Ik met niet eens een Tom fan eigenlijk van niemand maar dat liegen steedsquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Tom haters zullen Tom haters blijven
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het duurt even bij de draaideur. Aan de andere kant krijgen ze de kanarie er niet in, fladdert steeds weg
Ja, ik dacht dat ze erg moe was en dit haar veels te druk.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:12 schreef WatchYou het volgende:
Wat is er met Alice ze ziet er gestresst uit
Die heeft niks met dit “drukke/zenuwachtige gedoe” denk ik.. liefst lag ze al in bedquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:12 schreef WatchYou het volgende:
Wat is er met Alice ze ziet er gestresst uit
Kan makkelijk, gummetje mee en geen probleemquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
O maar hij heeft toch zijn geluksonderbroek aan....dus die kan hij wel een weekje aanhouden.
Hij gaat lekker kaas eten 😃quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:13 schreef Snensie het volgende:
Aggos dadelijk moet Randy naar het solo huis en zit hij alleen terwijl in het huis een feestje komt met twee nieuwe bewoners.
Die is Ariana ophalenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:14 schreef Jockari het volgende:
Waar zit Freak nu met zijn voorspellingen dat Ariana zou blijven. Samen de draaideur uit denk ik.
dat scheelt idd, maar Tom en Ty gingen alweer 'chinese' geluidjes maken en dat mag nietquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is niet een boze witte man hè
Doe maar: Op weg naar de Solo weekquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik al.
Ik had je al geliked in de hoop dat je het door zou hebben.
Wat wil je als titel want dan vragen we Dot om t aan te passen
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:15 schreef ledn81 het volgende:
Misschien is Ariana weer terug gekropen in de deur. "Maar ik ben Tom iets vergeten te zeggen en dat MOET echt nog even.. dat MOET"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |