WAT, hoe durft zequote:
Niet als Jimmy nomineert.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
Genomineerde
Ariana, doriana, Tom/basiri
Denk ik
Ashley wordt er dan voor de tweede x voor gebruikt.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Niet als Jimmy nomineert.
Die had het over Ashley, Alice en Basiri, om Basiri te lozen.
Ik switch al van stream als zij weer met haar monologen bezig is.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:33 schreef lojanda het volgende:
Pfff is begin echt Ashley moe te worden. Wat is zij continu aanwezig. Zij eist overal waar ze in het huis is de aandacht op.
Goedemorgen Cos..
hangt af van wie de PON wint, niet iedereen zet Ariana er opquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
Genomineerde
Ariana, doriana, Tom/basiri
Denk ik
ik krijg video niet beschikbaarquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
24 januari was de eerste keer en het was om te lachen.
Hebben ze het er na gisteravond nog over gehad? Toen was het nog Tyron, Alice en Basiri.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Niet als Jimmy nomineert.
Die had het over Ashley, Alice en Basiri, om Basiri te lozen.
Oké fout van mij dan.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hebben ze het er na gisteravond nog over gehad? Toen was het nog Tyron, Alice en Basiri.
Is een secret mission voor de bewoners als je het ontcijferd krijg je een vrijstellingquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:46 schreef Jockari het volgende:
Iemand die iets kan lezen van die vreemde tekens op Bas zijn rug ?
[ afbeelding ]
Heb hem verwijderd. Heb al 1 copyright claim en deze video werd heel veel bekeken dus was buiten Fok beland.quote:
aha vandaar jammerquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:29 schreef ledn81 het volgende:
[..]
video haal ik weer offline trouwens. heb al een copyright claim op andere video dus ben beetje voorzichtig met dit soort filmpjes
Volgens Google translate: ik denk dat dit het geval is…….🫤quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:46 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Het had gekund dat ze het veranderd hadden natuurlijkquote:
is japans of chineesquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:46 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
jammer had hem ook wel willen zienquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Heb hem verwijderd. Heb al 1 copyright claim en deze video werd heel veel bekeken dus was buiten Fok beland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |