Tom heeft in dit geval zijn keus erdoor gedrukt. Ronahi wilde Doriana niet maar dat is nu wel gebeurd.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:46 schreef OmaJacky het volgende:
Rohani verteld ook niet de hele waarheid. In het gesprek wat ze hadden voordat ze moesten nomineren gingen ze samen 1 voor 1 de duo's af die ze er niet op wilden zetten .
Nu doet ze alsof hij bepaald welk duo erop komt maar zij had net zo goed een stem daarin en Tom laat Rohani vaak de beslissing nemen dus ze maakt m zwart tegenover Doriana.
Een veeg erover en het is wegquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:52 schreef Rhosyn het volgende:
Hebben Tom en Ashley nu het kleed in een slaapkamer vernield/ingekrast om een speelbord te maken?
fokkinghellquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:42 schreef Grawlix het volgende:
Doriana weer over tom dat hij een narcist is en aan gaslighting doet.
Ronahi dat ze een volwassene is en zich niks laat zeggen en al 28 jaar is.
Over wie heeft Ronahi het? ook over Tom?
Gaslighting????quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:42 schreef Grawlix het volgende:
Doriana weer over tom dat hij een narcist is en aan gaslighting doet.
Ronahi dat ze een volwassene is en zich niks laat zeggen en al 28 jaar is.
Over wie heeft Ronahi het? ook over Tom?
Ze hebben met de vleug mee en tegen dequote:Op woensdag 31 januari 2024 16:52 schreef Rhosyn het volgende:
Hebben Tom en Ashley nu het kleed in een slaapkamer vernield/ingekrast om een speelbord te maken?
Iemand die de waarheid zo weet te verdraaien en manipuleert dat de ander aan zichzelf gaat twijfelenquote:
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar 2 duo’s genomineerd gaan zijn
En dan mogen j en d iemand vrijstellen
Hele volksstammen doen dat.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:56 schreef Grawlix het volgende:
[..]
Iemand die de waarheid zo weet te verdraaien en manipuleert dat de ander aan zichzelf gaat twijfelen
Narcisten doen dit veel
Why?quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Vindt dat BB moet beslissen dat de nominaties geheim moeten blijven
Ja komt ook door die basiri en tyron die verwijten hem van allesquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:58 schreef ben34567 het volgende:
Tom lijkt heel down de laatste dagen. Enthousiasme is weg.
Nou dan zit bb vol gaslightingquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:56 schreef Grawlix het volgende:
[..]
Iemand die de waarheid zo weet te verdraaien en manipuleert dat de ander aan zichzelf gaat twijfelen
Narcisten doen dit veel
Dat wordt een SL voor onsquote:
Ja een avond geen streamsquote:
En Rohani heeft ook haar keuze gemaakt waar Tom niet blij mee was.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:50 schreef marky het volgende:
[..]
Tom heeft in dit geval zijn keus erdoor gedrukt. Ronahi wilde Doriana niet maar dat is nu wel gebeurd.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:04 schreef Koos1958 het volgende:
Haha basiri zegt ben benieuwd wat ik op me verjaardag krijg. Zegt Glenn ik denk een nominatie
Denk dat rohani wel op ashley heeft gestemdquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:09 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley is helemaal gek op Tom sinds ze 12 uur thuis is geweest. Rara hoe kan dat.
Iedereen weet dat je mensen moet nomineren in BB. Daar moet je altijd op voorbereid zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:08 schreef marky het volgende:
[..]
Ja daarom klopt de opmerking van Eric volgens mij ook niet.
Voorkennis!quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:09 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley is helemaal gek op Tom sinds ze 12 uur thuis is geweest. Rara hoe kan dat.
Het is elke keer hetzelfde gezeik EriC Ze weten het en zijn dan toch kwaad omdat een ander niet anders kan dan een stem uitbrengen. Het MOET. Puntquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:10 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je mensen moet nomineren in BB. Daar moet je altijd op voorbereid zijn.
Maar ook Ashley had niets voor besproken. Die schijt gewoon penen voor het duo Tyron en Doriana en had ook geen tweede keus. Ze doet stoer maar is het totaal niet.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:10 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je mensen moet nomineren in BB. Daar moet je altijd op voorbereid zijn.
Ashley zei dat gister overigens heel treffend: "Iedereen wil King of Queen zijn, maar niemand is echt met de consequenties voor het spel bezig."
Vraag het mij af. Komt Tom uiteindelijk wel goed uit.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:04 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En Rohani heeft ook haar keuze gemaakt waar Tom niet blij mee was.
Doet me denken aan Annie de Rooij (Paul de Leeuw) met dan ding achter op zijn knarquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:16 schreef ledn81 het volgende:
Jimmy : "Zij weten natuurlijk niet dat wij dit weten"
Zouden ze weten dat de bewoners hebben moeten nomineren.
En welke rol hebben zij daar dan in. Hebben ze mogen meekijken?
[ afbeelding ]
Ik denk op Ariana.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk dat rohani wel op ashley heeft gestemd
Jimmy zei net wel dat hij dacht dat Dilano en hij misschien iemand moesten wegsturen ipv het publiek.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:16 schreef ledn81 het volgende:
Jimmy : "Zij weten natuurlijk niet dat wij dit weten"
Zouden ze weten dat de bewoners hebben moeten nomineren.
En welke rol hebben zij daar dan in. Hebben ze mogen meekijken?
[ afbeelding ]
Als dat gebeurd gaat deze naar het kasteel of wat voor een ruimte het dan is.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jimmy zei net wel dat hij dacht dat Dilano en hij misschien iemand moesten wegsturen ipv het publiek.
Ik vermoed dat ze weten dat er nominaties maar zij hun rol nog niet weten.
Ik hoop dat aan het einde van dit reuze gezellige etentje Jimmy en Dilano naar de dagboekkamer worden gestuurd om hun keuze te maken.![]()
Vreselijk sletterig en goedkoop. Ze denkt er sexy uit te zien. Ik vind karen er het leukste gekleed uitzien, bij ashley kan je ook tot aan haar navel kijken bij die nep ballonnenquote:
Nou het is idd alles behalve sexyquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vreselijk sletterig en goedkoop. Ze denkt er sexy uit te zien. Ik vind karen er het leukste gekleed uitzien, bij ashley kan je ook tot aan haar navel kijken bij die nep ballonnen
Daar hangen haar borsten nu over heen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In ieder geval is d'r navel even uit beeld![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:27 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Daar hangen haar borsten nu over heen.
Meer van 50 euro voor een nacht en me achter het station weer afzetten.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:32 schreef Lonneke1983 het volgende:
En bij Ashley krijg ik een beetje.
‘’Buurman wat doet u nu’’ gevoel.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jeetje, die kan een olifant.. eh... buizen
De heeft niet genoeg tape bij zich om er iets moois van te maken.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:35 schreef Schakeltopia het volgende:
ariana gaat even tapen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:36 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ariana kan ook gewoon wat anders aan doen dan tape
Jaquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:12 schreef Koos1958 het volgende:
Bedenk me ineens in jaar 1 kregen ze ook een diner. Moesten ze alles zelf klaar maken
Lijkt wel of de koning op bezoek komt. Uit het plaatselijk hok of W.A. Ik weet het nietquote:
dat heb ik dan helaas gemistquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zo zag Karen er ook uit van de week..
Niet mooi
oke, dus die loopt de hele avond dat stukje stof vast te houden, let op mijn woordenquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:35 schreef Schakeltopia het volgende:
ariana gaat even tapen
[ afbeelding ]
Glenn is vandaag jarig, zal wel iets te doen hebben met dat.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lijkt wel of de koning op bezoek komt. Uit het plaatselijk hok of W.A. Ik weet het niet
Dan zal het wel een (beperkt) feestje zijn, met veel te weinig alcoholquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Glenn is vandaag jarig, zal wel iets te doen hebben met dat.
Ja dat vind ik dus ook vreemd. Ze schminkt er een heel nieuw gezicht op.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:39 schreef Ebinas het volgende:
Alice is al heel lang bezig.
Onbegrijpelijk met zo'n koppie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |