Randy naar de solo kamerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:02 schreef Hunter het volgende:
Randy is zijn koffer aan het pakken, mag niks zeggen
Dan loopt ie de champagne misquote:
AKAquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gezien. Waar is dat dan weer?
het hok waar de king & queen zaten. is nu het solo-house gewordenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mirrorroom /kasteelkamerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zelfde kamer als de mirrorroom en kasteelkamerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De verf is nog niet droog dus nergens aan zittenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De verf is nog niet droog dus nergens aan zitten![]()
[ afbeelding ]
Uiteindelijk wel maar dan kan zo'n afspraak niet meer stand houden. Helaas mag Tom het wel doen maar als andere het doen is het een probleem.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Big deal, ze zouden bij elkaar ook een mes in de rug steken om te kunnen winnen.
Nee dat dacht ik al.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:03 schreef Lonneke1983 het volgende:
En nu wachten op de Jip en Janneke champagne.
Had niet door dat ik final post had
Soloquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:08 schreef ledn81 het volgende:
is die safe or single aankondiging buiten beeld onder SL geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |