Oh ik dacht dat niks had gewonnen, ze was vierde en alleen de eerste drie winnen een prijs.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Miljon dollar eiland heeft ze 100000 gewonnen las ik
Hij heeft hem een paar keer laten zien op streamquote:Op maandag 5 februari 2024 16:53 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ze was toen zelf in de live, klaar om in het huis te gaan
quote:Op maandag 5 februari 2024 16:57 schreef Xilia het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat niks had gewonnen, ze was vierde en alleen de eerste drie winnen een prijs.
Aja maar hij bedoelde nu dat gesprekje in de live waar hij zijn onderbroek liet zienquote:Op maandag 5 februari 2024 16:57 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Hij heeft hem een paar keer laten zien op stream
Oh oke ik had gelezen van die ton. Verkeerde info voor waar aangenomen dusquote:Op maandag 5 februari 2024 16:57 schreef Xilia het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat niks had gewonnen, ze was vierde en alleen de eerste drie winnen een prijs.
Die heeft niks gewonnen. Ging er voor de finale uit.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nouska heeft al geld gewonnen in ander spel..dus ik zou nu niet voor haar gaan
Ik ben even wat anders aan het doenquote:
Ze had volgens mij op een gegeven moment ¤110.000 aan armbandjes maar vlak voor de finale sneuvelde ze en moest ze haar armbandjes weer afstaan.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh oke ik had gelezen van die ton.
Ik ken het programma niet wel lullig dan voor haarquote:Op maandag 5 februari 2024 17:06 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ze had volgens mij op een gegeven moment ¤110.000 aan armbandjes maar vlak voor de finale sneuvelde ze en moest ze haar armbandjes weer afstaan.
volgens mijn niet hoor toen Tom bij Randy kwam gooide hij gelijk zijn geluksdingen op tafel bij Randy waaronder 2 briefjes wat van Ariana wasquote:Op maandag 5 februari 2024 16:43 schreef marky het volgende:
[..]
Nee Ariana heeft ook een briefje aan Randy geschreven.
Randy had ook briefje maar geen roosje hahaquote:Op maandag 5 februari 2024 17:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
volgens mijn niet hoor toen Tom bij Randy kwam gooide hij gelijk zijn geluksdingen op tafel bij Randy waaronder 2 briefjes wat van Ariana was
Randy was dan ook haar broer, Tom haar loverquote:Op maandag 5 februari 2024 17:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Randy had ook briefje maar geen roosje haha
Van de week zoomden de camera in en stond het op naam van Randy en dat hij haar broer was etc en dat die talisman voor hem was.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
volgens mijn niet hoor toen Tom bij Randy kwam gooide hij gelijk zijn geluksdingen op tafel bij Randy waaronder 2 briefjes wat van Ariana was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |