Heb ik ook. Bas heeft sorry gezegd en gaat de domintanten kant minder laten zien bij karen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:14 schreef Rhosyn het volgende:
De beelden die ik nu zie en hoe ze beide praten klopt dus niet met wat ik hier las..
Nee, net ook wat zeggen over dominantiequote:Op woensdag 31 januari 2024 16:18 schreef Puzzie het volgende:
Karen is er niet klaar mee zo te zien.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, net ook wat zeggen over dominantie
*wrijft in handjes*quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:19 schreef greysbones het volgende:
Dit wordt echt een drama als Ariana is genomineerd
Die wordt door jimmy gesavedquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
*wrijft in handjes*
Laten we het erop hopen. En het ligt dan puur aan haar stotteren uiteraard
Dit was het antwoord op Karin haar verhaal over haar exquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:21 schreef Puzzie het volgende:
Ariane voelt zich onder druk gezet, zij niet alleen
Die wordt door jimmy gesavedquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
*wrijft in handjes*
Wat een idioot, zo een type is randy helemaal nietquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:21 schreef Puzzie het volgende:
Ariane voelt zich onder druk gezet, zij niet alleen
Alles gaat om Ariane, en zo niet dan tochquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:21 schreef Ebinas het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ze draait het gesprek al naar haar
Uiteraardquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
*wrijft in handjes*
Als kind brulden wij oer straat "Alice, Alice Motherfucker Alice". Ik heb het idee dat we de songtekst fout haddenquote:
Dat is nog maar de vraag. Dilano heeft hier ook nog wat over te zeggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |