De heeft niet genoeg tape bij zich om er iets moois van te maken.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:35 schreef Schakeltopia het volgende:
ariana gaat even tapen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:36 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ariana kan ook gewoon wat anders aan doen dan tape
Jaquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:12 schreef Koos1958 het volgende:
Bedenk me ineens in jaar 1 kregen ze ook een diner. Moesten ze alles zelf klaar maken
Lijkt wel of de koning op bezoek komt. Uit het plaatselijk hok of W.A. Ik weet het nietquote:
dat heb ik dan helaas gemistquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zo zag Karen er ook uit van de week..
Niet mooi
oke, dus die loopt de hele avond dat stukje stof vast te houden, let op mijn woordenquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:35 schreef Schakeltopia het volgende:
ariana gaat even tapen
[ afbeelding ]
Glenn is vandaag jarig, zal wel iets te doen hebben met dat.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lijkt wel of de koning op bezoek komt. Uit het plaatselijk hok of W.A. Ik weet het niet
Dan zal het wel een (beperkt) feestje zijn, met veel te weinig alcoholquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Glenn is vandaag jarig, zal wel iets te doen hebben met dat.
Ja dat vind ik dus ook vreemd. Ze schminkt er een heel nieuw gezicht op.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:39 schreef Ebinas het volgende:
Alice is al heel lang bezig.
Onbegrijpelijk met zo'n koppie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |