Randy is echt een frissert. Hij heeft 13 van die onderbroeken mee het huis in genomen. Elke week een schone.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
O maar hij heeft toch zijn geluksonderbroek aan....dus die kan hij wel een weekje aanhouden.
die zie ik de secret room in stappen nuquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:21 schreef Jockari het volgende:
Ligt Randy er nu ook definitief uit ?
edit: nee dusquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:21 schreef Jockari het volgende:
Ligt Randy er nu ook definitief uit ?
Freak ???quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:23 schreef Hunter het volgende:
Morgen informatie welke tegenstander voor Randy
De nieuwe ziet hij op de fotos op de muurquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:24 schreef ledn81 het volgende:
Randy ziet een tuintje. En iets met een nieuwe?
het is heel gek
Dat was Doriana die hem daarvoor uitmaaktequote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:24 schreef Lillibet het volgende:
heb ik echt niks mee zegt ze
moet u echt met tyron bespreken
ze heeft hem een paar dagen zwart gemaakt
uitgemaakt voor narcist die aan gaslighting doet..
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom : mensen praten hier he. Je vraagt dan zelf om dat niet te zeggen. Ik heb heel erg het gevoel gekregen dat je wel hebt gezegd op wie we hebben gestemd.
Ronahi : Ik ben niks aan het zeggen.
Tom : Nee, nee, ik beschuldig u daar niet van, maar dat komt op mij zo over. U voelt u slecht dat we die stem hebben gegeven. Ik merk dat ook. Maar, ik voel gewoon aan, dat er nooit meer iets is wat ik met u kan bespreken.
Tom : Het zijn uw vrienden he, ik ga u niet zeggen wat u moet doen he. U zit hier voor u eigen, u zit hier niet voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |