Nou vooral omdat het de hele week doodsaai is. WAAROM NU! Dit is BB spitsuur moment. Hou even je plasje opquote:
Speciaal voor jouquote:
Zolang het niet neigt naar agressie, mogen mensen best fel zijn. Dominant is echt het verkeerde woord in ieder geval. Karen kreeg van Basiri werkelijk alle ruimte om te zeggen wie zij wilde nomineren. Niet minder dan hijzelf.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt Basiri en Tom toch heel anders dan Randy Glenn en Tyron.....van Danny weet ik het niet en ook Jimmy en Dilano zijn niet fel.
Ja! Dat begrijp ik niet helemaal en het klopt ook nietquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:37 schreef Mickytjuh het volgende:
Nee want BB wil Ronahi heilig laten lijken .
Klein kamertje is wc en er is een douche.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:32 schreef Poeziewoes het volgende:
Wat een ongezellige kamer die solokamer, met dat blauw,en volgens mij ook kleine kamertje.
Je zal er maar zitten in je uppie!
Hoe?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat was hij wel.
Extreem dominant.
Ook een beetje slap gelulquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:37 schreef Lillibet het volgende:
dilano voelt altijd wat andere mensen voelen
Ik ga in een appartementje in Eindhoven zoeken denk. Ariana kent vast makelaars die in een bepaalde regio kunnen zoekenquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:37 schreef Lillibet het volgende:
dilano voelt altijd wat andere mensen voelen
Laten we gewoon Ro zeggen, want haar naam krijg ik nooit deftig uitgesproken.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja! Dat begrijp ik niet helemaal en het klopt ook niet
wtfquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Dilano is zo'n kast-homo-papa-type
Die na werktijd op BinkDate op zoek gaat naar een Daddy om even een kwartiertje gebruikt te worden, en daarna huiswaarts naar moeder-de-vrouw te gaan.
Ik was eerstquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
Jij vond hem leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |