Ja, dat is idd hoe onze taal werkt. Ik ben er een beetje bekend mee.quote:
Jurassic World Evolution 2.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:24 schreef NailQueen het volgende:
En wat staat er op de planning deze middag?
Oeps, ik had je nog willen zeggen dat je wel een kopie mag van mijn Google Sheetsquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:48 schreef Meke het volgende:
Zoo opgelost, bij de ene rij begon hij ineens bij cel 5 te tellen, in plaats van 3 waardoor iedereen verkeerde punten hadEn bij twee deelnemers had ik een prono gemist dus die hadden ook te weinig punten
Nu heb ik in elk geval dezelfde punten als @:rockfire vorig jaar dus als het fout is, ben ik in elk geval niet de enige die het fout had
![]()
Nu nog twee maanden wachten tot ik er ook echt iets mee kan doen, maar dan staat t maar vast klaar
Nou ja, kaplaarzen passen vast wel in de droger. Dus in die zin kan het welquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:55 schreef Fred_B het volgende:
Bij een Samantha verwacht ik een soort Gerda van 30-40 jaar. Dus een Samantische discussie zal wel gaan over vraagstukken als waarom het deurtje van de magnetron naar buiten opent en niet naar binnen of dat je kaplaarzen na thuiskomst wel of niet in de droger kan doen.
Barbie kom er maar in.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:43 schreef H_T het volgende:
Benieuwd of we nu een Samantha op bezoek krijgen
Ik heb jou anders nooit geen van dit soort type fouten gemaakt zien hebben.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat is idd hoe onze taal werkt. Ik ben er een beetje bekend mee.
Daar zitten enorme verschillen in ja.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:13 schreef H_T het volgende:
Bij mandarijnen blijft het toch een beetje gokken. Sommige zijn heerlijk, andere een stuk droger en mweh
Dat is jammer ja, meteen de reden dat ik ze niet meer koop.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:13 schreef H_T het volgende:
Bij mandarijnen blijft het toch een beetje gokken. Sommige zijn heerlijk, andere een stuk droger en mweh
Waar heb je het over, "dit soort type fouten"?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb jou anders nooit geen van dit soort type fouten gemaakt zien hebben.
Nou in mijn mening is er niks geen sprake van nergens geen fout want omdat het anders goed zou zijn moeten.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waar heb je het over, "dit soort type fouten"?
Er is nergens geen sprake van geen fout.
Ah, maar is het niet zo dat een mening geen basis is voor het wel of niet fout zijn van iets? Als er nergens geen fout staat, maar iedereen is van mening dat er nergens niks klopt, dan gaat er natuurlijk nooit niks hetzelfde blijven.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou in mijn mening is er niks geen sprake van nergens geen fout want omdat het anders goed zou zijn moeten.
Steenwijk is hier niet welkom hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:43 schreef H_T het volgende:
Benieuwd of we nu een Samantha op bezoek krijgen
Haha ja ik had daar ook wel overnagedacht, dat jij of Patrique vast iets hebben, maar dit was ook leukquote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:06 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Oeps, ik had je nog willen zeggen dat je wel een kopie mag van mijn Google Sheets
Ho wacht, is het een mening of een feit dat een mening geen basis is voor het wel of niet fout zijn van iets? Als ik vind dat het een goede avond is voor patat, dan is er een verdomd goede kans dat ik die avond patat eet. Er is dus sprake van een mening die een basis vormt voor iets. Het is immers niet onafhankelijk en wetenschappelijk vastgesteld dat het een goede avond is voor patat. En toch zit ik die avond aan de goudgele aardappelreepjes en met een beetje geluk een frikandel speciaal.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, maar is het niet zo dat een mening geen basis is voor het wel of niet fout zijn van iets? Als er nergens geen fout staat, maar iedereen is van mening dat er nergens niks klopt, dan gaat er natuurlijk nooit niks hetzelfde blijven.
En dat moeten we toch allemaal niet willen, lijkt me.
Ik waardeer het dat de spelling nog steeds op niveau isquote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou in mijn mening is er niks geen sprake van nergens geen fout want omdat het anders goed zou zijn moeten.
Niet per partje?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:08 schreef Redefine het volgende:
Bij mandarijnen vind ik het irritant als er pitten inzitten. Druiven of olijven eet je per stuk en daar zijn de pitten een stuk groter. Dus dat is dan beter te doen. Mandarijnen eet ik niet per partje, plus dat bij de versies met pitten ze dan meestal niet in elk partje zitten. Waardoor je dan soms denkt dat het een mandarijn zonder pitten is en je toch opeens pitten hebt
Neequote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet per partje?Hap je zo'n ding dan af als een appel?
Altijd de vraag of er geen bloed uitlooptquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:44 schreef Em31 het volgende:
De bloedsinaasappels zijn er ook bijna weer(al is het daarbij soms ook gokken of je goede hebt)
Jeetje gewoon de schil ook opeten toch, beetje doorzetten!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
NeePer kwart of bij kleinere mandarijnen per halve.
Het liefst zoveel mogelijk!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Altijd de vraag of er geen bloed uitloopt
Men zegt dat hoop het laatste sterft, maar ik denk dat het eigenlijk accurate spelling is.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik waardeer het dat de spelling nog steeds op niveau is
Zonder schil natuurlijk. Ik ben geen @Straniquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jeetje gewoon de schil ook opeten toch, beetje doorzetten!
Niet per partje eten, wat ben jij voor psychopaatquote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zonder schil natuurlijk. Ik ben geen @:Strani
Weet je wie ik pas echt niet vertrouw? Mensen die de harige schil van een kiwi opeten!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zonder schil natuurlijk. Ik ben geen @:Strani
Ik schil ze ook nooit, maar ik eet ze dan ook niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet per partje eten, wat ben jij voor psychopaat
Ik schil m'n aardappelen trouwens bijna nooit.
Niet zo’n grote mond naar @Redefine hè. Of eet jij watermeloenen gewoon als appels op?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet per partje eten, wat ben jij voor psychopaat
Ik schil m'n aardappelen trouwens bijna nooit.
En hoe weet jij hoe het voelt om high te zijn jongedame?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:00 schreef Em31 het volgende:
Ik vind kiwi’s zo lekker, maar meestal als ik ze eet is het net alsof ik een hap van een chilipeper heb genomen![]()
![]()
Dit houdt mij vaak niet tegen, maar als ik 2 kiwi’s eet voel ik me bijna een beetje high.
Dat denk ik, ik weet het niet zeker!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En hoe weet jij hoe het voelt om high te zijn jongedame?
Ik vond high zijn best irritant, dus je mist er op zich niks aan.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat denk ik, ik weet het niet zeker!
Wacht even, hoe dan?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:00 schreef Em31 het volgende:
Ik vind kiwi’s zo lekker, maar meestal als ik ze eet is het net alsof ik een hap van een chilipeper heb genomen![]()
![]()
Dit houdt mij vaak niet tegen, maar als ik 2 kiwi’s eet voel ik me bijna een beetje high.
Wat zou ze allemaal in die studententijd hebben uitgehaald joh.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En hoe weet jij hoe het voelt om high te zijn jongedame?
Het is tijden geleden dat ik het geprobeerd heb, maar vond er ook niet zoveel aan. Misschien maar goedquote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vond high zijn best irritant, dus je mist er op zich niks aan.
Ik gok een allergische reactie, als ik dat opzoek klopt het een en ander wel. Alleen de ene kiwi is het erger dan de ander.quote:
Niet zoveel bijzondersquote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat zou ze allemaal in die studententijd hebben uitgehaald joh.
Ik heb het maar één keer ervaren, en wat mij betreft hoeft het niet nog een keer.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is tijden geleden dat ik het geprobeerd heb, maar vond er ook niet zoveel aan. Misschien maar goed
Nee dan liever cocaïnequote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb het maar één keer ervaren, en wat mij betreft hoeft het niet nog een keer.
Jaren geleden op Jamaica fors high geweest, in die setting vond ik het wel tof en passendquote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is tijden geleden dat ik het geprobeerd heb, maar vond er ook niet zoveel aan. Misschien maar goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |