Nouska heeft al geld gewonnen in ander spel..dus ik zou nu niet voor haar gaanquote:Op maandag 5 februari 2024 16:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als Nouschka verliest en genomineerd wordt zal de ander het moeilijk krijgen......want nieuwe heeft de kans niet gehad .
En ook niet de kans dat we ons hebben geïrriteerd aan haar.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als Nouschka verliest en genomineerd wordt zal de ander het moeilijk krijgen......want nieuwe heeft de kans niet gehad .
Welk spel dan?quote:Op maandag 5 februari 2024 16:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nouska heeft al geld gewonnen in ander spel..dus ik zou nu niet voor haar gaan
Dat snap ik dan ook niet helemaalquote:Op maandag 5 februari 2024 16:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 februari 2024 16:20 schreef spapaars het volgende:
Zenderkast bevindt zich op een vreemde plaats.
[ afbeelding ]
Ja, ben vandaag een beetje onduidelijk.....ik bedoel als je met haar op de bank komt verliest ze zowiezo niet omdat men haar nog niet goed kennen. Het ligt er natuurlijk aan met wie je nog meer op die bank komt te zitten. En of je daar nog steeds met duo's zit.quote:
Die is zo gewend aan een reetveter dat ze dat niet voelt.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:20 schreef spapaars het volgende:
Zenderkast bevindt zich op een vreemde plaats.
[ afbeelding ]
Ik denk dat mensen juist eerder een nieuwe eruit stemmenquote:Op maandag 5 februari 2024 16:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ben vandaag een beetje onduidelijk.....ik bedoel als je met haar op de bank komt verliest ze zowiezo niet omdat men haar nog niet goed kennen. Het ligt er natuurlijk aan met wie je nog meer op die bank komt te zitten. En of je daar nog steeds met duo's zit.
Dat vermoeden heb ik ookquote:Op maandag 5 februari 2024 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen juist eerder een nieuwe eruit stemmen
Ik hoop het ook, maar vindt het een extra risico....quote:Op maandag 5 februari 2024 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hangt er denk ik helemaal van af naast wie ze dan staan. Sta je als nieuwe tegen een niet geliefd persoon dan gunt de massa vaak de nieuwe meer tijd, staat de nieuwe tegen een geliefd persoon dan werkt het uiteraard in het nadeel.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik ze ook nog niet echt een toevoeging. Sabeau is met haar recruitment werk bezig om Dilano te recruiten.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of ze moet met Ro en Do staan, dan weet ik het nog niet.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zij zat toch niet in de top 3 van Million Dollar Island?quote:Op maandag 5 februari 2024 16:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee vierdequote:Op maandag 5 februari 2024 16:32 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Zij zat toch niet in de top 3 van Million Dollar Island?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |