Is het niet.. Ik ben verliefd op mezelfquote:
Grappig dat het kanquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
[..]
Kan zijn dat het fout is, hebt het vertaalt via google vertaling
Kan ook maar zo..quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:04 schreef lojanda het volgende:
I
[..]
Is het niet.. Ik ben verliefd op mezelf
Hele andere vertalingquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:05 schreef Jockari het volgende:
@:Lovely Je hebt dat echt vertaald via translate. Heb het ook eens geprobeerd, en waarachtig krijg je tekst bij het scannen met camera
[ afbeelding ]
Was een grap natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Was een grap natuurlijkmaar ik vind het wel een persoon die verliefd is op zichzelf
Komt wel allebei op hetzelfde neer: hij is dus gewoon een egoïst en denkt alleen aan zichzelf.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hele andere vertaling.. had he ook via mobiel gedaan Bixby en toen Google translate
Dat was zonder die tattoo ook al wel duidelijkquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Komt wel allebei op hetzelfde neer: hij is dus gewoon een egoïst en denkt alleen aan zichzelf.
Wat gaan ze er op doen dan?quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:10 schreef lojanda het volgende:
Zo te zien gaat Doriana weer pizza maken..
Wat courgette olie en ze hebben volgens mij ook nog paprika in de vriezer. Had Doriana gisteren gemaakt en dat vonden E erg lekker dus vandaag dan waarschijnlijk weer.quote:
Karen drukt zichzelf naar Tyron. Vragen of hij je kont wil masseren is toch best heftig opdringen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
WAT, hoe durft ze
Ariana die zich zelf zo opdringt aan Tom en Karen pusht richting Tyron
Daar snap ik ook niets van.. Het is vaak als ze met een opdracht bezig zijn dus waarschijnlijk is het dan om te voorkomen dat er ineens daar beelden per ongeluk van te zien zijn?quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:14 schreef Dotteke het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom er op een stream een SL is en op de andere niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ze vond het wel lekker "aan haar poep"quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:18 schreef marky het volgende:
[..]
Karen drukt zichzelf naar Tyron. Vragen of hij je kont wil masseren is toch best heftig opdringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |