Dat begreep ik ook inderdaad.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:35 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze had gezegd dat enkel de top 3 geld had gewonnen.
Ook al zeker ¤ 1000 of ¤ 10000 zonder de koffers.
Nee Ariana heeft ook een briefje aan Randy geschreven.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:42 schreef zodeju het volgende:
Ligt het briefje van Tom die Ariana geschreven had nu op het tafeltje in het solohuis.
Alleen lastig te verstaan. Randy kan mensen wel goed laten praten terwijl hij zelf niet zo heel veel zegt.quote:
Oh ik versta haar prima. Ze vraagt wel leuk door nu.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:44 schreef marky het volgende:
[..]
Alleen lastig te verstaan. Randy kan mensen wel goed laten praten terwijl hij zelf niet zo heel veel zegt.
Ik denk dat ze nog een beetje los moet komen in de groep. Vind haar niet verkeerd zo.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:48 schreef ben34567 het volgende:
Nouchka vind ik een kloon van Ashley. Brengt dus niet zoveel bij.
Nu weet ik zeker dat ik nooit zwanger wil wordenquote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 16:50 schreef engine het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat ik nooit zwanger wil worden
Bij ons in de kempen is ne kloon een "clown'quote:Op maandag 5 februari 2024 16:48 schreef ben34567 het volgende:
Nouchka vind ik een kloon van Ashley. Brengt dus niet zoveel bij.
Ze was toen zelf in de live, klaar om in het huis te gaanquote:Op maandag 5 februari 2024 16:52 schreef Lillibet het volgende:
Randy vraagt Nouchka of ze zijn onderbroek heeft gezien![]()
Maar ze weet niet waar hij op doelt
ze heeft het niet gezien op de streams
Tom is alleen een beetje slordig denk ik, er gaat wel een beetje ernaast af en toe op de grond.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:50 schreef Lillibet het volgende:
Ziet er relaxt uit zoals Tom en Jimmie de bekertjes vullen en terug gieten in de grote bak.![]()
lekker een beetje keuvelen en een opdracht doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |