Helaba !!!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vlamingen die iets uitpraten ... nou .. dan kun je wel 3 potten koffie zetten...
Dominantquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Ronahi is echt smerig aan het stoken, en ze heeft echt paniek. Ze is zo verdomd dwingend
Dat weet ik niet.. het ging in dit geval over het nomineren van de duo's. Daarin was Basiri absoluut niet dominant. Karen vond van wel.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Bas is knetter dominant
Dat bleek vannacht ook weer
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:34 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Dan kan Randy kiezen of het fijne bed of het doorgezakte bed.
Vindt Basiri en Tom toch heel anders dan Randy Glenn en Tyron.....van Danny weet ik het niet en ook Jimmy en Dilano zijn niet fel.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:31 schreef FBtje het volgende:
[..]
Dat is echt een dingetje hè.. mannen fel en dominant noemen. Deed Karen ook al bij Basiri.
Basiri en Tom zijn niet dominant en fel... de vrouwen in kwestie laten zich te makkelijk afschepen.
Dat ligt niet aan de mannen.
aaah, dat hoorde ik haar oa vanmiddag al een aantal keer zeggen, die lange lipquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:33 schreef MacDeMarco het volgende:
Ronahi zag Tom met een lange lip lopen
Irri-t-aaa-N-tquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi : Ik bedoel het niet sle-e-e-e-cht...
Geloof het wel!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:33 schreef Hunter het volgende:
[..]
Je snapt dat het zelfde ruimte is als het kasteel?
Dat was hij wel.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:34 schreef FBtje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.. het ging in dit geval over het nomineren van de duo's. Daarin was Basiri absoluut niet dominant. Karen vond van wel.
1 misschien? er zijn 2 bedden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:30 schreef odie22 het volgende:
de 2 nieuwe zullen wel bij randy op de kamer moeten vannacht
ik ken het ook niet, maar vind het wel grappigquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:35 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Is dat een Vlaamse uitspraak? nog nooit gehoord.
Welke ? Heb ik gemist op GoPlayquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:35 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Is dat een Vlaamse uitspraak? nog nooit gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |