Dat wordt een SL voor onsquote:
Ja een avond geen streamsquote:
En Rohani heeft ook haar keuze gemaakt waar Tom niet blij mee was.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:50 schreef marky het volgende:
[..]
Tom heeft in dit geval zijn keus erdoor gedrukt. Ronahi wilde Doriana niet maar dat is nu wel gebeurd.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:04 schreef Koos1958 het volgende:
Haha basiri zegt ben benieuwd wat ik op me verjaardag krijg. Zegt Glenn ik denk een nominatie
Denk dat rohani wel op ashley heeft gestemdquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:09 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley is helemaal gek op Tom sinds ze 12 uur thuis is geweest. Rara hoe kan dat.
Iedereen weet dat je mensen moet nomineren in BB. Daar moet je altijd op voorbereid zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:08 schreef marky het volgende:
[..]
Ja daarom klopt de opmerking van Eric volgens mij ook niet.
Voorkennis!quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:09 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley is helemaal gek op Tom sinds ze 12 uur thuis is geweest. Rara hoe kan dat.
Het is elke keer hetzelfde gezeik EriC Ze weten het en zijn dan toch kwaad omdat een ander niet anders kan dan een stem uitbrengen. Het MOET. Puntquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:10 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je mensen moet nomineren in BB. Daar moet je altijd op voorbereid zijn.
Maar ook Ashley had niets voor besproken. Die schijt gewoon penen voor het duo Tyron en Doriana en had ook geen tweede keus. Ze doet stoer maar is het totaal niet.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:10 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je mensen moet nomineren in BB. Daar moet je altijd op voorbereid zijn.
Ashley zei dat gister overigens heel treffend: "Iedereen wil King of Queen zijn, maar niemand is echt met de consequenties voor het spel bezig."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |