Ja. Was diegene die met een gebroken teen de opdracht won op de evenwichtsbalk.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
Nouchka ken ikheeft zij niet meegedaan aan million dollar island???? komt me bekend voor
is een dragqueen dus denk dat hij zich wel overal scheert ookquote:Op maandag 5 februari 2024 14:51 schreef Lillibet het volgende:
Jimmie heeft al kale benen zie ik nu.
Vind haartjes bij mannen altijd sexy![]()
Dat lijkt mij wel , kijk maar naar zijn wenkiesquote:Op maandag 5 februari 2024 14:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is een dragqueen dus denk dat hij zich wel overal scheert ook
Vaak scheren dragqueens die dingen wegquote:Op maandag 5 februari 2024 14:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel , kijk maar naar zijn wenkies
+1quote:Op maandag 5 februari 2024 14:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik krijg er een beetje de kriebels van
Alleen niet handig in een spel als BBquote:Op maandag 5 februari 2024 14:58 schreef Lillibet het volgende:
jimmie zegt dat hij heel loyaal is aan mensen
mooie eigenschap
Klopt dat zal hem nog wel in de weg gaan zitten vrees ik.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen niet handig in een spel als BB
Dat denk ik wel als hij daar krampachtig aan blijft vasthoudenquote:Op maandag 5 februari 2024 14:59 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Klopt dat zal hem nog wel in de weg gaan zitten vrees ik.
zit wel bij de juiste duopartner dan, hij en Dilano vinden elkaar oprecht chill denk ikquote:Op maandag 5 februari 2024 14:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen niet handig in een spel als BB
Het kan ook iets te krampachtig overkomen.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
zit wel bij de juiste duopartner dan, hij en Dilano vinden elkaar oprecht chill denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |