Mag je de Playstation dan houden?quote:Op maandag 22 januari 2024 13:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik retourneer de TV. Ik vind hem toch veel te groot.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel topservice van Coolblue
Waarom wordt mijn Coolblue niet blauw
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
quote:Op maandag 22 januari 2024 13:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]Wow, die playstation zat er gratis bij ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel topservice van Coolblue
Waarom wordt mijn Coolblue niet blauw![]()
Het was bundel. De tv los was al rond 1000 euro en ps 5 was rond 480 euroquote:Op maandag 22 januari 2024 14:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Wow, die playstation zat er gratis bij ?
Ah ok, nog steeds wel netjes van coolblue.quote:Op maandag 22 januari 2024 14:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het was bundel. De tv los was al rond 1000 euro en ps 5 was rond 480 euro
quote:
Ze denken echt met je mee en proberen mogelijkheden te zoeken.quote:Op maandag 22 januari 2024 14:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Ah ok, nog steeds wel netjes van coolblue.
Ik wilde daar een keer een laptophoes retour sturen, maar mocht ‘m gewoon houden en kreeg m’n geld ook terug. Dat vond ik best bizar.quote:Op maandag 22 januari 2024 14:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze denken echt met je mee en proberen mogelijkheden te zoeken.
Daar kunnen meeste webshops nog van leren.
Fijn dat ze meedenken met de gemiddelde burger die iets besteld. Maar met dit soort dingen zou je ook gaan denken dat tokkies misbruik gaan maken van dit soort zaken.quote:Op maandag 22 januari 2024 14:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik wilde daar een keer een laptophoes retour sturen, maar mocht ‘m gewoon houden en kreeg m’n geld ook terug. Dat vond ik best bizar.
Ja dat dacht ik ook, retour is het misschien niet voor ze waard. Maar ik denk als ik dat steeds weer zou doen ze dat wel doorkrijgen en checken? Anders zou je dat bij alle kleinere dingen steeds weer kunnen doen.quote:Op maandag 22 januari 2024 14:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Fijn dat ze meedenken met de gemiddelde burger die iets besteld. Maar met dit soort dingen zou je ook gaan denken dat tokkies misbruik gaan maken van dit soort zaken.
quote:Op maandag 22 januari 2024 14:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Fijn dat ze meedenken met de gemiddelde burger die iets besteld. Maar met dit soort dingen zou je ook gaan denken dat tokkies misbruik gaan maken van dit soort zaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Groter is niet altijd beter.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik retourneer de TV. Ik vind hem toch veel te groot.
Kleiner wel danquote:
Je kon er toen nog wel een vaas met bloemen op zetten.quote:Op maandag 22 januari 2024 14:25 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt nu al bijna niet voorstellen dat de TV vroeger zo klein waren vaak.
Ik had vroeger deze in het paarsquote:Op maandag 22 januari 2024 14:25 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zat je ook nog met 20 voor de TV want enige tv in de straatquote:Op maandag 22 januari 2024 14:25 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had deze zonder videospelerquote:Op maandag 22 januari 2024 14:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik had vroeger deze in het paars
[ afbeelding ]
20 man in de woonkamer naar Eurovision kijkenquote:Op maandag 22 januari 2024 14:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
En dan zat je ook nog met 20 voor de TV want enige tv in de straat
Ik vroeg dat laatst toevallig aan mijn moeder, wat haar eerste herinnering was, maar die kon dat eerst dus inderdaad helemaal niet zien en hoorde bepaalde bekendere liedjes/winnaars op een andere manier. In plaats van via de uitzending van het Songfestival.quote:Op maandag 22 januari 2024 14:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
20 man in de woonkamer naar Eurovision kijken
quote:Op maandag 22 januari 2024 14:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
20 man in de woonkamer naar Eurovision kijken
quote:Op maandag 22 januari 2024 14:52 schreef Yesse het volgende:
[..]Na 10 liedjes en een uitslag weer naar huis
WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(op je spoiler tag)
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
En als je dan veel vaker wilde horen moest je naar de winkel om een zwart schijfje te kopen.quote:Op maandag 22 januari 2024 14:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vroeg dat laatst toevallig aan mijn moeder, wat haar eerste herinnering was, maar die kon dat eerst dus inderdaad helemaal niet zien en hoorde bepaalde bekendere liedjes/winnaars op een andere manier. In plaats van via de uitzending van het Songfestival.
Maar kan jij je nog herinneren dat mensen een zwart-wit TV hadden dan? Ik ben van ‘82, en dat was midden jaren ‘80 eigenlijk al volledig verdwenen.quote:Op maandag 22 januari 2024 14:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En als je dan veel vaker wilde horen moest je naar de winkel om een zwart schijfje te kopen.
Ik heb het mijn ouders nooit gevraagd wat hun eerste herinnering aan het Songfestival is geweest maar mijn vader had wel de single van Gigliola Cinquetti. Dus ik denk dat dat het is geweest.
Hij was toen 21. Vandaag zou hij 81 zijn geworden.
Ik kan ook niet goed met anderen kijken, dan wil ik luisteren of ben ik enthousiast over een inzending gaan anderen er doorheen pratenquote:Op maandag 22 januari 2024 14:56 schreef Kippendij het volgende:
toch liever 20 man op tv dan 60 man in een cafe met slecht geluid, zoals ik afgelopen jaar deed.![]()
En dan thuis gewoon 75" en een fatsoenlijke soundbar hebben. Ik heb de finale de volgende dag direct opnieuw gekeken, was een totaal andere ervaring.
quote:Op maandag 22 januari 2024 15:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar kan jij je nog herinneren dat mensen een zwart-wit TV hadden dan? Ik ben van ‘82, en dat was midden jaren ‘80 eigenlijk al volledig verdwenen.
Dingen die je echt leuk vindt, kan je inderdaad beter niet in gezelschap kijken.quote:Op maandag 22 januari 2024 15:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik kan ook niet goed met anderen kijken, dan wil ik luisteren of ben ik enthousiast over een inzending gaan anderen er doorheen pratenZelfde heb ik met WIDM. Maar wij hebben veel jarigen in mei dus ik moet er soms wel aan. Hoewel we de laatste tijd gelukkig vooral overdag vieren
Vanaf 2:40quote:Op maandag 22 januari 2024 15:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar kan jij je nog herinneren dat mensen een zwart-wit TV hadden dan? Ik ben van ‘82, en dat was midden jaren ‘80 eigenlijk al volledig verdwenen.
Herkenbaar.quote:Op maandag 22 januari 2024 15:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik kan ook niet goed met anderen kijken, dan wil ik luisteren of ben ik enthousiast over een inzending gaan anderen er doorheen pratenZelfde heb ik met WIDM. Maar wij hebben veel jarigen in mei dus ik moet er soms wel aan. Hoewel we de laatste tijd gelukkig vooral overdag vieren
Klein maar fijnquote:Op maandag 22 januari 2024 15:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben blij met mijn kleine tv!
Ik kan mij zelf niets anders dan een kleuren TV herinderen. Dus het zal inderdaad eind jaren `70 zijn geweest dat iedereen van zwart-wit was overgestapt.quote:Op maandag 22 januari 2024 15:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ook. Maar wel dat we nog diverse series in zwartwit keken. Ivanhoe, Laurel & Hardy enzoquote:Op maandag 22 januari 2024 15:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik kan mij zelf niets anders dan een kleuren TV herinderen. Dus het zal inderdaad eind jaren `70 zijn geweest dat iedereen van zwart-wit was overgestapt.
Dat is zeker waar, maar zo werkt dat in de praktijk niet. Dan zijn er toch altijd mensen bij die het minder boeit (of anders hun partners), en dan de onbedwingbare behoefte krijgen om halverwege Italië een discussie over de rolgordijnen te beginnen ofzo.quote:Op maandag 22 januari 2024 15:17 schreef Kippendij het volgende:
Een gezelschap kan best, maar dan wel een die dezelfde dingen leuk vindt. Beetje gegrond commentaar op acts vind ik leuk, als mensen allerlei ander commentaar hebben of over andere dingen gaan praten ben ik er snel klaar mee.
Ja, sowieso heb je nu nog regelmatig zwart-wit fragmenten natuurlijkquote:Op maandag 22 januari 2024 15:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook. Maar wel dat we nog diverse series in zwartwit keken. Ivanhoe, Laurel & Hardy enzo
Ik hoef vandaag alleen nog te koken, man mag de rest doenquote:Op maandag 22 januari 2024 15:36 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag! Ik ben al klaar met werken voor vandaag, heb een mooie lijst aan taken afgewerkt en dat liep heel voorspoedig.
Ik weet de maat van onze tv niet eensmaar ik vind hem wel groot.
@:yesse, vergeet niet dat je straks nog weer naar het KDV moet
Ik geloof ook niet dat ik het echt leuk zou vinden om het ESF in een café te kijken. Liever thuis op de bank met veel lekkere snacks en af en toe even FOK! checkenquote:Op maandag 22 januari 2024 14:56 schreef Kippendij het volgende:
toch liever 20 man op tv dan 60 man in een cafe met slecht geluid, zoals ik afgelopen jaar deed.![]()
En dan thuis gewoon 75" en een fatsoenlijke soundbar hebben. Ik heb de finale de volgende dag direct opnieuw gekeken, was een totaal andere ervaring.
Check je dan het Live topic of de Slowchat topic?quote:Op maandag 22 januari 2024 16:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat ik het echt leuk zou vinden om het ESF in een café te kijken. Liever thuis op de bank met veel lekkere snacks en af en toe even FOK! checken
Altijd de SCquote:Op maandag 22 januari 2024 16:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Check je dan het Live topic of de Slowchat topic?
Livetopic lees ik mee. Ik post tijdens de (halve) finales altijd in SC.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Altijd de SCLive-topic kom ik voor m'n mentale rust eigenlijk nooit.
Fuck FIA
Pakaak
Ik las te snel en ik las eerst veel lekkere chicksquote:Op maandag 22 januari 2024 16:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat ik het echt leuk zou vinden om het ESF in een café te kijken. Liever thuis op de bank met veel lekkere snacks en af en toe even FOK! checken
In 2019 hebben we de semi van Duncan samen met aantal fokkers @Greys @Cee @Redefine @Roger_Epiales @H_T @ijs_beer @Moira @grazz (denk ik onder andere, al hebben we daar een aantal keer een meet gehad) gekeken in een cafe was wel gezellig hoor, maar wel blij dat de finale toen thuis heb gekeken.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:35 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 januari 2024 16:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Livetopic lees ik mee. Ik post tijdens de (halve) finales altijd in SC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat bedoelde ik ook met snacksquote:Op maandag 22 januari 2024 16:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik las te snel en ik las eerst veel lekkere chicks
Wel leuk! Toen zat ik in m'n luie stoel tegen een hartaanval te vechtenquote:Op maandag 22 januari 2024 16:43 schreef Momo het volgende:
[..]
In 2019 hebben we de semi van Duncan samen met aantal fokkers @:Greys @:Cee @:Redefine @:Roger_Epiales @:H_T @:ijs_beer @:Moira @:grazz (denk ik onder andere, al hebben we daar een aantal keer een meet gehad) gekeken in een cafe was wel gezellig hoor, maar wel blij dat de finale toen thuis heb gekeken.
Ik denk dat het wel een stukje leuker is om het met fans te kijken dan met random mensen. Die laatsten hebben dan ineens rare meningen enzoquote:Op maandag 22 januari 2024 16:43 schreef Momo het volgende:
[..]
In 2019 hebben we de semi van Duncan samen met aantal fokkers @:Greys @:Cee @:Redefine @:Roger_Epiales @:H_T @:ijs_beer @:Moira @:grazz (denk ik onder andere, al hebben we daar een aantal keer een meet gehad) gekeken in een cafe was wel gezellig hoor, maar wel blij dat de finale toen thuis heb gekeken.
Ik dacht echt dat het over was toen we de jury niet wonnenquote:Op maandag 22 januari 2024 16:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel leuk! Toen zat ik in m'n luie stoel tegen een hartaanval te vechten
Ja, en sowieso ook met mensen die je al een beetje kent, in het echt of digitaal.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel een stukje leuker is om het met fans te kijken dan met random mensen. Die laatsten hebben dan ineens rare meningen enzo
Er waren wel andere mensen toen hoor die moeten maar meekijken toen ze hun biefstuk aan het opslobberen waren.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel een stukje leuker is om het met fans te kijken dan met random mensen. Die laatsten hebben dan ineens rare meningen enzo
Haha ik was gewoon boos toen het allemaal in eerste instantie niet liep zoals verwachtquote:Op maandag 22 januari 2024 16:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat het over was toen we de jury niet wonnen
Gierenquote:Op maandag 22 januari 2024 16:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ik was gewoon boos toen het allemaal in eerste instantie niet liep zoals verwachtEn dan toch weer die roller coaster.
Maar vooral tijdens Duncan's optreden zelf in de halve finale was ik zó zenuwachtig dat ik m'n hartslag serieus veel te snel voelde gaan. Ik moest toen ook echt wegkijken van de TV en water drinken
*smak smak* hé jullie!! *smak* vinden jullie dat nou echt leuk dat politieke *smak* homofiele oostblokfeestje!? *smak smak*quote:Op maandag 22 januari 2024 16:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Er waren wel andere mensen toen hoor die moeten maar meekijken toen ze hun biefstuk aan het opslobberen waren.
Ja dat gevoel had ik ook. Als het nu niet lukt dan lukt het nooit. En toch ook wel een beetje de angst voor een afgang na al die hype. Maar dan zo blij toen het wél luktequote:Op maandag 22 januari 2024 16:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gieren![]()
Het was ook echt spannend en ook dat ik dacht, als we nu na al die hype niet winnen weet ik het ook niet meer. Toen de televote van Mahmood lager was werd ik eigenlijk pas rustig.
quote:Op maandag 22 januari 2024 16:44 schreef Strani het volgende:
[..]Ik moet dit jaar 24 weekenden werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Nee gelukkig niet, dat is ook wel iets wat mensen enkel zeggen online of als ze dronken zijn met vrienden. Want in het echt weten ze wel hoe dom dat klinkt.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:51 schreef Strani het volgende:
[..]
*smak smak* hé jullie!! *smak* vinden jullie dat nou echt leuk dat politieke *smak* homofiele oostblokfeestje!? *smak smak*
Ohh ik krijg dat regelmatig in het echt te horen hoor als ik zeg dat ik het ESF leuk vind. Maar ja, zij hun mening, ik de mijne.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, dat is ook wel iets wat mensen enkel zeggen online of als ze dronken zijn met vrienden. Want in het echt weten ze wel hoe dom dat klinkt.
Het is afzien meidquote:Op maandag 22 januari 2024 16:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet dit jaar 24 weekenden werken
Over een maand + week is gedaan met de rustquote:
Wel leuk. Over drie weken is het NFL-seizoen klaar dus mooi dat F1 dan al vrij snel weer begint.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Over een maand + week is gedaan met de rust
Ik krijg een vorm van die zin inderdaad ook wel te horen. Of dat mensen je vol ongeloof aankijken dat er mensen zijn die het leuk vinden..quote:Op maandag 22 januari 2024 16:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh ik krijg dat regelmatig in het echt te horen hoor als ik zeg dat ik het ESF leuk vind. Maar ja, zij hun mening, ik de mijne.
Met een race op zaterdagquote:Op maandag 22 januari 2024 16:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel leuk. Over drie weken is het NFL-seizoen klaar dus mooi dat F1 dan al vrij snel weer begint.
Omdat wij het ESF allemaal erg leuk vinden, en ook niet zomaar zouden gaan kakelen als we weten dat de rest van het gezelschap het erg leuk/spannend vindt.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
@Strani heeft eens keer in het F1 live topic gepostquote:Op maandag 22 januari 2024 16:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Omdat wij het ESF allemaal erg leuk vinden, en ook niet zomaar zouden gaan kakelen als we weten dat de rest van het gezelschap het erg leuk/spannend vindt.
Andersom zou het voor @:esf1gamer vast niet leuker worden om naar een spannende F1-race te kijken in gezelschap van @:strani en @:redefine en ondergetekende ofzo. “Zou Max zegeltjes krijgen bij het tanken?” of “Hebben ze daar op dat parcours ook oversteekplaatsen?” is waarschijnlijk niet het ideale achtergrondcommentaar als je ingespannen wil kijken.
Het was niet echt de verwachting dat Duncan in die semi 11e zou worden hoorquote:Op maandag 22 januari 2024 16:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ik was gewoon boos toen het allemaal in eerste instantie niet liep zoals verwachtEn dan toch weer die roller coaster.
Maar vooral tijdens Duncan's optreden zelf in de halve finale was ik zó zenuwachtig dat ik m'n hartslag serieus veel te snel voelde gaan. Ik moest toen ook echt wegkijken van de TV en water drinken
Haha ja. Dan blijkt toch ook wel dat wij best in een ESF-bubbel zitten.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik krijg een vorm van die zin inderdaad ook wel te horen. Of dat mensen je vol ongeloof aankijken dat er mensen zijn die het leuk vinden..
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel even hyperde tijdens de matige jury-scores, maar na de minimale verschillen aan het eind er wel vanuit ging dat we gingen winnen in de televoting. Pas aan het eind viel het me op dat Italië er uiteindelijk maar heel kort achter zat.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gieren![]()
Het was ook echt spannend en ook dat ik dacht, als we nu na al die hype niet winnen weet ik het ook niet meer. Toen de televote van Mahmood lager was werd ik eigenlijk pas rustig.
Ho wacht, ik ben ook F1-fan hoorquote:Op maandag 22 januari 2024 16:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Omdat wij het ESF allemaal erg leuk vinden, en ook niet zomaar zouden gaan kakelen als we weten dat de rest van het gezelschap het erg leuk/spannend vindt.
Andersom zou het voor @:esf1gamer vast niet leuker worden om naar een spannende F1-race te kijken in gezelschap van @:strani en @:redefine en ondergetekende ofzo. “Zou Max zegeltjes krijgen bij het tanken?” of “Hebben ze daar op dat parcours ook oversteekplaatsen?” is waarschijnlijk niet het ideale achtergrondcommentaar als je ingespannen wil kijken.
Ik heb vooral een online ESF bubbel, ik ken maar weinigen die ook graag naar het ESF kijken. Wel een aantal die het ESF elk jaar kijken 'omdat het erbij hoort'. En daarmee ook de jaarlijkse opmerkingen "dat is toch geen muziek hoor" of "wat een idioterie is die en die act"quote:Op maandag 22 januari 2024 16:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja. Dan blijkt toch ook wel dat wij best in een ESF-bubbel zitten.
Waar wachten jullie dan nog op?quote:Op maandag 22 januari 2024 17:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ho wacht, ik ben ook F1-fan hoorMet een best redelijke kennis van de sport ook. Het zou voor @:ESF1Gamer juist enig zijn als ik er naast zou zitten.
Nee dat niet maar ik was bang dat het na dat optreden via de odds meteen duidelijk zou worden dat 'ie overhyped was gebleken.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het was niet echt de verwachting dat Duncan in die semi 11e zou worden hoor
Haha ja precies, vaste riedeltje. Ik heb ook niet zo veel vrienden die het kijken. Maar in een partner vind ik het dan wel weer belangrijk dat ze het op z'n minst leuk vindt om te kijken.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb vooral een online ESF bubbel, ik ken maar weinigen die ook graag naar het ESF kijken. Wel een aantal die het ESF elk jaar kijken 'omdat het erbij hoort'. En daarmee ook de jaarlijkse opmerkingen "dat is toch geen muziek hoor" of "wat een idioterie is die en die act"
Ik probeer @Strani ook te lokken naar het F1 subforum, maar wil nit echt lukkenquote:
Haha nee ik ben zelden thuis tijdens de races.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik probeer @:strani ook te lokken naar het F1 subforum, maar wil nit echt lukken
Aha, ja toen waren de repetities nog wel openbaar, dus je wist al min of meer wat je ging krijgen.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ik was bang dat het na dat optreden via de odds meteen duidelijk zou worden dat 'ie overhyped was gebleken.
Hebben we meerdere keren gedaan (niet de semi van Duncan natuurlijk, die was maar 1 keerquote:Op maandag 22 januari 2024 16:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat ook ja. Maar toch is vooral zo'n halve finale wel de eerste échte grote test. Zoals het met CATS eigenlijk andersom juist heel goed ging toen.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aha, ja toen waren de repetities nog wel openbaar, dus je wist al min of meer wat je ging krijgen.
Ja, hier was de vrees eigenlijk meer dat er een CATS op zou duiken in de semi, wat dan een onverwachte concurrent zou worden. Uiteindelijk werd Italië dat dus enigszins in de finale, al waren die al iets van 4e bij de bookmakers.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ook ja. Maar toch is vooral zo'n halve finale wel de eerste échte grote test. Zoals het met CATS eigenlijk andersom juist heel goed ging toen.
Nee precies. Ik werd eigenlijk van Australië wel bang in de halve finale maar dat bleek al helemaal geen bedreiging uiteindelijk.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, hier was de vrees eigenlijk meer dat er een CATS op zou duiken in de semi, wat dan een onverwachte concurrent zou worden. Uiteindelijk werd Italië dat dus enigszins in de finale, al waren die al iets van 4e bij de bookmakers.
Achteraf Noorwegen en Noord-Macedonië ook wel, maar dat waren geen inzendingen die het aan beide kanten jury/televoting goed konden doen, dus dat boeide niet zo.
Ja ik vond haar erg leukquote:Op maandag 22 januari 2024 17:16 schreef Strani het volgende:
Zie ik opeens Mevrouw Stemband bij De Slimste Mens![]()
![]()
Ik heb de finale van 2019 voor het eerst gekeken in een café. Het was met Duncan erop of eronder en dat wilde ik graag meemaken met andere fans. Het dak ging er letterlijk af toen Duncan won. Mijn reactie was hetzelfde als Ethan van Maneskin toen zij wonnen. Ik zag echt spokenquote:Op maandag 22 januari 2024 16:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik was daar niet bijquote:Op maandag 22 januari 2024 16:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Vaak van mannen die vele uren besteden met het kijken naar gespierde mannen in korte broekjesquote:Op maandag 22 januari 2024 16:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, dat is ook wel iets wat mensen enkel zeggen online of als ze dronken zijn met vrienden. Want in het echt weten ze wel hoe dom dat klinkt.
Dit is het eerste wat ik erover hoor, dus ik nietquote:Op maandag 22 januari 2024 19:52 schreef BillDauterive het volgende:
Kijken hier mensen naar het programma 'Born Winners'? Ik vind het erg leuk, leuker dan verwacht.
@:Strani, dit zou jij ook wel leuk moeten vinden.
Oei! Het gaat om oud-topsporters en hun kinderen en in een soort competitie strijden die dan tegen andere oud-topsporters en hun kinderen. Best grappig.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit is het eerste wat ik erover hoor, dus ik niet
Ah, dat is niet echt iets voor mij. Om de meeste sporten geef ik geen biet, dus ik weet niet of nauwelijks wie het zijnquote:Op maandag 22 januari 2024 19:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei! Het gaat om oud-topsporters en hun kinderen en in een soort competitie strijden die dan tegen andere oud-topsporters en hun kinderen. Best grappig.
Ja, ik vind het ook een leuk programma.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:52 schreef BillDauterive het volgende:
Kijken hier mensen naar het programma 'Born Winners'? Ik vind het erg leuk, leuker dan verwacht.
@:Strani, dit zou jij ook wel leuk moeten vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |