We zijn pas bij 5x dus heb je nog ff?quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:38 schreef danaqui het volgende:
Teringjantje, hoeveel x gaat ze het nog herhalen?
Het was borstel denk ik.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:32 schreef Joyce-43 het volgende:
gaat totaal niet over het aan haar borsten komen
Ze heeft op de streams tegen karen verteld dat rohani aan haar borsten had gezeten in de keuken. De andere keer weet ik niet maar dat had ze het gister over.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het was borstel denk ik.
Best grappig hoe dingen die wij hier "verkeerd" horen, aannemen een heel verwarrend verhaal kan worden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen Ashleyquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze heeft op de streams tegen karen verteld dat rohani aan haar borsten had gezeten in de keuken. De andere keer weet ik niet maar dat had ze het gister over.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ze een geheime opdracht heeft
Het lijkt me geweldig om haar familie in de studio te zien bij een nominatie. Wat voor mensen zijn dat?quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:38 schreef lojanda het volgende:
Ik vraag me af of de familie en vrienden tijdens het kijken naar Ariana niet met dicht geknepen billen zitten omdat ze nu erachter komen wat voor persoon ze is? Ik denk dat ze met verbazing zitten te kijken
Benieuwd hoe dan reageren op vragen idd. Ariana is geadopteerd heeft ze gezegd maar wat voor familie of vrienden het zijn weet ik niet.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:49 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het lijkt me geweldig om haar familie in de studio te zien bij een nominatie. Wat voor mensen zijn dat?
Ze scant en scant en scant.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:50 schreef Jockari het volgende:
Ze zit weer afgezonderd van de rest.
[ afbeelding ]
Je ziet gewoon aan haar dat het altijd kraakt onder haar dakpan.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:50 schreef Jockari het volgende:
Ze zit weer afgezonderd van de rest.
[ afbeelding ]
Ariana vertelde dat het haar ergste nachtmerrie is om moddervet te worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |