Ik denk dat Randy op Tom zat en Ariana op Danny.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
dus Randy eerder met de intentie om Danny te naaien (en Alice is collateral damage)
Ariana misschien wel op Tom gestemd maar eerder te gaan op Ronahi, aangezien ze op duo's moesten stemmen dan is Tom daar de collateral damage van
ugh ik lijk Charlotte wel, met m'n engelse woorden
quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:52 schreef greysbones het volgende:
Ty
Het is ook zo dat op dit soort momenten de mannen vaak de keuze maken
![]()
![]()
![]()
Ik denk ashley wel ariana smoesde met haarquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:56 schreef Rhosyn het volgende:
Weten de anderen nu dat ze 2 duo's moeten nomineren?
Gaan ze als 1e keus toch doenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
Glenn, je wil toch een leuke groepsfeer, dan ga maar op Tyron, aub
quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk ashley wel ariana smoesde met haar
Aah ja Glenn heeft natuurlijk gezien hoe populair hij wasquote:
Dat zou goed kunnenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah ja Glenn heeft natuurlijk gezien hoe populair hij was
Zou voor haar beter zijnquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:00 schreef KangaP het volgende:
Best mogelijk dat door dit voorval er een breuk komt in het duo Karin en Bas
Dat is hun eerste keus. Tyron ligt voor de sfeer wel goed in de groep.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
Glenn, je wil toch een leuke groepsfeer, dan ga maar op Tyron, aub
Dus weet ze het van ariana en zou die dus op haar donder moeten krijgen van bb (ariana)quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:01 schreef greysbones het volgende:
Ashley vindt de 2de stem lastig
Glenn lijkt dat niet te vinden
Staat er ook verder vanaf
Gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus weet ze het van ariana en zou die dus op haar donder moeten krijgen van bb (ariana)
Ik volledigquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:59 schreef Puzzie het volgende:
Maar ik ben het nu wel een beetje kwijt
Zeker weten karen safed hemquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:03 schreef greysbones het volgende:
Had Bas bij doriana in een duo gezeten
Was hij zwaar de Sjaak geweest
Joh!quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In de uitzending, live ondertiteling bestaat nog niet.
Zo dus nu is het op zeker dat Ariana dit in gefluisterd heeft.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:01 schreef greysbones het volgende:
Ashley vindt de 2de stem lastig
Glenn lijkt dat niet te vinden
Staat er ook verder vanaf
Nee morgen tussen 12.00 en 14.00 uurquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:04 schreef MacDeMarco het volgende:
Krijgen wij vandaag ook de uitslag te zien?
Morgen misschien?quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:04 schreef MacDeMarco het volgende:
Krijgen wij vandaag ook de uitslag te zien?
Ik begrijp het nu iets beterquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:04 schreef Puzzie het volgende:
Ik hoop dat Karen zich een beetje kan optrekken aan de wat sterkere/stabiele dames daar , want dit lijkt me toch ongezond
quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee morgen tussen 12.00 en 14.00 uur
Nee , dat begreep ik , de manier waarop het allemaal ging was niet okayquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik begrijp het nu iets beter
Bas heeft de keuze gemaakt op basisschool niveau
Karen snapt dat echt niet
Vond ik ook, zeker op een bepaald moment.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:07 schreef greysbones het volgende:
Dat is de stress zegt Bas
Hij komt al ligt agressief over
( mijn mening)
Smerig mennekequote:Op woensdag 31 januari 2024 16:07 schreef Koos1958 het volgende:
In zijn omgeving vinden ze het geen probleem hij hoeft er niet aan te werken zegt hij. Gaat weer aanvallend doen en luisterd echt niet
of volgende week in een duo met Ariaantjequote:Op woensdag 31 januari 2024 16:09 schreef Koos1958 het volgende:
Echt als 1e verwijderen die gozer samen met ariana.
Ja die twee zitten bij elkaar in de kontquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:10 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron en basiri hebben zeker weten allebei op tom gestemd als 2e duo vermoed is of ashley en co of Danny en co.
Ben alweer afgehaakt dmv muteknopquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:11 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus ik zou nu echt tegen hem schreeuwen hou je smoel en luister eindelijk eens een keer.
Nee hij hoort alleen zichzelfquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:13 schreef greysbones het volgende:
Die man /dit jongentje luistert niet eens
Neuhquote:
Nee , maar ik hoop wel dat ze zich wat anders op gaat stellen want anders wordt ze gewoon de marionet van Basi (en Tyron)quote:
Tyron en Doriana maken ook goede kans. Die krijgen er ook twee. Een van Tom en Rohani en Ashley en Glennquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:11 schreef ben34567 het volgende:
Tom en Ronahi zo goed als genomineerd ? Tweede koppel Ariana/Randy denk ik
Ik vraag het me afquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:14 schreef Jockari het volgende:
De gladjanus heeft zich er uit gepraat bij Karen. 2-0 voor Basiri
Nu karen nogquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:14 schreef kater1 het volgende:
Ik vind het wel meevallen. Basiri probeert echt oprecht zijn gedrag te verklaren. Ik denk dat hij heel veel dingen over zichzelf leert in BB.
Die vreest voor haar plekquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:16 schreef Ebinas het volgende:
Ari wil met Ka naar de groene kamer.
Wat is die snake nu weer van plan
Heb ik ook. Bas heeft sorry gezegd en gaat de domintanten kant minder laten zien bij karen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:14 schreef Rhosyn het volgende:
De beelden die ik nu zie en hoe ze beide praten klopt dus niet met wat ik hier las..
Nee, net ook wat zeggen over dominantiequote:Op woensdag 31 januari 2024 16:18 schreef Puzzie het volgende:
Karen is er niet klaar mee zo te zien.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, net ook wat zeggen over dominantie
*wrijft in handjes*quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:19 schreef greysbones het volgende:
Dit wordt echt een drama als Ariana is genomineerd
Die wordt door jimmy gesavedquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
*wrijft in handjes*
Laten we het erop hopen. En het ligt dan puur aan haar stotteren uiteraard
Dit was het antwoord op Karin haar verhaal over haar exquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:21 schreef Puzzie het volgende:
Ariane voelt zich onder druk gezet, zij niet alleen
Die wordt door jimmy gesavedquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
*wrijft in handjes*
Wat een idioot, zo een type is randy helemaal nietquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:21 schreef Puzzie het volgende:
Ariane voelt zich onder druk gezet, zij niet alleen
Alles gaat om Ariane, en zo niet dan tochquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:21 schreef Ebinas het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ze draait het gesprek al naar haar
Uiteraardquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
*wrijft in handjes*
Als kind brulden wij oer straat "Alice, Alice Motherfucker Alice". Ik heb het idee dat we de songtekst fout haddenquote:
Dat is nog maar de vraag. Dilano heeft hier ook nog wat over te zeggen.quote:
Het middelpunt van ons universumquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alles gaat om Ariane, en zo niet dan toch
Ze weet hem goed verborgen te houdenquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:22 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Uiteraardwant ze heeft verder een leuke persoonlijkheid
Ja precies, alleen maar met zichzelf bezig, terwijl het verhaal van Karen heel persoonlijk is en niets met het nomineren te maken heeft. Maar dat is wel hoe Ariane zelf in elkaar zitquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dit was het antwoord op Karin haar verhaal over haar ex
Who the f*ck is Alice.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als kind brulden wij oer straat "Alice, Alice Motherfucker Alice". Ik heb het idee dat we de songtekst fout hadden
Grootste geheim van BB dit jaarquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze weet hem goed verborgen te houden
quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:25 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Grootste geheim van BB dit jaar
Vind hem enorm kinderachtig overkomen met de mannenquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zolang Tyron 1 op 1 gesprekken heeft, vind ik hem wel leuk, maar zodra hij bij de mannen en eerder bij Lenie is (en nu met Bas) vind ik het geen leuke vent, heeft 2 gezichten
klopt en meeloper en stoker, terwijl hij 1 op 1 wel leuke gesprekken kan hebben en dan heel anders overkomt, daarom zei ik ook, hij heeft echt 2 gezichtenquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind hem enorm kinderachtig overkomen met de mannen
Nee ik denk dat ze vooral het 'onverwachte' nomineren bedoelde. maar uiteraard kan ze dat ook zo draaien naar Randy. Alleen weten we allemaal dat dat niet klopt. Je kan veel zeggen van Randy maar hij walst niet over mensen heen. enige minpuntje is dat hij misschien teveel rekening houdt met zijn matties Bai en Ty . Maar hij is absoluut niet de persoon om haar te vertellen wat ze moet doenquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die wordt door jimmy gesaved
[..]
Wat een idioot, zo een type is randy helemaal niet
mja dit is wel heel erg confronterendquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het middelpunt van ons universum
Ik begin hem meer te waarderen. Hij heeft het best wel door hoe de hazen lopen. Af en toe lijkt het of hij geen idee heeft waar hij aan meedoet maar dan komt hij heel helder uit de hoek. Hij is super relaxed met wat hij doet. Dat vind ik best knap.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zolang Tyron 1 op 1 gesprekken heeft, vind ik hem wel leuk, maar zodra hij bij de mannen en eerder bij Lenie is (en nu met Bas) vind ik het geen leuke vent, heeft 2 gezichten
Da's waaaaaaaarquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:30 schreef Rhosyn het volgende:
Belgisch klinkt al wat treurig/zangerig als ze dan ook nog treurig gaan praten is dat niet aan te horen.
Ze zijn zooooo zielig en hebben het zooooo zwaar
Nou ja ze heeft wel haar beste maatje in het huis erop gezetquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:28 schreef greysbones het volgende:
Ronahi is ook van de slachtoffer rol
Haar keus heeft hij niks over gezegd dat was okquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:30 schreef Puzzie het volgende:
Roni heeft ook al een probleem met dominantie?
Ze heeft nog niksquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:31 schreef marky het volgende:
[..]
Nou ja ze heeft wel haar beste maatje in het huis erop gezet
Zeker, vind ik ook. Wordt ook veel te snel gebruikt tegenwoordig voor gedrag wat helemaal niet bij narcisme pastquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel kwalijk om te zeggen
Lijkt meer op ADD heel veel op zichzelf betrekken heeft hij wel een handje van.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel kwalijk om te zeggen
Hoezo niet?quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:34 schreef Koos1958 het volgende:
Oh nu weer dat ariana en randy er niet op komen te staan
Ze heeft zelf op Tom gestemdquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:39 schreef Grawlix het volgende:
Ariana zegt lachend als een boer met kiespijn dat Tom misschien wel op haar heeft gestemd.
Ik denk dat er maar 2 duo’s genomineerd gaan zijnquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:40 schreef Ace90ace het volgende:
Alles ik alles zo hoor en zelf denk, dan denk ik dat de duo's Tom/Ronahi, Randy/Ariana en Doriana/Tyron zijn genomineerd. Maar ook Ashley/Glenn als makkelijkste keuze voor sommige.
Dan zullen Dilano/Jimmy de keuze krijgen om 1 duo te redden en dat is Tom voor Jimmy en Ronahi voor Dilano.
Dan zijn Randy/Ariana, Doriana/Tyron en Ashley/Glenn genomineerd.
Waarom nou niet haar laatste DAGquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:41 schreef TheLuckyman het volgende:
Ariana voelt dat het haar laatste dagen zijn..
Dat zou niet slecht zijnquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:41 schreef TheLuckyman het volgende:
Ariana voelt dat het haar laatste dagen zijn..
Volgens mij heeft geen van de duo's erover gesproken. Ze werden alle overvallen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:34 schreef DGK-Eric het volgende:
Al die meiden die zich gedomineerd voelen, hebben van te voren te weinig met hun duo-partner over de nominaties gesproken en voelen zich nu compleet overvallen door de mannen die dat onderling wel hebben gedaan.
Hopelijk zijn de oogjes van de dames nu geopend: the game is on!
Ja juist wel. Vind het heerlijk.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:41 schreef Snensie het volgende:
Bag, die twee roddelwijven eruit please. Het is toch niet om aan te horen dat dialect.
Dan heb je niet opgeletquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:44 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens mij heeft geen van de duo's erover gesproken. Ze werden alle overvallen.
Ariana heeft het doorgeluld aan Ashleyquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:44 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens mij heeft geen van de duo's erover gesproken. Ze werden alle overvallen.
Dat wordt niet bedoeld. Ze zouden er eerder over moeten hebben gesproken niet in een uurtje vooraf.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ariana heeft het doorgeluld aan Ashley
Niemand wist het eerderquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:47 schreef marky het volgende:
[..]
Dat wordt niet bedoeld. Ze zouden er eerder over moeten hebben gesproken niet in een uurtje vooraf.
Gewoon een laffe kontenkruiper, weg ermeequote:Op woensdag 31 januari 2024 16:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Tom heeft in dit geval zijn keus erdoor gedrukt. Ronahi wilde Doriana niet maar dat is nu wel gebeurd.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:46 schreef OmaJacky het volgende:
Rohani verteld ook niet de hele waarheid. In het gesprek wat ze hadden voordat ze moesten nomineren gingen ze samen 1 voor 1 de duo's af die ze er niet op wilden zetten .
Nu doet ze alsof hij bepaald welk duo erop komt maar zij had net zo goed een stem daarin en Tom laat Rohani vaak de beslissing nemen dus ze maakt m zwart tegenover Doriana.
Een veeg erover en het is wegquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:52 schreef Rhosyn het volgende:
Hebben Tom en Ashley nu het kleed in een slaapkamer vernield/ingekrast om een speelbord te maken?
fokkinghellquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:42 schreef Grawlix het volgende:
Doriana weer over tom dat hij een narcist is en aan gaslighting doet.
Ronahi dat ze een volwassene is en zich niks laat zeggen en al 28 jaar is.
Over wie heeft Ronahi het? ook over Tom?
Gaslighting????quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:42 schreef Grawlix het volgende:
Doriana weer over tom dat hij een narcist is en aan gaslighting doet.
Ronahi dat ze een volwassene is en zich niks laat zeggen en al 28 jaar is.
Over wie heeft Ronahi het? ook over Tom?
Ze hebben met de vleug mee en tegen dequote:Op woensdag 31 januari 2024 16:52 schreef Rhosyn het volgende:
Hebben Tom en Ashley nu het kleed in een slaapkamer vernield/ingekrast om een speelbord te maken?
Iemand die de waarheid zo weet te verdraaien en manipuleert dat de ander aan zichzelf gaat twijfelenquote:
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar 2 duo’s genomineerd gaan zijn
En dan mogen j en d iemand vrijstellen
Hele volksstammen doen dat.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:56 schreef Grawlix het volgende:
[..]
Iemand die de waarheid zo weet te verdraaien en manipuleert dat de ander aan zichzelf gaat twijfelen
Narcisten doen dit veel
Why?quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Vindt dat BB moet beslissen dat de nominaties geheim moeten blijven
Ja komt ook door die basiri en tyron die verwijten hem van allesquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:58 schreef ben34567 het volgende:
Tom lijkt heel down de laatste dagen. Enthousiasme is weg.
Nou dan zit bb vol gaslightingquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:56 schreef Grawlix het volgende:
[..]
Iemand die de waarheid zo weet te verdraaien en manipuleert dat de ander aan zichzelf gaat twijfelen
Narcisten doen dit veel
Ja een avond geen streamsquote:
En Rohani heeft ook haar keuze gemaakt waar Tom niet blij mee was.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:50 schreef marky het volgende:
[..]
Tom heeft in dit geval zijn keus erdoor gedrukt. Ronahi wilde Doriana niet maar dat is nu wel gebeurd.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:04 schreef Koos1958 het volgende:
Haha basiri zegt ben benieuwd wat ik op me verjaardag krijg. Zegt Glenn ik denk een nominatie
Denk dat rohani wel op ashley heeft gestemdquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:09 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley is helemaal gek op Tom sinds ze 12 uur thuis is geweest. Rara hoe kan dat.
Iedereen weet dat je mensen moet nomineren in BB. Daar moet je altijd op voorbereid zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:08 schreef marky het volgende:
[..]
Ja daarom klopt de opmerking van Eric volgens mij ook niet.
Voorkennis!quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:09 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley is helemaal gek op Tom sinds ze 12 uur thuis is geweest. Rara hoe kan dat.
Het is elke keer hetzelfde gezeik EriC Ze weten het en zijn dan toch kwaad omdat een ander niet anders kan dan een stem uitbrengen. Het MOET. Puntquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:10 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je mensen moet nomineren in BB. Daar moet je altijd op voorbereid zijn.
Maar ook Ashley had niets voor besproken. Die schijt gewoon penen voor het duo Tyron en Doriana en had ook geen tweede keus. Ze doet stoer maar is het totaal niet.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:10 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je mensen moet nomineren in BB. Daar moet je altijd op voorbereid zijn.
Ashley zei dat gister overigens heel treffend: "Iedereen wil King of Queen zijn, maar niemand is echt met de consequenties voor het spel bezig."
Vraag het mij af. Komt Tom uiteindelijk wel goed uit.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:04 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En Rohani heeft ook haar keuze gemaakt waar Tom niet blij mee was.
Doet me denken aan Annie de Rooij (Paul de Leeuw) met dan ding achter op zijn knarquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:16 schreef ledn81 het volgende:
Jimmy : "Zij weten natuurlijk niet dat wij dit weten"
Zouden ze weten dat de bewoners hebben moeten nomineren.
En welke rol hebben zij daar dan in. Hebben ze mogen meekijken?
[ afbeelding ]
Ik denk op Ariana.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk dat rohani wel op ashley heeft gestemd
Jimmy zei net wel dat hij dacht dat Dilano en hij misschien iemand moesten wegsturen ipv het publiek.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:16 schreef ledn81 het volgende:
Jimmy : "Zij weten natuurlijk niet dat wij dit weten"
Zouden ze weten dat de bewoners hebben moeten nomineren.
En welke rol hebben zij daar dan in. Hebben ze mogen meekijken?
[ afbeelding ]
Als dat gebeurd gaat deze naar het kasteel of wat voor een ruimte het dan is.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jimmy zei net wel dat hij dacht dat Dilano en hij misschien iemand moesten wegsturen ipv het publiek.
Ik vermoed dat ze weten dat er nominaties maar zij hun rol nog niet weten.
Ik hoop dat aan het einde van dit reuze gezellige etentje Jimmy en Dilano naar de dagboekkamer worden gestuurd om hun keuze te maken.![]()
Vreselijk sletterig en goedkoop. Ze denkt er sexy uit te zien. Ik vind karen er het leukste gekleed uitzien, bij ashley kan je ook tot aan haar navel kijken bij die nep ballonnenquote:
Nou het is idd alles behalve sexyquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vreselijk sletterig en goedkoop. Ze denkt er sexy uit te zien. Ik vind karen er het leukste gekleed uitzien, bij ashley kan je ook tot aan haar navel kijken bij die nep ballonnen
Daar hangen haar borsten nu over heen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In ieder geval is d'r navel even uit beeld![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:27 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Daar hangen haar borsten nu over heen.
Meer van 50 euro voor een nacht en me achter het station weer afzetten.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:32 schreef Lonneke1983 het volgende:
En bij Ashley krijg ik een beetje.
‘’Buurman wat doet u nu’’ gevoel.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jeetje, die kan een olifant.. eh... buizen
De heeft niet genoeg tape bij zich om er iets moois van te maken.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:35 schreef Schakeltopia het volgende:
ariana gaat even tapen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:36 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ariana kan ook gewoon wat anders aan doen dan tape
Jaquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:12 schreef Koos1958 het volgende:
Bedenk me ineens in jaar 1 kregen ze ook een diner. Moesten ze alles zelf klaar maken
Lijkt wel of de koning op bezoek komt. Uit het plaatselijk hok of W.A. Ik weet het nietquote:
dat heb ik dan helaas gemistquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zo zag Karen er ook uit van de week..
Niet mooi
oke, dus die loopt de hele avond dat stukje stof vast te houden, let op mijn woordenquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:35 schreef Schakeltopia het volgende:
ariana gaat even tapen
[ afbeelding ]
Glenn is vandaag jarig, zal wel iets te doen hebben met dat.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lijkt wel of de koning op bezoek komt. Uit het plaatselijk hok of W.A. Ik weet het niet
Dan zal het wel een (beperkt) feestje zijn, met veel te weinig alcoholquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Glenn is vandaag jarig, zal wel iets te doen hebben met dat.
Ja dat vind ik dus ook vreemd. Ze schminkt er een heel nieuw gezicht op.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:39 schreef Ebinas het volgende:
Alice is al heel lang bezig.
Onbegrijpelijk met zo'n koppie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |