Ja, dat is idd hoe onze taal werkt. Ik ben er een beetje bekend mee.quote:
Jurassic World Evolution 2.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:24 schreef NailQueen het volgende:
En wat staat er op de planning deze middag?
Oeps, ik had je nog willen zeggen dat je wel een kopie mag van mijn Google Sheetsquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:48 schreef Meke het volgende:
Zoo opgelost, bij de ene rij begon hij ineens bij cel 5 te tellen, in plaats van 3 waardoor iedereen verkeerde punten hadEn bij twee deelnemers had ik een prono gemist dus die hadden ook te weinig punten
Nu heb ik in elk geval dezelfde punten als @:rockfire vorig jaar dus als het fout is, ben ik in elk geval niet de enige die het fout had
![]()
Nu nog twee maanden wachten tot ik er ook echt iets mee kan doen, maar dan staat t maar vast klaar
Nou ja, kaplaarzen passen vast wel in de droger. Dus in die zin kan het welquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:55 schreef Fred_B het volgende:
Bij een Samantha verwacht ik een soort Gerda van 30-40 jaar. Dus een Samantische discussie zal wel gaan over vraagstukken als waarom het deurtje van de magnetron naar buiten opent en niet naar binnen of dat je kaplaarzen na thuiskomst wel of niet in de droger kan doen.
Barbie kom er maar in.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:43 schreef H_T het volgende:
Benieuwd of we nu een Samantha op bezoek krijgen
Ik heb jou anders nooit geen van dit soort type fouten gemaakt zien hebben.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat is idd hoe onze taal werkt. Ik ben er een beetje bekend mee.
Daar zitten enorme verschillen in ja.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:13 schreef H_T het volgende:
Bij mandarijnen blijft het toch een beetje gokken. Sommige zijn heerlijk, andere een stuk droger en mweh
Dat is jammer ja, meteen de reden dat ik ze niet meer koop.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:13 schreef H_T het volgende:
Bij mandarijnen blijft het toch een beetje gokken. Sommige zijn heerlijk, andere een stuk droger en mweh
Waar heb je het over, "dit soort type fouten"?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb jou anders nooit geen van dit soort type fouten gemaakt zien hebben.
Nou in mijn mening is er niks geen sprake van nergens geen fout want omdat het anders goed zou zijn moeten.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waar heb je het over, "dit soort type fouten"?
Er is nergens geen sprake van geen fout.
Ah, maar is het niet zo dat een mening geen basis is voor het wel of niet fout zijn van iets? Als er nergens geen fout staat, maar iedereen is van mening dat er nergens niks klopt, dan gaat er natuurlijk nooit niks hetzelfde blijven.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou in mijn mening is er niks geen sprake van nergens geen fout want omdat het anders goed zou zijn moeten.
Steenwijk is hier niet welkom hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:43 schreef H_T het volgende:
Haha ja ik had daar ook wel overnagedacht, dat jij of Patrique vast iets hebben, maar dit was ook leukquote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:06 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Oeps, ik had je nog willen zeggen dat je wel een kopie mag van mijn Google Sheets
Ho wacht, is het een mening of een feit dat een mening geen basis is voor het wel of niet fout zijn van iets? Als ik vind dat het een goede avond is voor patat, dan is er een verdomd goede kans dat ik die avond patat eet. Er is dus sprake van een mening die een basis vormt voor iets. Het is immers niet onafhankelijk en wetenschappelijk vastgesteld dat het een goede avond is voor patat. En toch zit ik die avond aan de goudgele aardappelreepjes en met een beetje geluk een frikandel speciaal.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, maar is het niet zo dat een mening geen basis is voor het wel of niet fout zijn van iets? Als er nergens geen fout staat, maar iedereen is van mening dat er nergens niks klopt, dan gaat er natuurlijk nooit niks hetzelfde blijven.
En dat moeten we toch allemaal niet willen, lijkt me.
Ik waardeer het dat de spelling nog steeds op niveau isquote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou in mijn mening is er niks geen sprake van nergens geen fout want omdat het anders goed zou zijn moeten.
Niet per partje?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:08 schreef Redefine het volgende:
Bij mandarijnen vind ik het irritant als er pitten inzitten. Druiven of olijven eet je per stuk en daar zijn de pitten een stuk groter. Dus dat is dan beter te doen. Mandarijnen eet ik niet per partje, plus dat bij de versies met pitten ze dan meestal niet in elk partje zitten. Waardoor je dan soms denkt dat het een mandarijn zonder pitten is en je toch opeens pitten hebt
Neequote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet per partje?Hap je zo'n ding dan af als een appel?
Altijd de vraag of er geen bloed uitlooptquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:44 schreef Em31 het volgende:
De bloedsinaasappels zijn er ook bijna weer(al is het daarbij soms ook gokken of je goede hebt)
Jeetje gewoon de schil ook opeten toch, beetje doorzetten!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
NeePer kwart of bij kleinere mandarijnen per halve.
Het liefst zoveel mogelijk!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Altijd de vraag of er geen bloed uitloopt
Men zegt dat hoop het laatste sterft, maar ik denk dat het eigenlijk accurate spelling is.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik waardeer het dat de spelling nog steeds op niveau is
Zonder schil natuurlijk. Ik ben geen @Straniquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jeetje gewoon de schil ook opeten toch, beetje doorzetten!
Niet per partje eten, wat ben jij voor psychopaatquote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zonder schil natuurlijk. Ik ben geen @:Strani
Weet je wie ik pas echt niet vertrouw? Mensen die de harige schil van een kiwi opeten!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zonder schil natuurlijk. Ik ben geen @:Strani
Ik schil ze ook nooit, maar ik eet ze dan ook niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet per partje eten, wat ben jij voor psychopaat
Ik schil m'n aardappelen trouwens bijna nooit.
Niet zo’n grote mond naar @Redefine hè. Of eet jij watermeloenen gewoon als appels op?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:55 schreef Strani het volgende:
[..]
En hoe weet jij hoe het voelt om high te zijn jongedame?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:00 schreef Em31 het volgende:
Ik vind kiwi’s zo lekker, maar meestal als ik ze eet is het net alsof ik een hap van een chilipeper heb genomen![]()
![]()
Dit houdt mij vaak niet tegen, maar als ik 2 kiwi’s eet voel ik me bijna een beetje high.
Dat denk ik, ik weet het niet zeker!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En hoe weet jij hoe het voelt om high te zijn jongedame?
Ik vond high zijn best irritant, dus je mist er op zich niks aan.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat denk ik, ik weet het niet zeker!
Wacht even, hoe dan?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:00 schreef Em31 het volgende:
Ik vind kiwi’s zo lekker, maar meestal als ik ze eet is het net alsof ik een hap van een chilipeper heb genomen![]()
![]()
Dit houdt mij vaak niet tegen, maar als ik 2 kiwi’s eet voel ik me bijna een beetje high.
Wat zou ze allemaal in die studententijd hebben uitgehaald joh.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En hoe weet jij hoe het voelt om high te zijn jongedame?
Het is tijden geleden dat ik het geprobeerd heb, maar vond er ook niet zoveel aan. Misschien maar goedquote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vond high zijn best irritant, dus je mist er op zich niks aan.
Ik gok een allergische reactie, als ik dat opzoek klopt het een en ander wel. Alleen de ene kiwi is het erger dan de ander.quote:
Niet zoveel bijzondersquote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat zou ze allemaal in die studententijd hebben uitgehaald joh.
Ik heb het maar één keer ervaren, en wat mij betreft hoeft het niet nog een keer.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is tijden geleden dat ik het geprobeerd heb, maar vond er ook niet zoveel aan. Misschien maar goed
Nee dan liever cocaïnequote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb het maar één keer ervaren, en wat mij betreft hoeft het niet nog een keer.
Jaren geleden op Jamaica fors high geweest, in die setting vond ik het wel tof en passendquote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is tijden geleden dat ik het geprobeerd heb, maar vond er ook niet zoveel aan. Misschien maar goed
Oh wat apart! Maarrr ik heb als kind één keer een allergische reactie gehad met bultjes over m'n hele lichaam, en dat is destijds ook toegeschreven aan kiwis. Maar daarna nooit meer last van gehad.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik gok een allergische reactie, als ik dat opzoek klopt het een en ander wel. Alleen de ene kiwi is het erger dan de ander.
Dit is een tekenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wat apart! Maarrr ik heb als kind één keer een allergische reactie gehad met bultjes over m'n hele lichaam, en dat is destijds ook toegeschreven aan kiwis. Maar daarna nooit meer last van gehad.
Ja als je online kijkt is er een groep van meer dingen waarbij je dit kan krijgen, maar heb het verder bij niets anders ofzoquote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wat apart! Maarrr ik heb als kind één keer een allergische reactie gehad met bultjes over m'n hele lichaam, en dat is destijds ook toegeschreven aan kiwis. Maar daarna nooit meer last van gehad.
Ik ben een ESF-Light kijkerquote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee eerst gaan we naar Estland, Slovenië, Noorwegen en Litouwen.
Dus daarom woon je zo jong al als een gepensioneerde in Spanje. Je ‘werk’ was altijd al zo vaag!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoeveel moet je hebben? Ik regel het voor je.
Raar hoor. Ik heb toen ook jaren geen kiwi gegeten voor het geval dat.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja als je online kijkt is er een groep van meer dingen waarbij je dit kan krijgen, maar heb het verder bij niets anders ofzo
Met elk stukje kritiek gaat de prijs omhoog hè.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dus daarom woon je zo jong al als een gepensioneerde in Spanje. Je ‘werk’ was altijd al zo vaag!
En alweer met code geel.quote:
Oh, maar iets een goed of slecht moment vinden voor iets of iets anders is natuurlijk niet hetzelfde als iets wat gewoon wel of niet goed is in de zin dat het klopt of niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ho wacht, is het een mening of een feit dat een mening geen basis is voor het wel of niet fout zijn van iets? Als ik vind dat het een goede avond is voor patat, dan is er een verdomd goede kans dat ik die avond patat eet. Er is dus sprake van een mening die een basis vormt voor iets. Het is immers niet onafhankelijk en wetenschappelijk vastgesteld dat het een goede avond is voor patat. En toch zit ik die avond aan de goudgele aardappelreepjes en met een beetje geluk een frikandel speciaal.
Ergo, als het mijn mening is dat er niet niks geen fout staat, dan kan het dus wel degelijk het geval zijn dat er ergens niks klopt en niet nergens niks klopt want als er nergens niks klopt zou in principe overal alles moeten kloppen en die kans lijkt me statistisch al niet vrij groot.
Ze geven niet zomaar uit de losse mouw een code he, bij windstoten harder dan 90 km/u hoort een code geel volgens het protocol.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En alweer met code geel.
Zouden die codes nog wel effectief zijn als ze zovaak worden gebruikt ?
Dat is wel heel smerig jaquote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Weet je wie ik pas echt niet vertrouw? Mensen die de harige schil van een kiwi opeten!
Hm dan ben jij dus een psychopartjequote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ze het doen. En ook moeten doen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze geven niet zomaar uit de losse mouw een code he, bij windstoten harder dan 90 km/u hoort een code geel volgens het protocol.
Code iets betekent in de hoofden van demense maatschappij-ontwrichtende rampspoed, veroorzaakt door extreem weer. Dat het “een beetje waait” en het enige noemenswaardige een omgewaaide Gamma-schutting een paar huizen verderop in de Vinexwijk is, past niet in dat beeld.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ze het doen. En ook moeten doen.
Maar er zullen toch best veel mensen zijn die denken, ach de vorige keer viel ook mee.
Dus dan kan ik best wel de weg op met mijn caravan. Om maar iets te noemen.
Dat precies ja. Waarbij veel mensen in de meeste gevallen dat ook juist doen of bijvoorbeeld niet of minder de weg op gaan. Met als gevolg dat er daardoor ook minder problemen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Code iets betekent in de hoofden van demense maatschappij-ontwrichtende rampspoed, veroorzaakt door extreem weer. Dat het “een beetje waait” en het enige noemenswaardige een omgewaaide Gamma-schutting een paar huizen verderop in de Vinexwijk is, past niet in dat beeld.
Terwijl Code Geel eigenlijk gewoon wil zeggen dat je bij je activiteiten een beetje moet opletten met het weer.
Welke zijn er allemaal?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:47 schreef H_T het volgende:
Ik ben zowaar op tijd thuis voor de eerste voorronde van de avond
Ik dacht meteen aan Samantha Steenwijk en vroeg me af waar ik dat aan verdiend had.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:43 schreef H_T het volgende:
Estland is nu bezigquote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:11 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De avond begint 18:15 in Estland en eindigt iets voor 22:00 in Litouwen. En inderdaad 1 nummer dat direct gekozen is voor ESF
Thanks.quote:
Is het logo van m'n favoriete American Football ploeg en ik heb deze UI zolang ze in de playoffs zittenquote:
Estland heeft net alle inzendingen laten horen. Noorwegen en Litouwen beginnen nuquote:
#metooquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Thanks.
Nja, ben eigenlijk toch nooit geïnteresseerd genoeg om die voorrondes te kijken
Haha dank je! Welterusten!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:Strani veel plezier vannacht. Ik zie morgenmiddag wel of je nog dezelfde UI hebt of niet meer.
Zonde! Ik heb alleen de uitslag gezien, die zat dicht op elkaar!quote:Op zondag 21 januari 2024 05:21 schreef Strani het volgende:
Verloren na een hele spannende wedstrijd waarin we de topfavoriet bijna verslagen haddenIk laat m'n UI nog even staan, ik pas 'm morgen wel aan.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan Samantha Steenwijk en vroeg me af waar ik dat aan verdiend had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op zondag 21 januari 2024 10:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WAT??!!Bij nader inzien was deze TT een foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Wij hebben 65quote:
98 inch is enorm.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:58 schreef Momo het volgende:
Ik heb nu een 30 inch tv die ik al sinds 2012 heb, maar hij doet het nog dus ga nog niks nieuw kopen. Maar een nieuwe zou ik denk ik ietsjes groter doen maar niet enorm. Sommige mensen hebben echt en 98 inch thuis staan.
Ik kijk nu The gilded age, De Verraders België en The Crown.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:02 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wij hebben 65![]()
Ik vind tv kijken de ultieme ontspanning en ben graag en veel thuis. Ik heb daar best wat voor over.
We kijken nu Fool me Once. Geweldig
Ik heb nu 42 inch. Met de afstand tussen de bank en tv lijkt 55 inch me echt de max voor hierquote:Op zondag 21 januari 2024 10:58 schreef Momo het volgende:
Ik heb nu een 30 inch tv die ik al sinds 2012 heb, maar hij doet het nog dus ga nog niks nieuw kopen. Maar een nieuwe zou ik denk ik ietsjes groter doen maar niet enorm. Sommige mensen hebben echt en 98 inch thuis staan.
Ik vond mijn 32 inch tv groot en nu ik vind hem kleinquote:Op zondag 21 januari 2024 11:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nu 42 inch. Met de afstand tussen de bank en tv lijkt 55 inch me echt de max voor hier
Er was ooit een tijd dat ik mijn 28 inch tv echt enorm vond
Bij een tweejarig internet en tv contract van KPN krijg je een Philips smart tv van 43”quote:Op zondag 21 januari 2024 10:58 schreef Momo het volgende:
quote:Op zondag 21 januari 2024 10:58 schreef Momo het volgende:
Ik heb een 24 inch staan. Hiervoor had ik zo'n klein beeldbuisje die in de diepte groter was dan in de breedte. Deze 24 inch was een van de kleinste (en goedkoopste) die ik toen kon krijgen maar het was net of ik in de bioscoop zat vergeleken met die oude.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nu 42 inch. Met de afstand tussen de bank en tv lijkt 55 inch me echt de max voor hier
Ik heb al internet en tv van KPNquote:Op zondag 21 januari 2024 11:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Bij een tweejarig internet en tv contract van KPN krijg je een Philips smart tv van 43”
Nice! Hebben wij ook. Bevalt goed!quote:
Ja ik zit 3 meter van de tv dan zit er een max aan hoe groot het kan zijn.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:21 schreef H_T het volgende:
[..]
quote:
Opzeggen en opnieuw afsluiten, of doen ze daar niet aan?quote:
Ik denk dat ik dichterbij zitquote:Op zondag 21 januari 2024 11:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ik zit 3 meter van de tv dan zit er een max aan hoe groot het kan zijn.
Normaal gesproken alleen als er minimaal zoveel maanden tussen zit. Vaak tussen de zes en de twaalf. Het schijnt soms te helpen om te bellen dat je wil opzeggen, tenzij... maar daar ben ik zelf geen fan vanquote:Op zondag 21 januari 2024 11:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Opzeggen en opnieuw afsluiten, of doen ze daar niet aan?
Eigenlijk zouden dat soort cadeautjes gewoon standaard ook voor blijvende klanten moeten zijn, een meerjarige vaste klant heeft zo'n bedrijf immers meer aan dan een 'leuk cadeautje dus ik stap over' klant.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Normaal gesproken alleen als er minimaal zoveel maanden tussen zit. Vaak tussen de zes en de twaalf. Het schijnt soms te helpen om te bellen dat je wil opzeggen, tenzij... maar daar ben ik zelf geen fan van
Helaas doen ze dat niet. Ik heb zelf weinig zin om echt elk jaar over te stappen, maar na het eerste jaar kijk ik wel af en toe. Als er dan een echt goede aanbieding is wil ik best overstappen. Daarom heb ik nu een jaar Ziggo voor half geld en 100 euro cashback. Voor zoiets stap ik wel over, voor 3 maanden een tientje korting nietquote:Op zondag 21 januari 2024 12:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden dat soort cadeautjes gewoon standaard ook voor blijvende klanten moeten zijn, een meerjarige vaste klant heeft zo'n bedrijf immers meer aan dan een 'leuk cadeautje dus ik stap over' klant.
Dat blijft altijd wel het aparte ja. Ze hebben liever dat je na een jaar opzegt, overstapt naar een andere en dan na weer een jaar weer terugkomtquote:Op zondag 21 januari 2024 12:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden dat soort cadeautjes gewoon standaard ook voor blijvende klanten moeten zijn, een meerjarige vaste klant heeft zo'n bedrijf immers meer aan dan een 'leuk cadeautje dus ik stap over' klant.
Ik heb sinaasappelsap en geen disneyfilm.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:43 schreef H_T het volgende:
Ik heb een grote pot kaneelthee en een Disneyfilm. Voorlopig zit ik goed
Vanwege het OLED schermquote:Op zondag 21 januari 2024 15:01 schreef Momo het volgende:
Als ik dan zoek op 55 inch bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
Dan vraag ik mij af waarom er zo groot verschil in prijs tussen verschillende modellen van 1 merk. Is verschil zoo groot?
Ja. Het verschil in beeldkwaliteit tussen de twee televisies die daar staan is enorm. 4K zegt alleen maar dat die dergelijke scherpte qua beeld kan weergeven, maar de meeste beelden zijn geen 4K, waardoor het meeste wordt opgeschaald. En daar is de ene tv veel beter in dan de andere. Daarnaast is zwart bij die goedkopere tv eerder grijs, terwijl het bij OLED perfect zwart is.quote:Op zondag 21 januari 2024 15:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar is dat zoveel beter dan een standaard scherm die ook 4K aan kan?
Jammer.quote:Op zondag 21 januari 2024 05:21 schreef Strani het volgende:
Verloren na een hele spannende wedstrijd waarin we de topfavoriet bijna verslagen haddenIk laat m'n UI nog even staan, ik pas 'm morgen wel aan.
Hij is gelukkig op de motor gestaptquote:Op zondag 21 januari 2024 15:15 schreef Redefine het volgende:
Het begin van de WB in Benidorm is i.i.g. nog spannend doordat VdP ver achter ligt
2000 euro voor een TV zit ook niet in mijn budget, dan maar zoiets rond de 500-750 euro eventueel als ik een nieuwe nodig heb.quote:Op zondag 21 januari 2024 15:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Het verschil in beeldkwaliteit tussen de twee televisies die daar staan is enorm. 4K zegt alleen maar dat die dergelijke scherpte qua beeld kan weergeven, maar de meeste beelden zijn geen 4K, waardoor het meeste wordt opgeschaald. En daar is de ene tv veel beter in dan de andere. Daarnaast is zwart bij die goedkopere tv eerder grijs, terwijl het bij OLED perfect zwart is.
En nog wel meerdere verschillenIk heb zelf geen OLED tv, want het prijsverschil van wat ik ervoor over had was een paar jaar geleden toen ik mijn tv kost wel wat te groot. Plus dat ik toen nog veel minder verdiende dan nu dus het eigenlijk ook niet kon betalen.
Maar dat is ook niet het punt hequote:Op zondag 21 januari 2024 15:31 schreef Momo het volgende:
[..]
2000 euro voor een TV zit ook niet in mijn budget, dan maar zoiets rond de 500-750 euro eventueel als ik een nieuwe nodig heb.
Hij dacht aan het begin, ik maak het nog even een beetje leuk voor ik weer ga.quote:Op zondag 21 januari 2024 15:35 schreef Redefine het volgende:
VdP heeft de orde alweer hersteld. Echt bizar hoe goed hij dit seizoen is.
Even kijken of we hem zien staan. Allen even zoeken naar een kwieke 42 jarige man met een beginnende baard.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:42 schreef Momo het volgende:
@:Strani ga je vandaag nog kijken naar Mathieu en Wout in Benidorm?
Lijkt er bijna wel op. Hij wilde op dat heuveltje graag wat mensen inhalen.quote:Op zondag 21 januari 2024 15:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij dacht aan het begin, ik maak het nog even een beetje leuk voor ik weer ga.
Wij hebben nu ook OLED. Is zoveel mooierquote:Op zondag 21 januari 2024 15:06 schreef Momo het volgende:
[..]
OLED geeft wel mooier beeld ja. Of dat verschil je 1300 euro waard is, is weer een andere vraagquote:Op zondag 21 januari 2024 15:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij OLED is elke pixel zijn eigen lampje. Staat die ene pixel uit, dan is het echt zwart. Bij andere tv's verlichten een paar lampen achter het scherm een deel van het scherm, een beetje a la straatlantaarns. Dan kan een 'zwarte' pixel wel proberen zoveel mogelijk licht tegen te houden, maar er komt altijd wat doorheen en dus is zwart niet helemaal zwartquote:Op zondag 21 januari 2024 15:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wij hebben nu ook OLED. Is zoveel mooier![]()
Verkoper heeft het uitgelegd, maar weet het niet meer precies. Heeft volgens mij met de pixels te maken.
Hehe.quote:Op zondag 21 januari 2024 15:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Zijn andere UI is mooier!
Hij overdrijft het nu welquote:Op zondag 21 januari 2024 15:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij dacht aan het begin, ik maak het nog even een beetje leuk voor ik weer ga.
Zelfs Van Aert gaat hem nu al doen. Winnen met valquote:
Die stomme mountainbike racesquote:Op zondag 21 januari 2024 16:11 schreef Redefine het volgende:
Wat de co-commentator eigenlijk al zei: VdP kan zo goed sturen, maar valt wel vaak juist op de makkelijkere momenten.
Ik weet ook niet of hij anders wel gewonnen had eigenlijk. Het leek iets minder soepel te gaan dan normaal. Al was het een lastig parcours om het verschil te maken.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:11 schreef Redefine het volgende:
Wat de co-commentator eigenlijk al zei: VdP kan zo goed sturen, maar valt wel vaak juist op de makkelijkere momenten.
Wout?quote:Op zondag 21 januari 2024 16:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die ligt straks bij @:Strani thuis
Dat was toch Jamie Oliverquote:Op zondag 21 januari 2024 16:16 schreef Redefine het volgende:
Ondertussen staat Gordon Ramsay in Spanje paella met kip en chorizo te maken. Daar zullen de Spanjaarden vast wel wat van hebben gevonden.
Van Aert was ook wel sterk, dus was zonder problemen al lastig geweest. Vooral de vraag wie er op dat heuveltje in de laatste ronde de beste was geweest. Want eigenlijk werd alleen daar het verschil gemaakt.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of hij anders wel gewonnen had eigenlijk. Het leek iets minder soepel te gaan dan normaal. Al was het een lastig parcours om het verschil te maken.
Nou, niet alleen op de mountainbikequote:Op zondag 21 januari 2024 16:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die stomme mountainbike races#traumas
Ohjaquote:Op zondag 21 januari 2024 16:18 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nou, niet alleen op de mountainbike
WK op de weg vorig jaar alweer vergeten
quote:
Die maakte er een recept van in een van zijn kookboeken. Waardoor die bedreigingen ontving.quote:
Ohhquote:Op zondag 21 januari 2024 16:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die maakte er een recept van in een van zijn kookboeken. Waardoor die bedreigingen ontving.
Dit was een vrij oude aflevering van Oorlog in de keuken waar Gordon op bezoek ging bij een restaurant in Spanje van een Britse kok.
Dat zou wel meer dan terecht zijn gezien het gejank van andere landen als het om nationaal eten gaatquote:Op zondag 21 januari 2024 16:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohh![]()
Misschien moeten wij de Lidl gaan bedreigen met al die variaties op stamppot.
Waar moeten we heen met onze hooivorken?quote:Op zondag 21 januari 2024 16:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou wel meer dan terecht zijn gezien het gejank van andere landen als het om nationaal eten gaat
Naar de Lidl in het buitenlandquote:Op zondag 21 januari 2024 16:41 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Waar moeten we heen met onze hooivorken?
Is de Lidl om de hoek ook goed, want daar ben ik morgen toch.quote:
Zandvoort is inderdaad niet echt charmant, zelfs niet bij mooi weer. Al ben je vlot bij het strand, de fraaie natuur in de duinen en Haarlem, dus wat dat betreft is het een goede uitvalsbasis.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:09 schreef Arizona het volgende:
We kunnen ook met plastic vorkjes naar een restaurant in Zandvoort, alwaar ze voor een beetje kibbeling met patat 21,50 euro vroegen
Niet genomen dus
New Mexico en ik hebben wel een erg leuk nachtje weg gehadMooie omgeving daar hoor, de duinen en het strand waren prachtig
en met name zaterdag was het super winderig
. Wij zijn wat dat betreft ook niets gewend.
Het plaatsje vonden we niet zo spannend, maar het was ook niet de tijd van het jaar denk ik. De bebouwing langs de kustrand was ronduit lelijk.
Voor deze keer dan.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is de Lidl om de hoek ook goed, want daar ben ik morgen toch.
Die maken ook reclamemet allemaal idiote stamppotnieuwlichterij, dus dat is zeker een optiequote:Op zondag 21 januari 2024 16:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die bebouwing is ook in de zomer lelijkquote:Op zondag 21 januari 2024 17:09 schreef Arizona het volgende:
We kunnen ook met plastic vorkjes naar een restaurant in Zandvoort, alwaar ze voor een beetje kibbeling met patat 21,50 euro vroegen
Niet genomen dus
New Mexico en ik hebben wel een erg leuk nachtje weg gehadMooie omgeving daar hoor, de duinen en het strand waren prachtig
en met name zaterdag was het super winderig
. Wij zijn wat dat betreft ook niets gewend.
Het plaatsje vonden we niet zo spannend, maar het was ook niet de tijd van het jaar denk ik. De bebouwing langs de kustrand was ronduit lelijk.
Ja dat verwacht ik ook wel, alleen ik dacht, misschien is er dan nog wel wat meer sfeer ofzo. Het was nu koud, leeg en winderigquote:Op zondag 21 januari 2024 18:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Die bebouwing is ook in de zomer lelijk
Fijn dat jullie zoveel schik hebben gemaakt
Ik ga morgen ook naar de Lidl om de hoekquote:Op zondag 21 januari 2024 16:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooi. Dan kunnen jij en Roger alvast beginnen aan de opstand.quote:Op zondag 21 januari 2024 18:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook naar de Lidl om de hoek
Neequote:Op zondag 21 januari 2024 20:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Heeft iemand vandaag stamppot gegeten?
Komt wel dichtbij zo.quote:Op zondag 21 januari 2024 18:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook naar de Lidl om de hoek
Mooi, die lidl reclame weer voorbijquote:
JA! Andijvie!quote:Op zondag 21 januari 2024 20:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik niet, wel erwtensoepquote:Op zondag 21 januari 2024 20:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nee. Maar ik eet ook zelden stamppotquote:Op zondag 21 januari 2024 20:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nee ik ben niet gegaan. Ben ook niet helemaal fit momenteel dus beter van niet. Maar ik hoorde van iemand die er wel was geweest dat het een leuke race was en goed georganiseerdquote:Op zondag 21 januari 2024 13:42 schreef Momo het volgende:
@:Strani ga je vandaag nog kijken naar Mathieu en Wout in Benidorm?
Waarom? Ik vind het prachtig!quote:Op zondag 21 januari 2024 20:21 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb voor woensdag een afspraak gemaakt bij een nieuwe kapper. Dat vind ik een beetje spannend. Maar mijn haar heeft duidelijk een knipbeurt nodig
[ afbeelding ]
Het is bijna bedtijd, dus je krijgt meteen een serieus antwoord, voor zover ik het weet in ieder gevalquote:Op zondag 21 januari 2024 23:05 schreef H_T het volgende:
@:Hamlapjes vraag voor de expert: is er een goede reden waarom prins Philip zo weinig zegt in de tweede helft van Doornroosje?
Dan zal ik je niet ophoudenquote:Op zondag 21 januari 2024 23:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het is bijna bedtijd, dus je krijgt meteen een serieus antwoord, voor zover ik het weet in ieder geval![]()
Keuze van de animators! Films werden toen natuurlijk wel gestoryboard en zo, maar de animatie was wel klaar voordat ze ingesproken werden, dus (bewust of onbewust) konden er wel dit soort dingen insluipen. Waarom ze dat precies gekozen hebben, is een mysterie, maar als je de film onder een vergrootglas gaat leggen, zitten er wel wat meer van dat soort keuzes in die je vandaag de dag in ieder geval niet meer zou verwachten
Maleficent zegt bijvoorbeeld in de hele film ook niet zo heel erg veel
Dat je hier ook echt een antwoord op hebt vind ik oprecht vrij indrukwekkend.quote:Op zondag 21 januari 2024 23:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het is bijna bedtijd, dus je krijgt meteen een serieus antwoord, voor zover ik het weet in ieder geval![]()
Keuze van de animators! Films werden toen natuurlijk wel gestoryboard en zo, maar de animatie was wel klaar voordat ze ingesproken werden, dus (bewust of onbewust) konden er wel dit soort dingen insluipen. Waarom ze dat precies gekozen hebben, is een mysterie, maar als je de film onder een vergrootglas gaat leggen, zitten er wel wat meer van dat soort keuzes in die je vandaag de dag in ieder geval niet meer zou verwachten
Maleficent zegt bijvoorbeeld in de hele film ook niet zo heel erg veel
Je had het belangrijkste wel meegenomen ?quote:Op maandag 22 januari 2024 09:17 schreef Yesse het volgende:
Mijn verstand was vanmorgen weggewaaidIk moest 3 keer naar de opvang lopen omdat ik tot 2 keer toe wat vergeten was
Was 'kind' een van die drie?quote:Op maandag 22 januari 2024 09:17 schreef Yesse het volgende:
Mijn verstand was vanmorgen weggewaaidIk moest 3 keer naar de opvang lopen omdat ik tot 2 keer toe wat vergeten was
Je goede humeur?quote:Op maandag 22 januari 2024 12:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je had het belangrijkste wel meegenomen ?
Als sneeuw voor de zon regen.quote:Op maandag 22 januari 2024 09:19 schreef Fred_B het volgende:
Alle sneeuw is weer gesmolten![]()
Dat kan toch snel gaan. Gisteren lag er nog meer dan 10 centimeter. Na een nachtje wind en regen is nagenoeg alles verdwenen.
Nu is het gelukkig gewoon weer vertrouwd herfstweer.
Door de storm, al zit alles me tegen, ondergescheten door een meeuwquote:Op maandag 22 januari 2024 13:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Door de wind, door de regen. Dwars door alle sneeuw.
quote:
quote:Op maandag 22 januari 2024 12:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je had het belangrijkste wel meegenomen ?
Dat hoor ik vakerquote:Op maandag 22 januari 2024 13:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik retourneer de TV. Ik vind hem toch veel te groot.
Mag je de Playstation dan houden?quote:Op maandag 22 januari 2024 13:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel topservice van Coolblue
Waarom wordt mijn Coolblue niet blauw
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
quote:Op maandag 22 januari 2024 13:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]Wow, die playstation zat er gratis bij ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel topservice van Coolblue
Waarom wordt mijn Coolblue niet blauw![]()
Het was bundel. De tv los was al rond 1000 euro en ps 5 was rond 480 euroquote:Op maandag 22 januari 2024 14:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Wow, die playstation zat er gratis bij ?
Ah ok, nog steeds wel netjes van coolblue.quote:Op maandag 22 januari 2024 14:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het was bundel. De tv los was al rond 1000 euro en ps 5 was rond 480 euro
quote:
Ze denken echt met je mee en proberen mogelijkheden te zoeken.quote:Op maandag 22 januari 2024 14:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Ah ok, nog steeds wel netjes van coolblue.
Ik wilde daar een keer een laptophoes retour sturen, maar mocht ‘m gewoon houden en kreeg m’n geld ook terug. Dat vond ik best bizar.quote:Op maandag 22 januari 2024 14:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze denken echt met je mee en proberen mogelijkheden te zoeken.
Daar kunnen meeste webshops nog van leren.
Fijn dat ze meedenken met de gemiddelde burger die iets besteld. Maar met dit soort dingen zou je ook gaan denken dat tokkies misbruik gaan maken van dit soort zaken.quote:Op maandag 22 januari 2024 14:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik wilde daar een keer een laptophoes retour sturen, maar mocht ‘m gewoon houden en kreeg m’n geld ook terug. Dat vond ik best bizar.
Ja dat dacht ik ook, retour is het misschien niet voor ze waard. Maar ik denk als ik dat steeds weer zou doen ze dat wel doorkrijgen en checken? Anders zou je dat bij alle kleinere dingen steeds weer kunnen doen.quote:Op maandag 22 januari 2024 14:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Fijn dat ze meedenken met de gemiddelde burger die iets besteld. Maar met dit soort dingen zou je ook gaan denken dat tokkies misbruik gaan maken van dit soort zaken.
quote:Op maandag 22 januari 2024 14:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Fijn dat ze meedenken met de gemiddelde burger die iets besteld. Maar met dit soort dingen zou je ook gaan denken dat tokkies misbruik gaan maken van dit soort zaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Groter is niet altijd beter.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kleiner wel danquote:
Je kon er toen nog wel een vaas met bloemen op zetten.quote:Op maandag 22 januari 2024 14:25 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt nu al bijna niet voorstellen dat de TV vroeger zo klein waren vaak.
Ik had vroeger deze in het paarsquote:Op maandag 22 januari 2024 14:25 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zat je ook nog met 20 voor de TV want enige tv in de straatquote:Op maandag 22 januari 2024 14:25 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had deze zonder videospelerquote:Op maandag 22 januari 2024 14:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik had vroeger deze in het paars
[ afbeelding ]
20 man in de woonkamer naar Eurovision kijkenquote:Op maandag 22 januari 2024 14:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
En dan zat je ook nog met 20 voor de TV want enige tv in de straat
Ik vroeg dat laatst toevallig aan mijn moeder, wat haar eerste herinnering was, maar die kon dat eerst dus inderdaad helemaal niet zien en hoorde bepaalde bekendere liedjes/winnaars op een andere manier. In plaats van via de uitzending van het Songfestival.quote:Op maandag 22 januari 2024 14:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
20 man in de woonkamer naar Eurovision kijken
quote:Op maandag 22 januari 2024 14:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
20 man in de woonkamer naar Eurovision kijken
quote:Op maandag 22 januari 2024 14:52 schreef Yesse het volgende:
[..]Na 10 liedjes en een uitslag weer naar huis
WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(op je spoiler tag)
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
En als je dan veel vaker wilde horen moest je naar de winkel om een zwart schijfje te kopen.quote:Op maandag 22 januari 2024 14:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vroeg dat laatst toevallig aan mijn moeder, wat haar eerste herinnering was, maar die kon dat eerst dus inderdaad helemaal niet zien en hoorde bepaalde bekendere liedjes/winnaars op een andere manier. In plaats van via de uitzending van het Songfestival.
Maar kan jij je nog herinneren dat mensen een zwart-wit TV hadden dan? Ik ben van ‘82, en dat was midden jaren ‘80 eigenlijk al volledig verdwenen.quote:Op maandag 22 januari 2024 14:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En als je dan veel vaker wilde horen moest je naar de winkel om een zwart schijfje te kopen.
Ik heb het mijn ouders nooit gevraagd wat hun eerste herinnering aan het Songfestival is geweest maar mijn vader had wel de single van Gigliola Cinquetti. Dus ik denk dat dat het is geweest.
Hij was toen 21. Vandaag zou hij 81 zijn geworden.
Ik kan ook niet goed met anderen kijken, dan wil ik luisteren of ben ik enthousiast over een inzending gaan anderen er doorheen pratenquote:Op maandag 22 januari 2024 14:56 schreef Kippendij het volgende:
toch liever 20 man op tv dan 60 man in een cafe met slecht geluid, zoals ik afgelopen jaar deed.![]()
En dan thuis gewoon 75" en een fatsoenlijke soundbar hebben. Ik heb de finale de volgende dag direct opnieuw gekeken, was een totaal andere ervaring.
quote:Op maandag 22 januari 2024 15:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar kan jij je nog herinneren dat mensen een zwart-wit TV hadden dan? Ik ben van ‘82, en dat was midden jaren ‘80 eigenlijk al volledig verdwenen.
Dingen die je echt leuk vindt, kan je inderdaad beter niet in gezelschap kijken.quote:Op maandag 22 januari 2024 15:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik kan ook niet goed met anderen kijken, dan wil ik luisteren of ben ik enthousiast over een inzending gaan anderen er doorheen pratenZelfde heb ik met WIDM. Maar wij hebben veel jarigen in mei dus ik moet er soms wel aan. Hoewel we de laatste tijd gelukkig vooral overdag vieren
Vanaf 2:40quote:Op maandag 22 januari 2024 15:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar kan jij je nog herinneren dat mensen een zwart-wit TV hadden dan? Ik ben van ‘82, en dat was midden jaren ‘80 eigenlijk al volledig verdwenen.
Herkenbaar.quote:Op maandag 22 januari 2024 15:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik kan ook niet goed met anderen kijken, dan wil ik luisteren of ben ik enthousiast over een inzending gaan anderen er doorheen pratenZelfde heb ik met WIDM. Maar wij hebben veel jarigen in mei dus ik moet er soms wel aan. Hoewel we de laatste tijd gelukkig vooral overdag vieren
Klein maar fijnquote:Op maandag 22 januari 2024 15:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben blij met mijn kleine tv!
Ik kan mij zelf niets anders dan een kleuren TV herinderen. Dus het zal inderdaad eind jaren `70 zijn geweest dat iedereen van zwart-wit was overgestapt.quote:Op maandag 22 januari 2024 15:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ook. Maar wel dat we nog diverse series in zwartwit keken. Ivanhoe, Laurel & Hardy enzoquote:Op maandag 22 januari 2024 15:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik kan mij zelf niets anders dan een kleuren TV herinderen. Dus het zal inderdaad eind jaren `70 zijn geweest dat iedereen van zwart-wit was overgestapt.
Dat is zeker waar, maar zo werkt dat in de praktijk niet. Dan zijn er toch altijd mensen bij die het minder boeit (of anders hun partners), en dan de onbedwingbare behoefte krijgen om halverwege Italië een discussie over de rolgordijnen te beginnen ofzo.quote:Op maandag 22 januari 2024 15:17 schreef Kippendij het volgende:
Een gezelschap kan best, maar dan wel een die dezelfde dingen leuk vindt. Beetje gegrond commentaar op acts vind ik leuk, als mensen allerlei ander commentaar hebben of over andere dingen gaan praten ben ik er snel klaar mee.
Ja, sowieso heb je nu nog regelmatig zwart-wit fragmenten natuurlijkquote:Op maandag 22 januari 2024 15:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook. Maar wel dat we nog diverse series in zwartwit keken. Ivanhoe, Laurel & Hardy enzo
Ik hoef vandaag alleen nog te koken, man mag de rest doenquote:Op maandag 22 januari 2024 15:36 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag! Ik ben al klaar met werken voor vandaag, heb een mooie lijst aan taken afgewerkt en dat liep heel voorspoedig.
Ik weet de maat van onze tv niet eensmaar ik vind hem wel groot.
@:yesse, vergeet niet dat je straks nog weer naar het KDV moet
Ik geloof ook niet dat ik het echt leuk zou vinden om het ESF in een café te kijken. Liever thuis op de bank met veel lekkere snacks en af en toe even FOK! checkenquote:Op maandag 22 januari 2024 14:56 schreef Kippendij het volgende:
toch liever 20 man op tv dan 60 man in een cafe met slecht geluid, zoals ik afgelopen jaar deed.![]()
En dan thuis gewoon 75" en een fatsoenlijke soundbar hebben. Ik heb de finale de volgende dag direct opnieuw gekeken, was een totaal andere ervaring.
Check je dan het Live topic of de Slowchat topic?quote:Op maandag 22 januari 2024 16:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat ik het echt leuk zou vinden om het ESF in een café te kijken. Liever thuis op de bank met veel lekkere snacks en af en toe even FOK! checken
Altijd de SCquote:Op maandag 22 januari 2024 16:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Check je dan het Live topic of de Slowchat topic?
Livetopic lees ik mee. Ik post tijdens de (halve) finales altijd in SC.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Altijd de SCLive-topic kom ik voor m'n mentale rust eigenlijk nooit.
Fuck FIA
Pakaak
Ik las te snel en ik las eerst veel lekkere chicksquote:Op maandag 22 januari 2024 16:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat ik het echt leuk zou vinden om het ESF in een café te kijken. Liever thuis op de bank met veel lekkere snacks en af en toe even FOK! checken
In 2019 hebben we de semi van Duncan samen met aantal fokkers @Greys @Cee @Redefine @Roger_Epiales @H_T @ijs_beer @Moira @grazz (denk ik onder andere, al hebben we daar een aantal keer een meet gehad) gekeken in een cafe was wel gezellig hoor, maar wel blij dat de finale toen thuis heb gekeken.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:35 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 januari 2024 16:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Livetopic lees ik mee. Ik post tijdens de (halve) finales altijd in SC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat bedoelde ik ook met snacksquote:Op maandag 22 januari 2024 16:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik las te snel en ik las eerst veel lekkere chicks
Wel leuk! Toen zat ik in m'n luie stoel tegen een hartaanval te vechtenquote:Op maandag 22 januari 2024 16:43 schreef Momo het volgende:
[..]
In 2019 hebben we de semi van Duncan samen met aantal fokkers @:Greys @:Cee @:Redefine @:Roger_Epiales @:H_T @:ijs_beer @:Moira @:grazz (denk ik onder andere, al hebben we daar een aantal keer een meet gehad) gekeken in een cafe was wel gezellig hoor, maar wel blij dat de finale toen thuis heb gekeken.
Ik denk dat het wel een stukje leuker is om het met fans te kijken dan met random mensen. Die laatsten hebben dan ineens rare meningen enzoquote:Op maandag 22 januari 2024 16:43 schreef Momo het volgende:
[..]
In 2019 hebben we de semi van Duncan samen met aantal fokkers @:Greys @:Cee @:Redefine @:Roger_Epiales @:H_T @:ijs_beer @:Moira @:grazz (denk ik onder andere, al hebben we daar een aantal keer een meet gehad) gekeken in een cafe was wel gezellig hoor, maar wel blij dat de finale toen thuis heb gekeken.
Ik dacht echt dat het over was toen we de jury niet wonnenquote:Op maandag 22 januari 2024 16:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel leuk! Toen zat ik in m'n luie stoel tegen een hartaanval te vechten
Ja, en sowieso ook met mensen die je al een beetje kent, in het echt of digitaal.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel een stukje leuker is om het met fans te kijken dan met random mensen. Die laatsten hebben dan ineens rare meningen enzo
Er waren wel andere mensen toen hoor die moeten maar meekijken toen ze hun biefstuk aan het opslobberen waren.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel een stukje leuker is om het met fans te kijken dan met random mensen. Die laatsten hebben dan ineens rare meningen enzo
Haha ik was gewoon boos toen het allemaal in eerste instantie niet liep zoals verwachtquote:Op maandag 22 januari 2024 16:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat het over was toen we de jury niet wonnen
Gierenquote:Op maandag 22 januari 2024 16:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ik was gewoon boos toen het allemaal in eerste instantie niet liep zoals verwachtEn dan toch weer die roller coaster.
Maar vooral tijdens Duncan's optreden zelf in de halve finale was ik zó zenuwachtig dat ik m'n hartslag serieus veel te snel voelde gaan. Ik moest toen ook echt wegkijken van de TV en water drinken
*smak smak* hé jullie!! *smak* vinden jullie dat nou echt leuk dat politieke *smak* homofiele oostblokfeestje!? *smak smak*quote:Op maandag 22 januari 2024 16:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Er waren wel andere mensen toen hoor die moeten maar meekijken toen ze hun biefstuk aan het opslobberen waren.
Ja dat gevoel had ik ook. Als het nu niet lukt dan lukt het nooit. En toch ook wel een beetje de angst voor een afgang na al die hype. Maar dan zo blij toen het wél luktequote:Op maandag 22 januari 2024 16:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gieren![]()
Het was ook echt spannend en ook dat ik dacht, als we nu na al die hype niet winnen weet ik het ook niet meer. Toen de televote van Mahmood lager was werd ik eigenlijk pas rustig.
quote:Op maandag 22 januari 2024 16:44 schreef Strani het volgende:
[..]Ik moet dit jaar 24 weekenden werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Nee gelukkig niet, dat is ook wel iets wat mensen enkel zeggen online of als ze dronken zijn met vrienden. Want in het echt weten ze wel hoe dom dat klinkt.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:51 schreef Strani het volgende:
[..]
*smak smak* hé jullie!! *smak* vinden jullie dat nou echt leuk dat politieke *smak* homofiele oostblokfeestje!? *smak smak*
Ohh ik krijg dat regelmatig in het echt te horen hoor als ik zeg dat ik het ESF leuk vind. Maar ja, zij hun mening, ik de mijne.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, dat is ook wel iets wat mensen enkel zeggen online of als ze dronken zijn met vrienden. Want in het echt weten ze wel hoe dom dat klinkt.
Het is afzien meidquote:Op maandag 22 januari 2024 16:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet dit jaar 24 weekenden werken
Over een maand + week is gedaan met de rustquote:
Wel leuk. Over drie weken is het NFL-seizoen klaar dus mooi dat F1 dan al vrij snel weer begint.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Over een maand + week is gedaan met de rust
Ik krijg een vorm van die zin inderdaad ook wel te horen. Of dat mensen je vol ongeloof aankijken dat er mensen zijn die het leuk vinden..quote:Op maandag 22 januari 2024 16:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh ik krijg dat regelmatig in het echt te horen hoor als ik zeg dat ik het ESF leuk vind. Maar ja, zij hun mening, ik de mijne.
Met een race op zaterdagquote:Op maandag 22 januari 2024 16:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel leuk. Over drie weken is het NFL-seizoen klaar dus mooi dat F1 dan al vrij snel weer begint.
Omdat wij het ESF allemaal erg leuk vinden, en ook niet zomaar zouden gaan kakelen als we weten dat de rest van het gezelschap het erg leuk/spannend vindt.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
@Strani heeft eens keer in het F1 live topic gepostquote:Op maandag 22 januari 2024 16:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Omdat wij het ESF allemaal erg leuk vinden, en ook niet zomaar zouden gaan kakelen als we weten dat de rest van het gezelschap het erg leuk/spannend vindt.
Andersom zou het voor @:esf1gamer vast niet leuker worden om naar een spannende F1-race te kijken in gezelschap van @:strani en @:redefine en ondergetekende ofzo. “Zou Max zegeltjes krijgen bij het tanken?” of “Hebben ze daar op dat parcours ook oversteekplaatsen?” is waarschijnlijk niet het ideale achtergrondcommentaar als je ingespannen wil kijken.
Het was niet echt de verwachting dat Duncan in die semi 11e zou worden hoorquote:Op maandag 22 januari 2024 16:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ik was gewoon boos toen het allemaal in eerste instantie niet liep zoals verwachtEn dan toch weer die roller coaster.
Maar vooral tijdens Duncan's optreden zelf in de halve finale was ik zó zenuwachtig dat ik m'n hartslag serieus veel te snel voelde gaan. Ik moest toen ook echt wegkijken van de TV en water drinken
Haha ja. Dan blijkt toch ook wel dat wij best in een ESF-bubbel zitten.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik krijg een vorm van die zin inderdaad ook wel te horen. Of dat mensen je vol ongeloof aankijken dat er mensen zijn die het leuk vinden..
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel even hyperde tijdens de matige jury-scores, maar na de minimale verschillen aan het eind er wel vanuit ging dat we gingen winnen in de televoting. Pas aan het eind viel het me op dat Italië er uiteindelijk maar heel kort achter zat.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gieren![]()
Het was ook echt spannend en ook dat ik dacht, als we nu na al die hype niet winnen weet ik het ook niet meer. Toen de televote van Mahmood lager was werd ik eigenlijk pas rustig.
Ho wacht, ik ben ook F1-fan hoorquote:Op maandag 22 januari 2024 16:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Omdat wij het ESF allemaal erg leuk vinden, en ook niet zomaar zouden gaan kakelen als we weten dat de rest van het gezelschap het erg leuk/spannend vindt.
Andersom zou het voor @:esf1gamer vast niet leuker worden om naar een spannende F1-race te kijken in gezelschap van @:strani en @:redefine en ondergetekende ofzo. “Zou Max zegeltjes krijgen bij het tanken?” of “Hebben ze daar op dat parcours ook oversteekplaatsen?” is waarschijnlijk niet het ideale achtergrondcommentaar als je ingespannen wil kijken.
Ik heb vooral een online ESF bubbel, ik ken maar weinigen die ook graag naar het ESF kijken. Wel een aantal die het ESF elk jaar kijken 'omdat het erbij hoort'. En daarmee ook de jaarlijkse opmerkingen "dat is toch geen muziek hoor" of "wat een idioterie is die en die act"quote:Op maandag 22 januari 2024 16:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja. Dan blijkt toch ook wel dat wij best in een ESF-bubbel zitten.
Waar wachten jullie dan nog op?quote:Op maandag 22 januari 2024 17:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ho wacht, ik ben ook F1-fan hoorMet een best redelijke kennis van de sport ook. Het zou voor @:ESF1Gamer juist enig zijn als ik er naast zou zitten.
Nee dat niet maar ik was bang dat het na dat optreden via de odds meteen duidelijk zou worden dat 'ie overhyped was gebleken.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het was niet echt de verwachting dat Duncan in die semi 11e zou worden hoor
Haha ja precies, vaste riedeltje. Ik heb ook niet zo veel vrienden die het kijken. Maar in een partner vind ik het dan wel weer belangrijk dat ze het op z'n minst leuk vindt om te kijken.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb vooral een online ESF bubbel, ik ken maar weinigen die ook graag naar het ESF kijken. Wel een aantal die het ESF elk jaar kijken 'omdat het erbij hoort'. En daarmee ook de jaarlijkse opmerkingen "dat is toch geen muziek hoor" of "wat een idioterie is die en die act"
Ik probeer @Strani ook te lokken naar het F1 subforum, maar wil nit echt lukkenquote:
Haha nee ik ben zelden thuis tijdens de races.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik probeer @:strani ook te lokken naar het F1 subforum, maar wil nit echt lukken
Aha, ja toen waren de repetities nog wel openbaar, dus je wist al min of meer wat je ging krijgen.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ik was bang dat het na dat optreden via de odds meteen duidelijk zou worden dat 'ie overhyped was gebleken.
Hebben we meerdere keren gedaan (niet de semi van Duncan natuurlijk, die was maar 1 keerquote:Op maandag 22 januari 2024 16:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat ook ja. Maar toch is vooral zo'n halve finale wel de eerste échte grote test. Zoals het met CATS eigenlijk andersom juist heel goed ging toen.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aha, ja toen waren de repetities nog wel openbaar, dus je wist al min of meer wat je ging krijgen.
Ja, hier was de vrees eigenlijk meer dat er een CATS op zou duiken in de semi, wat dan een onverwachte concurrent zou worden. Uiteindelijk werd Italië dat dus enigszins in de finale, al waren die al iets van 4e bij de bookmakers.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ook ja. Maar toch is vooral zo'n halve finale wel de eerste échte grote test. Zoals het met CATS eigenlijk andersom juist heel goed ging toen.
Nee precies. Ik werd eigenlijk van Australië wel bang in de halve finale maar dat bleek al helemaal geen bedreiging uiteindelijk.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, hier was de vrees eigenlijk meer dat er een CATS op zou duiken in de semi, wat dan een onverwachte concurrent zou worden. Uiteindelijk werd Italië dat dus enigszins in de finale, al waren die al iets van 4e bij de bookmakers.
Achteraf Noorwegen en Noord-Macedonië ook wel, maar dat waren geen inzendingen die het aan beide kanten jury/televoting goed konden doen, dus dat boeide niet zo.
Ja ik vond haar erg leukquote:Op maandag 22 januari 2024 17:16 schreef Strani het volgende:
Zie ik opeens Mevrouw Stemband bij De Slimste Mens![]()
![]()
Ik heb de finale van 2019 voor het eerst gekeken in een café. Het was met Duncan erop of eronder en dat wilde ik graag meemaken met andere fans. Het dak ging er letterlijk af toen Duncan won. Mijn reactie was hetzelfde als Ethan van Maneskin toen zij wonnen. Ik zag echt spokenquote:Op maandag 22 januari 2024 16:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik was daar niet bijquote:Op maandag 22 januari 2024 16:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Vaak van mannen die vele uren besteden met het kijken naar gespierde mannen in korte broekjesquote:Op maandag 22 januari 2024 16:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, dat is ook wel iets wat mensen enkel zeggen online of als ze dronken zijn met vrienden. Want in het echt weten ze wel hoe dom dat klinkt.
Dit is het eerste wat ik erover hoor, dus ik nietquote:Op maandag 22 januari 2024 19:52 schreef BillDauterive het volgende:
Kijken hier mensen naar het programma 'Born Winners'? Ik vind het erg leuk, leuker dan verwacht.
@:Strani, dit zou jij ook wel leuk moeten vinden.
Oei! Het gaat om oud-topsporters en hun kinderen en in een soort competitie strijden die dan tegen andere oud-topsporters en hun kinderen. Best grappig.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit is het eerste wat ik erover hoor, dus ik niet
Ah, dat is niet echt iets voor mij. Om de meeste sporten geef ik geen biet, dus ik weet niet of nauwelijks wie het zijnquote:Op maandag 22 januari 2024 19:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei! Het gaat om oud-topsporters en hun kinderen en in een soort competitie strijden die dan tegen andere oud-topsporters en hun kinderen. Best grappig.
Ja, ik vind het ook een leuk programma.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:52 schreef BillDauterive het volgende:
Kijken hier mensen naar het programma 'Born Winners'? Ik vind het erg leuk, leuker dan verwacht.
@:Strani, dit zou jij ook wel leuk moeten vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |