ik vind hem echt niet fel hoor haar reactie is fellerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:23 schreef engine het volgende:
Tom is weer heel fel maar bedoelt het eigenlijk wel goed.
In Nederland zouden wij zeggen: "No way, je hebt je vriendin teruggekregen! Dat is echt te gek, man. Ik ben echt blij voor je!"quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom : Ik ben blij voor u dat u uw vriendin terug hebt.
Ze liegt en is niet eerlijk en een achterbakse roddeltante.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik vind hem echt niet fel hoor haar reactie is feller
Tuintje is hetzelfde naast het kasteel / mirrorroomquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:24 schreef ledn81 het volgende:
Randy ziet een tuintje. En iets met een nieuwe?
het is heel gek
Ik had het ook niet door. Is waarschijnlijk al 2 seconden in beeld gekomen en de snelle jellen hier wisten het al.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waarom en hebben jullie Soloroom bedacht of komt dat al van BB af
Ja was al in de live te zienquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik had het ook niet door. Is waarschijnlijk al 2 seconden in beeld gekomen en de snelle jellen hier wisten het al.
nee bedanktquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:28 schreef BigBreg83 het volgende:
We hebben iets nieuws: BB lachtherapie
Ze snapt niet dat mensen haar kunnen zien en horen buiten dat huis en op tv. Dit is karakter geen acteren hoe ze is.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:28 schreef JDB94 het volgende:
Ronahi staat bij mij op de schopstoel iig
Ja dat had hij door en benoemde hij ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De 2 nieuwen staan er al tussen. Had Randy dat door?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |