Heb ik ook. Bas heeft sorry gezegd en gaat de domintanten kant minder laten zien bij karen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:14 schreef Rhosyn het volgende:
De beelden die ik nu zie en hoe ze beide praten klopt dus niet met wat ik hier las..
Nee, net ook wat zeggen over dominantiequote:Op woensdag 31 januari 2024 16:18 schreef Puzzie het volgende:
Karen is er niet klaar mee zo te zien.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, net ook wat zeggen over dominantie
*wrijft in handjes*quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:19 schreef greysbones het volgende:
Dit wordt echt een drama als Ariana is genomineerd
Die wordt door jimmy gesavedquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
*wrijft in handjes*
Laten we het erop hopen. En het ligt dan puur aan haar stotteren uiteraard
Dit was het antwoord op Karin haar verhaal over haar exquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:21 schreef Puzzie het volgende:
Ariane voelt zich onder druk gezet, zij niet alleen
Die wordt door jimmy gesavedquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
*wrijft in handjes*
Wat een idioot, zo een type is randy helemaal nietquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:21 schreef Puzzie het volgende:
Ariane voelt zich onder druk gezet, zij niet alleen
Alles gaat om Ariane, en zo niet dan tochquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:21 schreef Ebinas het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ze draait het gesprek al naar haar
Uiteraardquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
*wrijft in handjes*
Als kind brulden wij oer straat "Alice, Alice Motherfucker Alice". Ik heb het idee dat we de songtekst fout haddenquote:
Dat is nog maar de vraag. Dilano heeft hier ook nog wat over te zeggen.quote:
Het middelpunt van ons universumquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alles gaat om Ariane, en zo niet dan toch
Ze weet hem goed verborgen te houdenquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:22 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Uiteraardwant ze heeft verder een leuke persoonlijkheid
Ja precies, alleen maar met zichzelf bezig, terwijl het verhaal van Karen heel persoonlijk is en niets met het nomineren te maken heeft. Maar dat is wel hoe Ariane zelf in elkaar zitquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dit was het antwoord op Karin haar verhaal over haar ex
Who the f*ck is Alice.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als kind brulden wij oer straat "Alice, Alice Motherfucker Alice". Ik heb het idee dat we de songtekst fout hadden
Grootste geheim van BB dit jaarquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze weet hem goed verborgen te houden
quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:25 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Grootste geheim van BB dit jaar
Vind hem enorm kinderachtig overkomen met de mannenquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zolang Tyron 1 op 1 gesprekken heeft, vind ik hem wel leuk, maar zodra hij bij de mannen en eerder bij Lenie is (en nu met Bas) vind ik het geen leuke vent, heeft 2 gezichten
klopt en meeloper en stoker, terwijl hij 1 op 1 wel leuke gesprekken kan hebben en dan heel anders overkomt, daarom zei ik ook, hij heeft echt 2 gezichtenquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind hem enorm kinderachtig overkomen met de mannen
Nee ik denk dat ze vooral het 'onverwachte' nomineren bedoelde. maar uiteraard kan ze dat ook zo draaien naar Randy. Alleen weten we allemaal dat dat niet klopt. Je kan veel zeggen van Randy maar hij walst niet over mensen heen. enige minpuntje is dat hij misschien teveel rekening houdt met zijn matties Bai en Ty . Maar hij is absoluut niet de persoon om haar te vertellen wat ze moet doenquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die wordt door jimmy gesaved
[..]
Wat een idioot, zo een type is randy helemaal niet
mja dit is wel heel erg confronterendquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het middelpunt van ons universum
Ik begin hem meer te waarderen. Hij heeft het best wel door hoe de hazen lopen. Af en toe lijkt het of hij geen idee heeft waar hij aan meedoet maar dan komt hij heel helder uit de hoek. Hij is super relaxed met wat hij doet. Dat vind ik best knap.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zolang Tyron 1 op 1 gesprekken heeft, vind ik hem wel leuk, maar zodra hij bij de mannen en eerder bij Lenie is (en nu met Bas) vind ik het geen leuke vent, heeft 2 gezichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |