Ze heeft zelf op Tom gestemdquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:39 schreef Grawlix het volgende:
Ariana zegt lachend als een boer met kiespijn dat Tom misschien wel op haar heeft gestemd.
Ik denk dat er maar 2 duo’s genomineerd gaan zijnquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:40 schreef Ace90ace het volgende:
Alles ik alles zo hoor en zelf denk, dan denk ik dat de duo's Tom/Ronahi, Randy/Ariana en Doriana/Tyron zijn genomineerd. Maar ook Ashley/Glenn als makkelijkste keuze voor sommige.
Dan zullen Dilano/Jimmy de keuze krijgen om 1 duo te redden en dat is Tom voor Jimmy en Ronahi voor Dilano.
Dan zijn Randy/Ariana, Doriana/Tyron en Ashley/Glenn genomineerd.
Joh !quote:
Waarom nou niet haar laatste DAGquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:41 schreef TheLuckyman het volgende:
Ariana voelt dat het haar laatste dagen zijn..
Dat zou niet slecht zijnquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:41 schreef TheLuckyman het volgende:
Ariana voelt dat het haar laatste dagen zijn..
Volgens mij heeft geen van de duo's erover gesproken. Ze werden alle overvallen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:34 schreef DGK-Eric het volgende:
Al die meiden die zich gedomineerd voelen, hebben van te voren te weinig met hun duo-partner over de nominaties gesproken en voelen zich nu compleet overvallen door de mannen die dat onderling wel hebben gedaan.
Hopelijk zijn de oogjes van de dames nu geopend: the game is on!
Ja juist wel. Vind het heerlijk.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:41 schreef Snensie het volgende:
Bag, die twee roddelwijven eruit please. Het is toch niet om aan te horen dat dialect.
Dan heb je niet opgeletquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:44 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens mij heeft geen van de duo's erover gesproken. Ze werden alle overvallen.
Ariana heeft het doorgeluld aan Ashleyquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:44 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens mij heeft geen van de duo's erover gesproken. Ze werden alle overvallen.
Dat wordt niet bedoeld. Ze zouden er eerder over moeten hebben gesproken niet in een uurtje vooraf.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ariana heeft het doorgeluld aan Ashley
Niemand wist het eerderquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:47 schreef marky het volgende:
[..]
Dat wordt niet bedoeld. Ze zouden er eerder over moeten hebben gesproken niet in een uurtje vooraf.
Gewoon een laffe kontenkruiper, weg ermeequote:Op woensdag 31 januari 2024 16:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zolang Tyron 1 op 1 gesprekken heeft, vind ik hem wel leuk, maar zodra hij bij de mannen en eerder bij Lenie is (en nu met Bas) vind ik het geen leuke vent, heeft 2 gezichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |