Ik zou Tom ook nomineren met Alice en Ashley en dan kijken waar het schip strand.quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:57 schreef Koos1958 het volgende:
Danny en tom over stemmen met iets. Tom zegt ik heb geen bondje gesneden en je bent met een duo en rohani had voor jimmy en dylano gekozen.
Ja nog vervelenderquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:01 schreef Koos1958 het volgende:
Danny zegt dat ashley anders is dan de 1e week.
Ging over het spel van gister niet over nominerenquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:02 schreef marky het volgende:
[..]
Ik zou Tom ook nomineren met Alice en Ashley en dan kijken waar het schip strand.
ja en Basiri morgenquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is Glen ook niet jarig vandaag ? Dacht dat ik dat ergens gelezen had in de Cos gisteren.
Gelukkig mag jij niet nominerenquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:02 schreef marky het volgende:
[..]
Ik zou Tom ook nomineren met Alice en Ashley en dan kijken waar het schip strand.
Karige automatiek word tijd dat de FEBO er een paar kroketten frikandellen en kaassoufflés erin gooitquote:
De FEBO zal daar toch ook gek van worden. Hoe vaak er niet iets mis is met haar zender is niet meer te tellen..quote:
Ashley ziet er terug uit als de eerste week vind ik. Niet om aan te zien.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:01 schreef Koos1958 het volgende:
Danny zegt dat ashley anders is dan de 1e week.
Terug Ashley denk ik. Die gaat zoals hier eerder al gepost door een collega-cosser heel BB in de draaideur staan.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:02 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ashley er deze week op staatquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Terug Ashley denk ik. Die gaat zoals hier eerder al gepost door een collega-cosser heel BB in de draaideur staan.
Als je een slimme speler bent doe je dat. Je weet van hen hoe ze ervoor staan. Je weet ook dat je er een populaire uit gaat spelen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig mag jij niet nomineren![]()
Maar die wallen blijven.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:16 schreef Jockari het volgende:
Ashley kan al wel mooi binnen de lijntjes kleuren
[ afbeelding ]
Als Doriana de pon wint komt ze er opzeker op.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ashley er deze week op staat
Ze heeft niet die Nawel factor
Hoe groot acht je de kans dat zij die wintquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:20 schreef marky het volgende:
[..]
Als Doriana de pon wint komt ze er opzeker op.
Ken je dat nietquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
Wat is speculoos? Het is SpeculAAs.
Brrr speculoos.
Goedemorgen![]()
Speculoos
Nee. Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ken je dat niet
Dat smeer je op je brood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |