Nou die heeft wel smaak, lekker vriendje heeft diequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haal op die wekker, snot is ........quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:18 schreef Ebinas het volgende:
Glenn pak even een stuk wc papier of zo.
En bagger die neus uit.
Dat ophalen de hele tijd
Hij is gelukkig uit beeld nuquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Haal op die wekker, snot is ........
Crisis.quote:
maar ja, ophalen is beter dan snuiten zeggen ze.quote:
Hagelslagquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:21 schreef Ebinas het volgende:
De 3 dingen van Jimmy en Dylano staan in The Wall
Stroopwafels
en?
en?
Maar niet in mijn beeldquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
maar ja, ophalen is beter dan snuiten zeggen ze.
Met snuiten kan je met kracht je holtes vol baggeren, en ben je verder van huisneus.
Goedemorgen Jock.quote:
Het gaat wel iets verder dan dat ,ik hoop dat daar iets aan gedaan kan worden.quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:30 schreef Dotteke het volgende:
In het vorige topic veel offtopic verwijderd. Ga naar de SC die is er niet voor niets.
Ook persoonlijke aanvallen verwijderd en degene hebben een DM gekregen.
Nogmaals ook in de nacht is het fijn als het niet te veel offtopic gaat.
Een of twee berichtjes is niet erg maar geen hele gesprekken.
Big Brother radio.quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:34 schreef Ireth het volgende:
Krijg de plu, zet nog ff de streams aan voor ik naar mijn werk moet, val gelijk in een SL
Twee weken je telesales muts op doet wat met je. Haar ingestudeerde salespraatjes raken op. Ze wil het zonder emotie spelen maar dat kan ze helemaal niet. Wachten tot de bom barst.quote:
Oh jee die gaat hollend achteruitquote:
Dat ding is dit jaar een totale mislukking. Vorig jaar hadden ze nog mensen die heel makkelijk te verleiden waren dit jaar lukt het niet echt.quote:
quote:
Die staat altijd aan.quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:38 schreef Koos1958 het volgende:
Basiri doet ogen open en begint gelijk over wie er mag nomineren en er een spel komt. En dat er nog meer vrijstelling komt
Ben gestopt bij half 1 met lezen, allemaal laptop tips die maar doorgingen, dus weet niet wat er daarna gebeurd is, maar is al de 4e x dat ik de nachtcos stop met lezen, heel jammer want lezen is heel vermoeiend voor mij (ziekte) en dan zoveel off topic bahquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:30 schreef Dotteke het volgende:
In het vorige topic veel offtopic verwijderd. Ga naar de SC die is er niet voor niets.
Ook persoonlijke aanvallen verwijderd en degene hebben een DM gekregen.
Nogmaals ook in de nacht is het fijn als het niet te veel offtopic gaat.
Een of twee berichtjes is niet erg maar geen hele gesprekken.
zei ik meteen alquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:39 schreef Jockari het volgende:
Zijn er ergens caps van die portretten die in het kasteel hangen ? Die hebben misschien ook nog een betekenis ?
quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Inderdaad heb jij in het begin al gezegd @rinardo
Vond ik eerst ook maar begin hem langzaam te waarderen. Gisteravond buiten gaf hij aan waarom hij Tyron en Dilano waardeerde. Dat macho gedrag masker viel even af. Die gast zit wel goed in elkaar.quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vind het een vervelende knul. Die mag samen met ariana snel wel
Ok wacht met smart tot de matten er uit vallenquote:
Anne Ruthquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:47 schreef Ireth het volgende:
Maar dan zou er ook nog iets moeten zijn met die zilveren beer waar 2 namen opstonden in de spiegelkamer?? Weet niet meer welke, Anne en nog iets dacht ik..
Snap het, alleen in de nacht zijn er geen mods en hopen wij dat users zich dan ook aan de regels houden.quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ben gestopt bij half 1 met lezen, allemaal laptop tips die maar doorgingen, dus weet niet wat er daarna gebeurd is, maar is al de 4e x dat ik de nachtcos stop met lezen, heel jammer want lezen is heel vermoeiend voor mij (ziekte) en dan zoveel off topic bah
ruthquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:47 schreef Ireth het volgende:
Maar dan zou er ook nog iets moeten zijn met die zilveren beer waar 2 namen opstonden in de spiegelkamer?? Weet niet meer welke, Anne en nog iets dacht ik..
Niet nog meer nieuwe bewoners hoop ik.quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:47 schreef Ireth het volgende:
Vandaag is het een officiële vlaggendag hequote:Op woensdag 31 januari 2024 08:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoezee, Hoezee, Hoezee.... de vlag kan uit
Trix is jarig toch??quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:51 schreef Hunter het volgende:
[..]
Vandaag is het een officiële vlaggendag he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |