En waarom in haar tetten?quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:40 schreef engine het volgende:
Hoe knijp je iemand per ongeluk in de tieten?
De 1ste keer wilde ze de arm van Ariana pakken maar die draaide net naar haar toequote:Op woensdag 31 januari 2024 09:40 schreef engine het volgende:
Hoe knijp je iemand per ongeluk in de tieten?
En toen had Ronahi gezegd oh sorry, en had Arian lachend gezegd , maakt niet uit. zo lees ik het overal, maar helaas geen beelden, want wanneer is dit gebeurd? @ledn81 weet jij dit ?quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
De 1ste keer wilde ze de arm van Ariana pakken maar die draaide net naar haar toe
Zo is het ongeveer besproken
Was no biggie.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
En toen had Ronahi gezegd oh sorry, en had Arian lachend gezegd , maakt niet uit. zo lees ik het overal, maar helaas geen beelden, want wanneer is dit gebeurd? @:ledn81 weet jij dit ?
Mij iets te vroeg.quote:
Ja, die is echt opengebloeid. Groot verschil met zijn eerste dagen in het huis.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:47 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij geniet echt. Leuk om te zien.
Jeetje wat een onzin danquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
De 1ste keer wilde ze de arm van Ariana pakken maar die draaide net naar haar toe
Zo is het ongeveer besproken
Die is net zo`n mispel als Basiri.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:50 schreef greysbones het volgende:
Dylano is ook niet in zijn eerste leugen gestikt
Nu weer dat BB heeft gezegd
Bewaken moet in duo’s
Volgens hem heeft Alice gezegd dat hoeft niet .
Geloof dat hij zelf degene was die dat zei
Nee Alice zei het net op de bank kijk het staat er niet op. Bb zei in duo daarna. Oh zegt ze heb ik niet gehoord maar het staat er niet en begon te lachenquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:50 schreef greysbones het volgende:
Dylano is ook niet in zijn eerste leugen gestikt
Nu weer dat BB heeft gezegd
Bewaken moet in duo’s
Volgens hem heeft Alice gezegd dat hoeft niet .
Geloof dat hij zelf degene was die dat zei
Gisteren buiten doelde ik opquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee Alice zei het net op de bank kijk het staat er niet op. Bb zei in duo daarna. Oh zegt ze heb ik niet gehoord maar het staat er niet en begon te lachen
Op 2 nietquote:
Walgelijk wijf. Denkt dat ze sexy is...tjeesquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:56 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus ariana nu over de stem als hij zegt kom.naar de dbk hij haar moet komen halen.
Hoe ze ook er bij gaat staan ze neemt echt een houding aan echt lachwekkendquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Walgelijk wijf. Denkt dat ze sexy is...tjees
24 januari was de eerste keer en het was om te lachen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
En toen had Ronahi gezegd oh sorry, en had Arian lachend gezegd , maakt niet uit. zo lees ik het overal, maar helaas geen beelden, want wanneer is dit gebeurd? @:ledn81 weet jij dit ?
quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:03 schreef Koos1958 het volgende:
Streams op videoland tv zijn ineens weg bij me wilde wisselen van stream. Weer gevonden via telefoon
Ze voelen het wel. De dominantie van Ashley.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:14 schreef greysbones het volgende:
Randy houdt niet van speculeren
Ty
Ashley doet dat hè
De schreeuwt meteen dit kan dit kan
Randy
Lenie deed dat ook hè
Dus wel expres maar voor de grap. Is wel een beetje raar🙄quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
24 januari was de eerste keer en het was om te lachen.
Met die nominaties wacht ik wel tot donderdag, het is dan weer wel, en dan weer niet genomineerd.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
Genomineerde
Ariana, doriana, Tom/basiri
Denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |