Nou die heeft wel smaak, lekker vriendje heeft diequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haal op die wekker, snot is ........quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:18 schreef Ebinas het volgende:
Glenn pak even een stuk wc papier of zo.
En bagger die neus uit.
Dat ophalen de hele tijd
Hij is gelukkig uit beeld nuquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Haal op die wekker, snot is ........
Crisis.quote:
maar ja, ophalen is beter dan snuiten zeggen ze.quote:
Hagelslagquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:21 schreef Ebinas het volgende:
De 3 dingen van Jimmy en Dylano staan in The Wall
Stroopwafels
en?
en?
Maar niet in mijn beeldquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
maar ja, ophalen is beter dan snuiten zeggen ze.
Met snuiten kan je met kracht je holtes vol baggeren, en ben je verder van huisneus.
Goedemorgen Jock.quote:
Het gaat wel iets verder dan dat ,ik hoop dat daar iets aan gedaan kan worden.quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:30 schreef Dotteke het volgende:
In het vorige topic veel offtopic verwijderd. Ga naar de SC die is er niet voor niets.
Ook persoonlijke aanvallen verwijderd en degene hebben een DM gekregen.
Nogmaals ook in de nacht is het fijn als het niet te veel offtopic gaat.
Een of twee berichtjes is niet erg maar geen hele gesprekken.
Big Brother radio.quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:34 schreef Ireth het volgende:
Krijg de plu, zet nog ff de streams aan voor ik naar mijn werk moet, val gelijk in een SL
Twee weken je telesales muts op doet wat met je. Haar ingestudeerde salespraatjes raken op. Ze wil het zonder emotie spelen maar dat kan ze helemaal niet. Wachten tot de bom barst.quote:
Oh jee die gaat hollend achteruitquote:
Dat ding is dit jaar een totale mislukking. Vorig jaar hadden ze nog mensen die heel makkelijk te verleiden waren dit jaar lukt het niet echt.quote:
quote:
Die staat altijd aan.quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:38 schreef Koos1958 het volgende:
Basiri doet ogen open en begint gelijk over wie er mag nomineren en er een spel komt. En dat er nog meer vrijstelling komt
Ben gestopt bij half 1 met lezen, allemaal laptop tips die maar doorgingen, dus weet niet wat er daarna gebeurd is, maar is al de 4e x dat ik de nachtcos stop met lezen, heel jammer want lezen is heel vermoeiend voor mij (ziekte) en dan zoveel off topic bahquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:30 schreef Dotteke het volgende:
In het vorige topic veel offtopic verwijderd. Ga naar de SC die is er niet voor niets.
Ook persoonlijke aanvallen verwijderd en degene hebben een DM gekregen.
Nogmaals ook in de nacht is het fijn als het niet te veel offtopic gaat.
Een of twee berichtjes is niet erg maar geen hele gesprekken.
zei ik meteen alquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:39 schreef Jockari het volgende:
Zijn er ergens caps van die portretten die in het kasteel hangen ? Die hebben misschien ook nog een betekenis ?
quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Inderdaad heb jij in het begin al gezegd @rinardo
Vond ik eerst ook maar begin hem langzaam te waarderen. Gisteravond buiten gaf hij aan waarom hij Tyron en Dilano waardeerde. Dat macho gedrag masker viel even af. Die gast zit wel goed in elkaar.quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vind het een vervelende knul. Die mag samen met ariana snel wel
Ok wacht met smart tot de matten er uit vallenquote:
Anne Ruthquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:47 schreef Ireth het volgende:
Maar dan zou er ook nog iets moeten zijn met die zilveren beer waar 2 namen opstonden in de spiegelkamer?? Weet niet meer welke, Anne en nog iets dacht ik..
Snap het, alleen in de nacht zijn er geen mods en hopen wij dat users zich dan ook aan de regels houden.quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ben gestopt bij half 1 met lezen, allemaal laptop tips die maar doorgingen, dus weet niet wat er daarna gebeurd is, maar is al de 4e x dat ik de nachtcos stop met lezen, heel jammer want lezen is heel vermoeiend voor mij (ziekte) en dan zoveel off topic bah
ruthquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:47 schreef Ireth het volgende:
Maar dan zou er ook nog iets moeten zijn met die zilveren beer waar 2 namen opstonden in de spiegelkamer?? Weet niet meer welke, Anne en nog iets dacht ik..
Niet nog meer nieuwe bewoners hoop ik.quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:47 schreef Ireth het volgende:
Vandaag is het een officiële vlaggendag hequote:Op woensdag 31 januari 2024 08:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoezee, Hoezee, Hoezee.... de vlag kan uit
Trix is jarig toch??quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:51 schreef Hunter het volgende:
[..]
Vandaag is het een officiële vlaggendag he
Ik zou Tom ook nomineren met Alice en Ashley en dan kijken waar het schip strand.quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:57 schreef Koos1958 het volgende:
Danny en tom over stemmen met iets. Tom zegt ik heb geen bondje gesneden en je bent met een duo en rohani had voor jimmy en dylano gekozen.
Ja nog vervelenderquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:01 schreef Koos1958 het volgende:
Danny zegt dat ashley anders is dan de 1e week.
Ging over het spel van gister niet over nominerenquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:02 schreef marky het volgende:
[..]
Ik zou Tom ook nomineren met Alice en Ashley en dan kijken waar het schip strand.
ja en Basiri morgenquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is Glen ook niet jarig vandaag ? Dacht dat ik dat ergens gelezen had in de Cos gisteren.
Gelukkig mag jij niet nominerenquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:02 schreef marky het volgende:
[..]
Ik zou Tom ook nomineren met Alice en Ashley en dan kijken waar het schip strand.
Karige automatiek word tijd dat de FEBO er een paar kroketten frikandellen en kaassoufflés erin gooitquote:
De FEBO zal daar toch ook gek van worden. Hoe vaak er niet iets mis is met haar zender is niet meer te tellen..quote:
Ashley ziet er terug uit als de eerste week vind ik. Niet om aan te zien.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:01 schreef Koos1958 het volgende:
Terug Ashley denk ik. Die gaat zoals hier eerder al gepost door een collega-cosser heel BB in de draaideur staan.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:02 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ashley er deze week op staatquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Terug Ashley denk ik. Die gaat zoals hier eerder al gepost door een collega-cosser heel BB in de draaideur staan.
Als je een slimme speler bent doe je dat. Je weet van hen hoe ze ervoor staan. Je weet ook dat je er een populaire uit gaat spelen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig mag jij niet nomineren![]()
Maar die wallen blijven.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:16 schreef Jockari het volgende:
Ashley kan al wel mooi binnen de lijntjes kleuren
[ afbeelding ]
Als Doriana de pon wint komt ze er opzeker op.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ashley er deze week op staat
Ze heeft niet die Nawel factor
Hoe groot acht je de kans dat zij die wintquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:20 schreef marky het volgende:
[..]
Als Doriana de pon wint komt ze er opzeker op.
Ken je dat nietquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
Wat is speculoos? Het is SpeculAAs.
Brrr speculoos.
Goedemorgen![]()
Speculoos
Nee. Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ken je dat niet
Dat smeer je op je brood
Ze gaat langzaam naar de klote. Gister had ze al een behoorlijk breekpunt. Na ieder spel moet ze weer spinnen dat is uitputtend.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ashley ziet er terug uit als de eerste week vind ik. Niet om aan te zien.
Dat is dan weer speculaas-pastaquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ken je dat niet
Dat smeer je op je brood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door FreshFruit op 31-01-2024 09:33:24 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ligt eraan. Kan het zelfde zijn als toen met Danny dat Tyron het op sportief vlak wint en zij het dan weer binnenhaald in het duospel om de pon.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe groot acht je de kans dat zij die wint
Er staat op de pot creamy.quote:
Ik geef het opquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er staat op de pot creamy.
Ik zie wel een plaatje van een speculAAsje.
Goh wij zijn niet de enige die het zien..quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:01 schreef Koos1958 het volgende:
Ronahi is zelf ook niet de liefstequote:Op woensdag 31 januari 2024 09:28 schreef Koos1958 het volgende:
Wel sneu rohani zit echt met dat gedrag van ariana naar haar toe.
Oke heb ik maar klein stukje van gezien buitenquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ronahi is zelf ook niet de liefste
Die heeft wat bewoners er door gehaald gisteravond buiten
Done.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Eeeeeeekkkkkkk !!!!!! Had je die niet onder een spoiler kunnen steken !
Zijn haar lippen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:33 schreef Koos1958 het volgende:
Gedver ashley eet met haar mond open en praat met een volle mond
Nou dat valt behoorlijk mee. Ze heeft het over Tom gehad maar dat heeft ze met Tom ook besproken en ze heeft het over ariana gehad dat ze Jaloers reageerde verder hebben ze het over de stemmingen gehad van die middag en hoe er door verschillende gestemd is. Volgens mij doen ze dat allemaal.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ronahi is zelf ook niet de liefste
Die heeft wat bewoners er door gehaald gisteravond buiten
En waarom in haar tetten?quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:40 schreef engine het volgende:
Hoe knijp je iemand per ongeluk in de tieten?
De 1ste keer wilde ze de arm van Ariana pakken maar die draaide net naar haar toequote:Op woensdag 31 januari 2024 09:40 schreef engine het volgende:
Hoe knijp je iemand per ongeluk in de tieten?
En toen had Ronahi gezegd oh sorry, en had Arian lachend gezegd , maakt niet uit. zo lees ik het overal, maar helaas geen beelden, want wanneer is dit gebeurd? @ledn81 weet jij dit ?quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
De 1ste keer wilde ze de arm van Ariana pakken maar die draaide net naar haar toe
Zo is het ongeveer besproken
Was no biggie.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
En toen had Ronahi gezegd oh sorry, en had Arian lachend gezegd , maakt niet uit. zo lees ik het overal, maar helaas geen beelden, want wanneer is dit gebeurd? @:ledn81 weet jij dit ?
Mij iets te vroeg.quote:
Ja, die is echt opengebloeid. Groot verschil met zijn eerste dagen in het huis.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:47 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij geniet echt. Leuk om te zien.
Jeetje wat een onzin danquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
De 1ste keer wilde ze de arm van Ariana pakken maar die draaide net naar haar toe
Zo is het ongeveer besproken
Die is net zo`n mispel als Basiri.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:50 schreef greysbones het volgende:
Dylano is ook niet in zijn eerste leugen gestikt
Nu weer dat BB heeft gezegd
Bewaken moet in duo’s
Volgens hem heeft Alice gezegd dat hoeft niet .
Geloof dat hij zelf degene was die dat zei
Nee Alice zei het net op de bank kijk het staat er niet op. Bb zei in duo daarna. Oh zegt ze heb ik niet gehoord maar het staat er niet en begon te lachenquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:50 schreef greysbones het volgende:
Dylano is ook niet in zijn eerste leugen gestikt
Nu weer dat BB heeft gezegd
Bewaken moet in duo’s
Volgens hem heeft Alice gezegd dat hoeft niet .
Geloof dat hij zelf degene was die dat zei
Gisteren buiten doelde ik opquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee Alice zei het net op de bank kijk het staat er niet op. Bb zei in duo daarna. Oh zegt ze heb ik niet gehoord maar het staat er niet en begon te lachen
Walgelijk wijf. Denkt dat ze sexy is...tjeesquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:56 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus ariana nu over de stem als hij zegt kom.naar de dbk hij haar moet komen halen.
Hoe ze ook er bij gaat staan ze neemt echt een houding aan echt lachwekkendquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Walgelijk wijf. Denkt dat ze sexy is...tjees
24 januari was de eerste keer en het was om te lachen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
En toen had Ronahi gezegd oh sorry, en had Arian lachend gezegd , maakt niet uit. zo lees ik het overal, maar helaas geen beelden, want wanneer is dit gebeurd? @:ledn81 weet jij dit ?
quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:03 schreef Koos1958 het volgende:
Streams op videoland tv zijn ineens weg bij me wilde wisselen van stream. Weer gevonden via telefoon
Ze voelen het wel. De dominantie van Ashley.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:14 schreef greysbones het volgende:
Randy houdt niet van speculeren
Ty
Ashley doet dat hè
De schreeuwt meteen dit kan dit kan
Randy
Lenie deed dat ook hè
Dus wel expres maar voor de grap. Is wel een beetje raar🙄quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
24 januari was de eerste keer en het was om te lachen.
Met die nominaties wacht ik wel tot donderdag, het is dan weer wel, en dan weer niet genomineerd.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
Genomineerde
Ariana, doriana, Tom/basiri
Denk ik
oefff het is dus wel gebeurd, dacht nog even dat Ariana het had verzonnenquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Misschien wilde Ronahi checken of ze echt zijnquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
oefff het is dus wel gebeurd, dacht nog even dat Ariana het had verzonnen
video haal ik weer offline trouwens. heb al een copyright claim op andere video dus ben beetje voorzichtig met dit soort filmpjesquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
oefff het is dus wel gebeurd, dacht nog even dat Ariana het had verzonnen
Arianne staat ook wel heel erg hinderlijk vlak bij haar de hele tijd, en ondertussen maar gluren naar Tom.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die huilen van woede of frustratie. Of om hun zin door te drammen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:30 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley weer zo stoer doen van pop pop pop en die nomineer ik. Gister had ze een mentale breakdown en 2 uur zitten huilen. Zo anders
Ze vertelde zelf dat ze bij bb was geweest en een mentale breakdown hadquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er zijn mensen die huilen van woede of frustratie. Of om hun zin door te drammen.![]()
Huilen betekent niet altijd verdriet of zwakte.
Ja verschrikkelijk maar de anderen laten het tor.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:33 schreef lojanda het volgende:
Pfff is begin echt Ashley moe te worden. Wat is zij continu aanwezig. Zij eist overal waar ze in het huis is de aandacht op.
Goedemorgen Cos..
met stopwoorden als "zeg maar"quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:33 schreef Koos1958 het volgende:
Nog steeds aan het oreren over soek en tactiek die ashley
Dat heeft geen gevolgen.. al poetst hij zijn tanden twintig keer op een dag. Het gaat er om dat de bewoners in de ochtend en avond ook samen hun tanden poetsen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:31 schreef b_engeltje het volgende:
Moggeh..
Tom stond gisteren na het eten alleen tanden te poetsen..heeft dat nog gevolgen gehad??
Doen ze dat samen poetsen eigenlijk wel smorgens en savonds?
Ik had er allang iets van gezegd maar blijkbaar durven ze dat niet.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk maar de anderen laten het tor.
Dat kan dat toch ook, en dan zal ze een goed gesprek hebben gehad met BB.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze vertelde zelf dat ze bij bb was geweest en een mentale breakdown had
Ja en ze vertelde dat ze even heeft mogen spuien, alles er uit gegooid.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze vertelde zelf dat ze bij bb was geweest en een mentale breakdown had
Zoals andere jaren. Bewoners zelf laten stemmen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
goeiemorgen
ben blij voor Jimmy en Dilano dat hun veilig zijn deze week, maar denk je dat er nog een duel komt tussen hun voor de PoN macht?
hoe anders worden de genomineerden dan beslist deze week
Ronahiquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
wie is die iemand die ariana beschuldigt dan?
Bij "live" staan ze wel.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:03 schreef Koos1958 het volgende:
Streams op videoland tv zijn ineens weg bij me wilde wisselen van stream. Weer gevonden via telefoon
WAT, hoe durft zequote:
Niet als Jimmy nomineert.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
Genomineerde
Denk ik
Ashley wordt er dan voor de tweede x voor gebruikt.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Niet als Jimmy nomineert.
Die had het over Ashley, Alice en Basiri, om Basiri te lozen.
Ik switch al van stream als zij weer met haar monologen bezig is.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:33 schreef lojanda het volgende:
Pfff is begin echt Ashley moe te worden. Wat is zij continu aanwezig. Zij eist overal waar ze in het huis is de aandacht op.
Goedemorgen Cos..
hangt af van wie de PON wint, niet iedereen zet Ariana er opquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
Genomineerde
Denk ik
ik krijg video niet beschikbaarquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hebben ze het er na gisteravond nog over gehad? Toen was het nog Tyron, Alice en Basiri.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Niet als Jimmy nomineert.
Die had het over Ashley, Alice en Basiri, om Basiri te lozen.
Oké fout van mij dan.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hebben ze het er na gisteravond nog over gehad? Toen was het nog Tyron, Alice en Basiri.
Is een secret mission voor de bewoners als je het ontcijferd krijg je een vrijstellingquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:46 schreef Jockari het volgende:
Iemand die iets kan lezen van die vreemde tekens op Bas zijn rug ?
[ afbeelding ]
Heb hem verwijderd. Heb al 1 copyright claim en deze video werd heel veel bekeken dus was buiten Fok beland.quote:
aha vandaar jammerquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:29 schreef ledn81 het volgende:
[..]
video haal ik weer offline trouwens. heb al een copyright claim op andere video dus ben beetje voorzichtig met dit soort filmpjes
Volgens Google translate: ik denk dat dit het geval is…….🫤quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:46 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Het had gekund dat ze het veranderd hadden natuurlijkquote:
is japans of chineesquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:46 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
jammer had hem ook wel willen zienquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Heb hem verwijderd. Heb al 1 copyright claim en deze video werd heel veel bekeken dus was buiten Fok beland.
quote:
Kan zijn dat het fout is, hebt het vertaalt via google vertalingquote:
Is het niet.. Ik ben verliefd op mezelfquote:
Grappig dat het kanquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
[..]
Kan zijn dat het fout is, hebt het vertaalt via google vertaling
Kan ook maar zo..quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:04 schreef lojanda het volgende:
I
[..]
Is het niet.. Ik ben verliefd op mezelf
Hele andere vertalingquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:05 schreef Jockari het volgende:
@:Lovely Je hebt dat echt vertaald via translate. Heb het ook eens geprobeerd, en waarachtig krijg je tekst bij het scannen met camera
[ afbeelding ]
Was een grap natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Was een grap natuurlijkmaar ik vind het wel een persoon die verliefd is op zichzelf
Komt wel allebei op hetzelfde neer: hij is dus gewoon een egoïst en denkt alleen aan zichzelf.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hele andere vertaling.. had he ook via mobiel gedaan Bixby en toen Google translate
Dat was zonder die tattoo ook al wel duidelijkquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Komt wel allebei op hetzelfde neer: hij is dus gewoon een egoïst en denkt alleen aan zichzelf.
Wat gaan ze er op doen dan?quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:10 schreef lojanda het volgende:
Zo te zien gaat Doriana weer pizza maken..
Wat courgette olie en ze hebben volgens mij ook nog paprika in de vriezer. Had Doriana gisteren gemaakt en dat vonden E erg lekker dus vandaag dan waarschijnlijk weer.quote:
Karen drukt zichzelf naar Tyron. Vragen of hij je kont wil masseren is toch best heftig opdringen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
WAT, hoe durft ze
Ariana die zich zelf zo opdringt aan Tom en Karen pusht richting Tyron
Daar snap ik ook niets van.. Het is vaak als ze met een opdracht bezig zijn dus waarschijnlijk is het dan om te voorkomen dat er ineens daar beelden per ongeluk van te zien zijn?quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:14 schreef Dotteke het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom er op een stream een SL is en op de andere niet
Ja, ze vond het wel lekker "aan haar poep"quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:18 schreef marky het volgende:
[..]
Karen drukt zichzelf naar Tyron. Vragen of hij je kont wil masseren is toch best heftig opdringen.
Ah ok..quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat courgette olie en ze hebben volgens mij ook nog paprika in de vriezer. Had Doriana gisteren gemaakt en dat vonden E erg lekker dus vandaag dan waarschijnlijk weer.
Idd en het is weer eens wat anders dan een pannenkoekquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok..![]()
![]()
Ach beter van iets weinig, wat lekkers maken
Dan kunnen ze toch beter beide streams op dezefde zettenquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar snap ik ook niets van.. Het is vaak als ze met een opdracht bezig zijn dus waarschijnlijk is het dan om te voorkomen dat er ineens daar beelden per ongeluk van te zien zijn?
Cupcakes, heb ik geleerd om te maken met mijn kleinkinderen. Ze vinden stom dat opa het niet kon.quote:
Hij is er 5 dagen!quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:23 schreef Koos1958 het volgende:
Andere haren kreeg de jarige post van huis. Allemaal een cupcake aan het eten
Dus Ronahi is niet degene die aan haar zit/zat 2x?quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:29 schreef greysbones het volgende:
Ariana durfde ronahi niet te knuffelen
Omdat ze dacht dat ze ronahi had horen zeggen dat ze van Ariana moest kotsen
Maar wederom een misverstand
Ik heb geen idee meerquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dus Ronahi is niet degene die aan haar zit/zat 2x?
Op de een of andere manier vindt ze dat ze het kan hebben en denkt waarschijnlijk dat het sexy isquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
Ariana eeuwig en altijd met haar blote buik
Kan ik me ook wel weer voorstellen.quote:
Dat heeft ze eerder wel gezegdquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dus Ronahi is niet degene die aan haar zit/zat 2x?
Ja dat is helemaal niet wat ze leuk vindt.. ze trekt liever hard aan iets anders waarschijnlijkquote:
Het is ontplooit in een sessie van veren stekenquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:35 schreef Ebinas het volgende:
mute het blijft een herhaling van zetten
En gister op de streams gooien dat ze aan haar zit en ze de volgende keer haar door de kamer trekt. In de badkamer noemde ze haar naam niet maar paar dagen terug wel tegen karinquote:
Je zou bijna denken dat ze een geheime opdracht heeftquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:33 schreef lojanda het volgende:
Ariana kan alles zo verdraaien en aan elkaar liegen dat ze het zelf gelooft
We zijn pas bij 5x dus heb je nog ff?quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:38 schreef danaqui het volgende:
Teringjantje, hoeveel x gaat ze het nog herhalen?
Het was borstel denk ik.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:32 schreef Joyce-43 het volgende:
gaat totaal niet over het aan haar borsten komen
Ze heeft op de streams tegen karen verteld dat rohani aan haar borsten had gezeten in de keuken. De andere keer weet ik niet maar dat had ze het gister over.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het was borstel denk ik.
Best grappig hoe dingen die wij hier "verkeerd" horen, aannemen een heel verwarrend verhaal kan worden.![]()
Tegen Ashleyquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze heeft op de streams tegen karen verteld dat rohani aan haar borsten had gezeten in de keuken. De andere keer weet ik niet maar dat had ze het gister over.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ze een geheime opdracht heeft
Het lijkt me geweldig om haar familie in de studio te zien bij een nominatie. Wat voor mensen zijn dat?quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:38 schreef lojanda het volgende:
Ik vraag me af of de familie en vrienden tijdens het kijken naar Ariana niet met dicht geknepen billen zitten omdat ze nu erachter komen wat voor persoon ze is? Ik denk dat ze met verbazing zitten te kijken
Benieuwd hoe dan reageren op vragen idd. Ariana is geadopteerd heeft ze gezegd maar wat voor familie of vrienden het zijn weet ik niet.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:49 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het lijkt me geweldig om haar familie in de studio te zien bij een nominatie. Wat voor mensen zijn dat?
Ze scant en scant en scant.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:50 schreef Jockari het volgende:
Ze zit weer afgezonderd van de rest.
[ afbeelding ]
Je ziet gewoon aan haar dat het altijd kraakt onder haar dakpan.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:50 schreef Jockari het volgende:
Ze zit weer afgezonderd van de rest.
[ afbeelding ]
Ariana vertelde dat het haar ergste nachtmerrie is om moddervet te worden.quote:
Ohhh Ariana zei datquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ariana vertelde dat het haar ergste nachtmerrie is om moddervet te worden.
Nou Aar, als moddervet persoon kan ik je zeggen dat het MIJN ERGSTE NACHTMERRIE IS OM ZOALS JIJ TE WORDEN.
*micdrop*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |