Vond ik ook, zeker op een bepaald moment.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:07 schreef greysbones het volgende:
Dat is de stress zegt Bas
Hij komt al ligt agressief over
( mijn mening)
Smerig mennekequote:Op woensdag 31 januari 2024 16:07 schreef Koos1958 het volgende:
In zijn omgeving vinden ze het geen probleem hij hoeft er niet aan te werken zegt hij. Gaat weer aanvallend doen en luisterd echt niet
of volgende week in een duo met Ariaantjequote:Op woensdag 31 januari 2024 16:09 schreef Koos1958 het volgende:
Echt als 1e verwijderen die gozer samen met ariana.
Ja die twee zitten bij elkaar in de kontquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:10 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron en basiri hebben zeker weten allebei op tom gestemd als 2e duo vermoed is of ashley en co of Danny en co.
Ben alweer afgehaakt dmv muteknopquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:11 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus ik zou nu echt tegen hem schreeuwen hou je smoel en luister eindelijk eens een keer.
Nee hij hoort alleen zichzelfquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:13 schreef greysbones het volgende:
Die man /dit jongentje luistert niet eens
Is ook niet mee te pratenquote:
Neuhquote:
Nee , maar ik hoop wel dat ze zich wat anders op gaat stellen want anders wordt ze gewoon de marionet van Basi (en Tyron)quote:
Tyron en Doriana maken ook goede kans. Die krijgen er ook twee. Een van Tom en Rohani en Ashley en Glennquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:11 schreef ben34567 het volgende:
Tom en Ronahi zo goed als genomineerd ? Tweede koppel Ariana/Randy denk ik
Ik vraag het me afquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:14 schreef Jockari het volgende:
De gladjanus heeft zich er uit gepraat bij Karen. 2-0 voor Basiri
Nu karen nogquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:14 schreef kater1 het volgende:
Ik vind het wel meevallen. Basiri probeert echt oprecht zijn gedrag te verklaren. Ik denk dat hij heel veel dingen over zichzelf leert in BB.
Die vreest voor haar plekquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:16 schreef Ebinas het volgende:
Ari wil met Ka naar de groene kamer.
Wat is die snake nu weer van plan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |