Ah ok..quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat courgette olie en ze hebben volgens mij ook nog paprika in de vriezer. Had Doriana gisteren gemaakt en dat vonden E erg lekker dus vandaag dan waarschijnlijk weer.
Idd en het is weer eens wat anders dan een pannenkoekquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok..![]()
![]()
Ach beter van iets weinig, wat lekkers maken
Dan kunnen ze toch beter beide streams op dezefde zettenquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar snap ik ook niets van.. Het is vaak als ze met een opdracht bezig zijn dus waarschijnlijk is het dan om te voorkomen dat er ineens daar beelden per ongeluk van te zien zijn?
Cupcakes, heb ik geleerd om te maken met mijn kleinkinderen. Ze vinden stom dat opa het niet kon.quote:
Hij is er 5 dagen!quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:23 schreef Koos1958 het volgende:
Andere haren kreeg de jarige post van huis. Allemaal een cupcake aan het eten
Dus Ronahi is niet degene die aan haar zit/zat 2x?quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:29 schreef greysbones het volgende:
Ariana durfde ronahi niet te knuffelen
Omdat ze dacht dat ze ronahi had horen zeggen dat ze van Ariana moest kotsen
Maar wederom een misverstand
Ik heb geen idee meerquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dus Ronahi is niet degene die aan haar zit/zat 2x?
Op de een of andere manier vindt ze dat ze het kan hebben en denkt waarschijnlijk dat het sexy isquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
Ariana eeuwig en altijd met haar blote buik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |