Ik geloof er geen sikkepit vanquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is Ronahi.Zal abuis zijn geweest.
is nog steeds hartstikke leuk hierquote:Op woensdag 31 januari 2024 01:03 schreef Mercedes. het volgende:
Oké ik ben weer weg hier, vorig jaar was het definitief echt leuker hier. Laters en veel plezier.
Ooh ja goeie goeie...👍quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deden ze het wel iets slimmer,een emmer met gaatjes er in.
#metooquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof er geen sikkepit van
Dat het echt zo is
Stond ook in een badkamer erbij begreep ik.quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Karen was er ook niet bij toen Ariana dat beweerde
Oeps, ik zie dat ik haar naam verkeerd schrijf..quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ronahi is een invulling van mij en een aantal anderen in de cos
Ariana had het over een vrouw die voor de 2de keer in haar tiet had geknepen
Ik heb ariana vorige week horen vertellen dat rohani dit had gedaan en nu vertelde ze dat het nog een keer is gedaan las ik dus gaat volgens mij over rohaniquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oeps, ik zie dat ik haar naam verkeerd schrijf..![]()
Ooh ja daar had ik eerder ook iets over gehoord, vage shit maar ik had geen idee wie of wat..
Ja hoor meneer Jetten.quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
bloemenspuit....ivm de bezuinigingen
Geloof er ook geen jota van.quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niks voor Ronahi...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |