Helaba !!!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vlamingen die iets uitpraten ... nou .. dan kun je wel 3 potten koffie zetten...
Dominantquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Ronahi is echt smerig aan het stoken, en ze heeft echt paniek. Ze is zo verdomd dwingend
Dat weet ik niet.. het ging in dit geval over het nomineren van de duo's. Daarin was Basiri absoluut niet dominant. Karen vond van wel.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Bas is knetter dominant
Dat bleek vannacht ook weer
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:34 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Dan kan Randy kiezen of het fijne bed of het doorgezakte bed.
Vindt Basiri en Tom toch heel anders dan Randy Glenn en Tyron.....van Danny weet ik het niet en ook Jimmy en Dilano zijn niet fel.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:31 schreef FBtje het volgende:
[..]
Dat is echt een dingetje hè.. mannen fel en dominant noemen. Deed Karen ook al bij Basiri.
Basiri en Tom zijn niet dominant en fel... de vrouwen in kwestie laten zich te makkelijk afschepen.
Dat ligt niet aan de mannen.
aaah, dat hoorde ik haar oa vanmiddag al een aantal keer zeggen, die lange lipquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:33 schreef MacDeMarco het volgende:
Ronahi zag Tom met een lange lip lopen
Irri-t-aaa-N-tquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi : Ik bedoel het niet sle-e-e-e-cht...
Geloof het wel!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:33 schreef Hunter het volgende:
[..]
Je snapt dat het zelfde ruimte is als het kasteel?
Dat was hij wel.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:34 schreef FBtje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.. het ging in dit geval over het nomineren van de duo's. Daarin was Basiri absoluut niet dominant. Karen vond van wel.
1 misschien? er zijn 2 bedden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:30 schreef odie22 het volgende:
de 2 nieuwe zullen wel bij randy op de kamer moeten vannacht
ik ken het ook niet, maar vind het wel grappigquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:35 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Is dat een Vlaamse uitspraak? nog nooit gehoord.
Welke ? Heb ik gemist op GoPlayquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:35 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Is dat een Vlaamse uitspraak? nog nooit gehoord.
Nou vooral omdat het de hele week doodsaai is. WAAROM NU! Dit is BB spitsuur moment. Hou even je plasje opquote:
Speciaal voor jouquote:
Zolang het niet neigt naar agressie, mogen mensen best fel zijn. Dominant is echt het verkeerde woord in ieder geval. Karen kreeg van Basiri werkelijk alle ruimte om te zeggen wie zij wilde nomineren. Niet minder dan hijzelf.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt Basiri en Tom toch heel anders dan Randy Glenn en Tyron.....van Danny weet ik het niet en ook Jimmy en Dilano zijn niet fel.
Ja! Dat begrijp ik niet helemaal en het klopt ook nietquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:37 schreef Mickytjuh het volgende:
Nee want BB wil Ronahi heilig laten lijken .
Klein kamertje is wc en er is een douche.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:32 schreef Poeziewoes het volgende:
Wat een ongezellige kamer die solokamer, met dat blauw,en volgens mij ook kleine kamertje.
Je zal er maar zitten in je uppie!
Hoe?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat was hij wel.
Extreem dominant.
Ook een beetje slap gelulquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:37 schreef Lillibet het volgende:
dilano voelt altijd wat andere mensen voelen
Ik ga in een appartementje in Eindhoven zoeken denk. Ariana kent vast makelaars die in een bepaalde regio kunnen zoekenquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:37 schreef Lillibet het volgende:
dilano voelt altijd wat andere mensen voelen
Laten we gewoon Ro zeggen, want haar naam krijg ik nooit deftig uitgesproken.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja! Dat begrijp ik niet helemaal en het klopt ook niet
wtfquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Dilano is zo'n kast-homo-papa-type
Die na werktijd op BinkDate op zoek gaat naar een Daddy om even een kwartiertje gebruikt te worden, en daarna huiswaarts naar moeder-de-vrouw te gaan.
Ik was eerstquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
Jij vond hem leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |