 5 februari 2024 15:52 schreef Dotteke het volgende:
Waarom trekt die nieuwe niet eerst een broek aan voor ze voor over gebogen gaat staan in haar string? Ik snap dat nooit zo dat je zo opTV wil komen
Ze voegt ook werkelijk niets toequote:Op maandag 5 februari 2024 15:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het hing erom met Ari wie er weg zou gaan denk. Ari was niet zo geliefd door het Tom verhaallijntje, maar bracht wel sensatie.
Dori brengt .............Als Dori weer een keer op het bord komt is ze weg denk ik
Arme Randy. Daarmee straks in een hok van 5 x 4 meterquote:Op maandag 5 februari 2024 16:02 schreef Snoozey het volgende:
wat een druk mens, die nous. heel beweeglijk en druk druk haast haast
Beter teveel als te weinigquote:Op maandag 5 februari 2024 16:05 schreef MacDeMarco het volgende:
Lijkt alsof ze op vakantie gaat voor twee weken. Beetje overdreven.
Zei bb dat gisteren ook zo ?quote:
Nee gister ook zo volgens mij.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zei bb dat gisteren ook zo ?
Of is dit al het laatste duel ?
Zei hij elke keer geloif ik, ookntegen Randy toen hij erin gingquote:Op maandag 5 februari 2024 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. maar net werd het wel gezegd . Ik denk dat het dan de laatste duel is ?quote:Op maandag 5 februari 2024 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Nouschka verliest en genomineerd wordt zal de ander het moeilijk krijgen......want nieuwe heeft de kans niet gehad .quote:
Deze snapquote:Op maandag 5 februari 2024 16:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als Nouschka verliest en genomineerd wordt zal de ander het moeilijk krijgen......want nieuwe heeft de kans niet gehad .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |