Die van Ariana zijn op vakantie.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:59 schreef Lonneke1983 het volgende:
Wat ik wel een beetje raar vond is dat ze niet met de familieleden/vrienden van de laatste 2 hebben gesproken.
Ja maar de zondag is vroeg begonnen.quote:
quote:
little too late. raarquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Heb Ari en familie berichtje gestuurd dat ik hoop dat ze kan genieten van haar familie en vrienden en als zij beelden op een van mijn accounts zien die ze liever offline hebben dat ik die offline zal halen.
Beste dat zij nu thuis is en hoop dat ze niet teveel haat meekrijgt. Ze was al zo onzeker![]()
Snap niet dat zij op deze manier door de casting is gekomen eigenlijk.
Ja als je ff verder had gelezen had je hem begrepen.quote:
Ik heb gewacht. Ok net net net geen twee minuten, maar had geliked, om de aandacht te trekken.quote:
Tijd gebrekquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:59 schreef Lonneke1983 het volgende:
Wat ik wel een beetje raar vond is dat ze niet met de familieleden/vrienden van de laatste 2 hebben gesproken.
ja beide, hij had zijn koffer ingepakt voor eventuele exit, nu weer spullen pakken voor de solomissiequote:
Randy naar de solo kamerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:02 schreef Hunter het volgende:
Randy is zijn koffer aan het pakken, mag niks zeggen
Dan loopt ie de champagne misquote:
AKAquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gezien. Waar is dat dan weer?
het hok waar de king & queen zaten. is nu het solo-house gewordenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mirrorroom /kasteelkamerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zelfde kamer als de mirrorroom en kasteelkamerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De verf is nog niet droog dus nergens aan zittenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De verf is nog niet droog dus nergens aan zitten![]()
[ afbeelding ]
Uiteindelijk wel maar dan kan zo'n afspraak niet meer stand houden. Helaas mag Tom het wel doen maar als andere het doen is het een probleem.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Big deal, ze zouden bij elkaar ook een mes in de rug steken om te kunnen winnen.
Nee dat dacht ik al.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:03 schreef Lonneke1983 het volgende:
En nu wachten op de Jip en Janneke champagne.
Had niet door dat ik final post had
Soloquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:08 schreef ledn81 het volgende:
is die safe or single aankondiging buiten beeld onder SL geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ze hebben blijkbaar ook iemand gezien in de gameroom (?)quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:08 schreef ledn81 het volgende:
is die safe or single aankondiging buiten beeld onder SL geweest?
zou ze doorhebben dat haar tom leugentjes niet meer zullen werkenquote:
Ik denk in de studio achter Ger en Taatquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:08 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze hebben blijkbaar ook iemand gezien in de gameroom (?)
Het zijn geen leugens he,quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zou ze doorhebben dat haar tom leugentjes niet meer zullen werken
Waar gaat hij heen.....quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja hij moet toch schone onderbroek mee
Na de sl kwamen ze allemaal uit de gang lopen en moesten ze allemaal naar woonkamer en Randy ging toen spullen inpakken.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:09 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik denk in de studio achter Ger en Taat
Echt welquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het zijn geen leugens he,
Het is echt haar variant van de waarheid.
Dat maakt het nog irritanter. Want ze is zich echt niet bewust van wat ze doet.
En nogmaals kijk de beelden ff terug Tom deed niet mee met dat bondje dus kan hij het ook niet brekenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:06 schreef marky het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel maar dan kan zo'n afspraak niet meer stand houden. Helaas mag Tom het wel doen maar als andere het doen is het een probleem.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het zijn geen leugens he,
Het is echt haar variant van de waarheid.
Dat maakt het nog irritanter. Want ze is zich echt niet bewust van wat ze doet.
Tom haters zullen Tom haters blijvenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:11 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
En nogmaals kijk de beelden ff terug Tom deed niet mee met dat bondje dus kan hij het ook niet breken
Hij is niet een boze witte man hčquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:11 schreef ledn81 het volgende:
Randy zet die chinese hoed even op.. en ze beginnen alweer geluidjes te maken.. Doe maar niet jongens![]()
![]()
![]()
De cancelaars zitten alweer klaar
Ik met niet eens een Tom fan eigenlijk van niemand maar dat liegen steedsquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Tom haters zullen Tom haters blijven
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het duurt even bij de draaideur. Aan de andere kant krijgen ze de kanarie er niet in, fladdert steeds weg
Ja, ik dacht dat ze erg moe was en dit haar veels te druk.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:12 schreef WatchYou het volgende:
Wat is er met Alice ze ziet er gestresst uit
Die heeft niks met dit “drukke/zenuwachtige gedoe” denk ik.. liefst lag ze al in bedquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:12 schreef WatchYou het volgende:
Wat is er met Alice ze ziet er gestresst uit
Kan makkelijk, gummetje mee en geen probleemquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
O maar hij heeft toch zijn geluksonderbroek aan....dus die kan hij wel een weekje aanhouden.
Hij gaat lekker kaas eten 😃quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:13 schreef Snensie het volgende:
Aggos dadelijk moet Randy naar het solo huis en zit hij alleen terwijl in het huis een feestje komt met twee nieuwe bewoners.
Die is Ariana ophalenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:14 schreef Jockari het volgende:
Waar zit Freak nu met zijn voorspellingen dat Ariana zou blijven. Samen de draaideur uit denk ik.
dat scheelt idd, maar Tom en Ty gingen alweer 'chinese' geluidjes maken en dat mag nietquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is niet een boze witte man hč
Doe maar: Op weg naar de Solo weekquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik al.
Ik had je al geliked in de hoop dat je het door zou hebben.
Wat wil je als titel want dan vragen we Dot om t aan te passen
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:15 schreef ledn81 het volgende:
Misschien is Ariana weer terug gekropen in de deur. "Maar ik ben Tom iets vergeten te zeggen en dat MOET echt nog even.. dat MOET"
Ik had ze verwachtquote:
waarom en hebben jullie Soloroom bedacht of komt dat al van BB afquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:16 schreef greysbones het volgende:
Ik had er een liedje onder gegooid
Afscheid nemen bestaat niet
waar was je? Dat is het voormalige kasteelquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waarom en hebben jullie Soloroom bedacht of komt dat al van BB af
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
quote:
Wij bedenken nooit wat!!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
@Dotteke wil jij de TT even aanpassen?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:15 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Doe maar: Op weg naar de Solo week
BBquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Waarom heten die nieuwen niet gewoon Carla en Petra. Ik kan net Ronahi zonder fouten typen en onthoudenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:17 schreef rinardo het volgende:
Voor de mensen die hem als geheugensteuntje er bij hadden ( ik kreeg al een pm er voor)
[ link | afbeelding ]
Ik vind het wel bijzonder... ik vind Ronahi op het eerste gezicht daar helemaal niet het type voor.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zou ze doorhebben dat haar tom leugentjes niet meer zullen werken
Behalve @Ireth somsquote:
Het is toch een duo?quote:
make up your mind stagiairesquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:21 schreef Schakeltopia het volgende:
stream 2 nu tom en ronahi, stream 1 is solo house
Randy is echt een frissert. Hij heeft 13 van die onderbroeken mee het huis in genomen. Elke week een schone.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
O maar hij heeft toch zijn geluksonderbroek aan....dus die kan hij wel een weekje aanhouden.
die zie ik de secret room in stappen nuquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:21 schreef Jockari het volgende:
Ligt Randy er nu ook definitief uit ?
edit: nee dusquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:21 schreef Jockari het volgende:
Ligt Randy er nu ook definitief uit ?
Freak ???quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:23 schreef Hunter het volgende:
Morgen informatie welke tegenstander voor Randy
De nieuwe ziet hij op de fotos op de muurquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:24 schreef ledn81 het volgende:
Randy ziet een tuintje. En iets met een nieuwe?
het is heel gek
Dat was Doriana die hem daarvoor uitmaaktequote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:24 schreef Lillibet het volgende:
heb ik echt niks mee zegt ze
moet u echt met tyron bespreken
ze heeft hem een paar dagen zwart gemaakt
uitgemaakt voor narcist die aan gaslighting doet..
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom : mensen praten hier he. Je vraagt dan zelf om dat niet te zeggen. Ik heb heel erg het gevoel gekregen dat je wel hebt gezegd op wie we hebben gestemd.
Ronahi : Ik ben niks aan het zeggen.
Tom : Nee, nee, ik beschuldig u daar niet van, maar dat komt op mij zo over. U voelt u slecht dat we die stem hebben gegeven. Ik merk dat ook. Maar, ik voel gewoon aan, dat er nooit meer iets is wat ik met u kan bespreken.
Tom : Het zijn uw vrienden he, ik ga u niet zeggen wat u moet doen he. U zit hier voor u eigen, u zit hier niet voor mij.
ik vind hem echt niet fel hoor haar reactie is fellerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:23 schreef engine het volgende:
Tom is weer heel fel maar bedoelt het eigenlijk wel goed.
In Nederland zouden wij zeggen: "No way, je hebt je vriendin teruggekregen! Dat is echt te gek, man. Ik ben echt blij voor je!"quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom : Ik ben blij voor u dat u uw vriendin terug hebt.
Ze liegt en is niet eerlijk en een achterbakse roddeltante.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik vind hem echt niet fel hoor haar reactie is feller
Tuintje is hetzelfde naast het kasteel / mirrorroomquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:24 schreef ledn81 het volgende:
Randy ziet een tuintje. En iets met een nieuwe?
het is heel gek
Ik had het ook niet door. Is waarschijnlijk al 2 seconden in beeld gekomen en de snelle jellen hier wisten het al.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja was al in de live te zienquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik had het ook niet door. Is waarschijnlijk al 2 seconden in beeld gekomen en de snelle jellen hier wisten het al.
nee bedanktquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:28 schreef BigBreg83 het volgende:
We hebben iets nieuws: BB lachtherapie
Ze snapt niet dat mensen haar kunnen zien en horen buiten dat huis en op tv. Dit is karakter geen acteren hoe ze is.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:28 schreef JDB94 het volgende:
Ronahi staat bij mij op de schopstoel iig
Ja dat had hij door en benoemde hij ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De 2 nieuwen staan er al tussen. Had Randy dat door?
Denk eentje en die andere gewoon in het huis.....quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:30 schreef odie22 het volgende:
de 2 nieuwe zullen wel bij randy op de kamer moeten vannacht
Hij zegt het juist net: "2 nieuwe mensen; dat wordt lastig"quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De 2 nieuwen staan er al tussen. Had Randy dat door?
Dat is echt een dingetje hč.. mannen fel en dominant noemen. Deed Karen ook al bij Basiri.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:23 schreef engine het volgende:
Tom is weer heel fel maar bedoelt het eigenlijk wel goed.
Er is er maar 1 dominantquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:30 schreef Joyce-43 het volgende:
ze is der stem erg aan het verheffen
Waarom twee bedden in een solo room?quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:31 schreef FBtje het volgende:
[..]
Dat is echt een dingetje hč.. mannen fel en dominant noemen. Deed Karen ook al bij Basiri.
Basiri en Tom zijn niet dominant en fel... de vrouwen in kwestie laten zich te makkelijk afschepen.
Dat ligt niet aan de mannen.
Basiri is kei dominant, is een Tate fanaat, zijn vriendin vind zijn dominantie fijnquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:31 schreef FBtje het volgende:
[..]
Dat is echt een dingetje hč.. mannen fel en dominant noemen. Deed Karen ook al bij Basiri.
Basiri en Tom zijn niet dominant en fel... de vrouwen in kwestie laten zich te makkelijk afschepen.
En Ashleyquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is er maar 1 dominant
En dat is Miss roddelsmurf
Nee dat is stressquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Bas is knetter dominant
Dat bleek vannacht ook weer
Nou sorry maar Basari is dat welquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:31 schreef FBtje het volgende:
[..]
mannen willen toch maar 1 dingquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:31 schreef FBtje het volgende:
[..]
kijk wat er op tafel ligt, een spelcomputerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:33 schreef Jockari het volgende:
Randy heeft een smartphone ?
[ afbeelding ]
En blauw & smart gamequote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:32 schreef BigBreg83 het volgende:
Randy heeft een soort van rose gameboy
Ja en neequote:
Voor mij is dat geen dingetje. Ze reageren nu allebei fel. Dat benoem ik dan ook zo.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:31 schreef FBtje het volgende:
[..]
computerspelletjequote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:33 schreef Jockari het volgende:
Randy heeft een smartphone ?
[ afbeelding ]
Je snapt dat het zelfde ruimte is als het kasteel?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:32 schreef Poeziewoes het volgende:
Wat een ongezellige kamer die solokamer, met dat blauw,en volgens mij ook kleine kamertje.
Je zal er maar zitten in je uppie!
Dan kan Randy kiezen of het fijne bed of het doorgezakte bed.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:31 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Waarom twee bedden in een solo room?
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:33 schreef MacDeMarco het volgende:
Ronahi zag Tom met een lange lip lopen
Helaba !!!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vlamingen die iets uitpraten ... nou .. dan kun je wel 3 potten koffie zetten...
Dominantquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Ronahi is echt smerig aan het stoken, en ze heeft echt paniek. Ze is zo verdomd dwingend
Dat weet ik niet.. het ging in dit geval over het nomineren van de duo's. Daarin was Basiri absoluut niet dominant. Karen vond van wel.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Bas is knetter dominant
Dat bleek vannacht ook weer
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:34 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Dan kan Randy kiezen of het fijne bed of het doorgezakte bed.
Is dat een Vlaamse uitspraak? nog nooit gehoord.quote:
Vindt Basiri en Tom toch heel anders dan Randy Glenn en Tyron.....van Danny weet ik het niet en ook Jimmy en Dilano zijn niet fel.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:31 schreef FBtje het volgende:
[..]
aaah, dat hoorde ik haar oa vanmiddag al een aantal keer zeggen, die lange lipquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:33 schreef MacDeMarco het volgende:
Ronahi zag Tom met een lange lip lopen
Irri-t-aaa-N-tquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi : Ik bedoel het niet sle-e-e-e-cht...
Geloof het wel!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:33 schreef Hunter het volgende:
[..]
Je snapt dat het zelfde ruimte is als het kasteel?
Dat was hij wel.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:34 schreef FBtje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.. het ging in dit geval over het nomineren van de duo's. Daarin was Basiri absoluut niet dominant. Karen vond van wel.
1 misschien? er zijn 2 bedden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:30 schreef odie22 het volgende:
de 2 nieuwe zullen wel bij randy op de kamer moeten vannacht
ik ken het ook niet, maar vind het wel grappigquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:35 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Is dat een Vlaamse uitspraak? nog nooit gehoord.
Welke ? Heb ik gemist op GoPlayquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:35 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Is dat een Vlaamse uitspraak? nog nooit gehoord.
Met een lange lip lopen.quote:
Nou vooral omdat het de hele week doodsaai is. WAAROM NU! Dit is BB spitsuur moment. Hou even je plasje opquote:
Zolang het niet neigt naar agressie, mogen mensen best fel zijn. Dominant is echt het verkeerde woord in ieder geval. Karen kreeg van Basiri werkelijk alle ruimte om te zeggen wie zij wilde nomineren. Niet minder dan hijzelf.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt Basiri en Tom toch heel anders dan Randy Glenn en Tyron.....van Danny weet ik het niet en ook Jimmy en Dilano zijn niet fel.
Ja! Dat begrijp ik niet helemaal en het klopt ook nietquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:37 schreef Mickytjuh het volgende:
Nee want BB wil Ronahi heilig laten lijken .
Klein kamertje is wc en er is een douche.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:32 schreef Poeziewoes het volgende:
Wat een ongezellige kamer die solokamer, met dat blauw,en volgens mij ook kleine kamertje.
Je zal er maar zitten in je uppie!
Hoe?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat was hij wel.
Extreem dominant.
Ook een beetje slap gelulquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:37 schreef Lillibet het volgende:
dilano voelt altijd wat andere mensen voelen
Ik ga in een appartementje in Eindhoven zoeken denk. Ariana kent vast makelaars die in een bepaalde regio kunnen zoekenquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:37 schreef Lillibet het volgende:
dilano voelt altijd wat andere mensen voelen
Laten we gewoon Ro zeggen, want haar naam krijg ik nooit deftig uitgesproken.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja! Dat begrijp ik niet helemaal en het klopt ook niet
wtfquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Dilano is zo'n kast-homo-papa-type
Die na werktijd op BinkDate op zoek gaat naar een Daddy om even een kwartiertje gebruikt te worden, en daarna huiswaarts naar moeder-de-vrouw te gaan.
Ik was eerstquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
Jij vond hem leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |