Ik heb al internet en tv van KPNquote:Op zondag 21 januari 2024 11:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Bij een tweejarig internet en tv contract van KPN krijg je een Philips smart tv van 43”
Nice! Hebben wij ook. Bevalt goed!quote:
Ja ik zit 3 meter van de tv dan zit er een max aan hoe groot het kan zijn.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nu 42 inch. Met de afstand tussen de bank en tv lijkt 55 inch me echt de max voor hier
Er was ooit een tijd dat ik mijn 28 inch tv echt enorm vond
quote:
Opzeggen en opnieuw afsluiten, of doen ze daar niet aan?quote:
Ik denk dat ik dichterbij zitquote:Op zondag 21 januari 2024 11:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ik zit 3 meter van de tv dan zit er een max aan hoe groot het kan zijn.
Normaal gesproken alleen als er minimaal zoveel maanden tussen zit. Vaak tussen de zes en de twaalf. Het schijnt soms te helpen om te bellen dat je wil opzeggen, tenzij... maar daar ben ik zelf geen fan vanquote:Op zondag 21 januari 2024 11:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Opzeggen en opnieuw afsluiten, of doen ze daar niet aan?
Eigenlijk zouden dat soort cadeautjes gewoon standaard ook voor blijvende klanten moeten zijn, een meerjarige vaste klant heeft zo'n bedrijf immers meer aan dan een 'leuk cadeautje dus ik stap over' klant.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Normaal gesproken alleen als er minimaal zoveel maanden tussen zit. Vaak tussen de zes en de twaalf. Het schijnt soms te helpen om te bellen dat je wil opzeggen, tenzij... maar daar ben ik zelf geen fan van
Helaas doen ze dat niet. Ik heb zelf weinig zin om echt elk jaar over te stappen, maar na het eerste jaar kijk ik wel af en toe. Als er dan een echt goede aanbieding is wil ik best overstappen. Daarom heb ik nu een jaar Ziggo voor half geld en 100 euro cashback. Voor zoiets stap ik wel over, voor 3 maanden een tientje korting nietquote:Op zondag 21 januari 2024 12:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden dat soort cadeautjes gewoon standaard ook voor blijvende klanten moeten zijn, een meerjarige vaste klant heeft zo'n bedrijf immers meer aan dan een 'leuk cadeautje dus ik stap over' klant.
Dat blijft altijd wel het aparte ja. Ze hebben liever dat je na een jaar opzegt, overstapt naar een andere en dan na weer een jaar weer terugkomtquote:Op zondag 21 januari 2024 12:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden dat soort cadeautjes gewoon standaard ook voor blijvende klanten moeten zijn, een meerjarige vaste klant heeft zo'n bedrijf immers meer aan dan een 'leuk cadeautje dus ik stap over' klant.
Ik heb sinaasappelsap en geen disneyfilm.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:43 schreef H_T het volgende:
Ik heb een grote pot kaneelthee en een Disneyfilm. Voorlopig zit ik goed
Vanwege het OLED schermquote:Op zondag 21 januari 2024 15:01 schreef Momo het volgende:
Als ik dan zoek op 55 inch bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
Dan vraag ik mij af waarom er zo groot verschil in prijs tussen verschillende modellen van 1 merk. Is verschil zoo groot?
Ja. Het verschil in beeldkwaliteit tussen de twee televisies die daar staan is enorm. 4K zegt alleen maar dat die dergelijke scherpte qua beeld kan weergeven, maar de meeste beelden zijn geen 4K, waardoor het meeste wordt opgeschaald. En daar is de ene tv veel beter in dan de andere. Daarnaast is zwart bij die goedkopere tv eerder grijs, terwijl het bij OLED perfect zwart is.quote:Op zondag 21 januari 2024 15:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar is dat zoveel beter dan een standaard scherm die ook 4K aan kan?
Jammer.quote:Op zondag 21 januari 2024 05:21 schreef Strani het volgende:
Verloren na een hele spannende wedstrijd waarin we de topfavoriet bijna verslagen haddenIk laat m'n UI nog even staan, ik pas 'm morgen wel aan.
Hij is gelukkig op de motor gestaptquote:Op zondag 21 januari 2024 15:15 schreef Redefine het volgende:
Het begin van de WB in Benidorm is i.i.g. nog spannend doordat VdP ver achter ligt
2000 euro voor een TV zit ook niet in mijn budget, dan maar zoiets rond de 500-750 euro eventueel als ik een nieuwe nodig heb.quote:Op zondag 21 januari 2024 15:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Het verschil in beeldkwaliteit tussen de twee televisies die daar staan is enorm. 4K zegt alleen maar dat die dergelijke scherpte qua beeld kan weergeven, maar de meeste beelden zijn geen 4K, waardoor het meeste wordt opgeschaald. En daar is de ene tv veel beter in dan de andere. Daarnaast is zwart bij die goedkopere tv eerder grijs, terwijl het bij OLED perfect zwart is.
En nog wel meerdere verschillenIk heb zelf geen OLED tv, want het prijsverschil van wat ik ervoor over had was een paar jaar geleden toen ik mijn tv kost wel wat te groot. Plus dat ik toen nog veel minder verdiende dan nu dus het eigenlijk ook niet kon betalen.
Maar dat is ook niet het punt hequote:Op zondag 21 januari 2024 15:31 schreef Momo het volgende:
[..]
2000 euro voor een TV zit ook niet in mijn budget, dan maar zoiets rond de 500-750 euro eventueel als ik een nieuwe nodig heb.
Hij dacht aan het begin, ik maak het nog even een beetje leuk voor ik weer ga.quote:Op zondag 21 januari 2024 15:35 schreef Redefine het volgende:
VdP heeft de orde alweer hersteld. Echt bizar hoe goed hij dit seizoen is.
Even kijken of we hem zien staan. Allen even zoeken naar een kwieke 42 jarige man met een beginnende baard.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:42 schreef Momo het volgende:
@:Strani ga je vandaag nog kijken naar Mathieu en Wout in Benidorm?
Lijkt er bijna wel op. Hij wilde op dat heuveltje graag wat mensen inhalen.quote:Op zondag 21 januari 2024 15:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij dacht aan het begin, ik maak het nog even een beetje leuk voor ik weer ga.
Wij hebben nu ook OLED. Is zoveel mooierquote:Op zondag 21 januari 2024 15:06 schreef Momo het volgende:
[..]
OLED geeft wel mooier beeld ja. Of dat verschil je 1300 euro waard is, is weer een andere vraagquote:Op zondag 21 januari 2024 15:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij OLED is elke pixel zijn eigen lampje. Staat die ene pixel uit, dan is het echt zwart. Bij andere tv's verlichten een paar lampen achter het scherm een deel van het scherm, een beetje a la straatlantaarns. Dan kan een 'zwarte' pixel wel proberen zoveel mogelijk licht tegen te houden, maar er komt altijd wat doorheen en dus is zwart niet helemaal zwartquote:Op zondag 21 januari 2024 15:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wij hebben nu ook OLED. Is zoveel mooier![]()
Verkoper heeft het uitgelegd, maar weet het niet meer precies. Heeft volgens mij met de pixels te maken.
Hehe.quote:Op zondag 21 januari 2024 15:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Zijn andere UI is mooier!
Hij overdrijft het nu welquote:Op zondag 21 januari 2024 15:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij dacht aan het begin, ik maak het nog even een beetje leuk voor ik weer ga.
Zelfs Van Aert gaat hem nu al doen. Winnen met valquote:
Die stomme mountainbike racesquote:Op zondag 21 januari 2024 16:11 schreef Redefine het volgende:
Wat de co-commentator eigenlijk al zei: VdP kan zo goed sturen, maar valt wel vaak juist op de makkelijkere momenten.
Ik weet ook niet of hij anders wel gewonnen had eigenlijk. Het leek iets minder soepel te gaan dan normaal. Al was het een lastig parcours om het verschil te maken.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:11 schreef Redefine het volgende:
Wat de co-commentator eigenlijk al zei: VdP kan zo goed sturen, maar valt wel vaak juist op de makkelijkere momenten.
Wout?quote:Op zondag 21 januari 2024 16:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die ligt straks bij @:Strani thuis
Dat was toch Jamie Oliverquote:Op zondag 21 januari 2024 16:16 schreef Redefine het volgende:
Ondertussen staat Gordon Ramsay in Spanje paella met kip en chorizo te maken. Daar zullen de Spanjaarden vast wel wat van hebben gevonden.
Van Aert was ook wel sterk, dus was zonder problemen al lastig geweest. Vooral de vraag wie er op dat heuveltje in de laatste ronde de beste was geweest. Want eigenlijk werd alleen daar het verschil gemaakt.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of hij anders wel gewonnen had eigenlijk. Het leek iets minder soepel te gaan dan normaal. Al was het een lastig parcours om het verschil te maken.
Nou, niet alleen op de mountainbikequote:Op zondag 21 januari 2024 16:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die stomme mountainbike races#traumas
Ohjaquote:Op zondag 21 januari 2024 16:18 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nou, niet alleen op de mountainbike
WK op de weg vorig jaar alweer vergeten
quote:
Die maakte er een recept van in een van zijn kookboeken. Waardoor die bedreigingen ontving.quote:
Ohhquote:Op zondag 21 januari 2024 16:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die maakte er een recept van in een van zijn kookboeken. Waardoor die bedreigingen ontving.
Dit was een vrij oude aflevering van Oorlog in de keuken waar Gordon op bezoek ging bij een restaurant in Spanje van een Britse kok.
Dat zou wel meer dan terecht zijn gezien het gejank van andere landen als het om nationaal eten gaatquote:Op zondag 21 januari 2024 16:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohh![]()
Misschien moeten wij de Lidl gaan bedreigen met al die variaties op stamppot.
Waar moeten we heen met onze hooivorken?quote:Op zondag 21 januari 2024 16:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou wel meer dan terecht zijn gezien het gejank van andere landen als het om nationaal eten gaat
Naar de Lidl in het buitenlandquote:Op zondag 21 januari 2024 16:41 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Waar moeten we heen met onze hooivorken?
Is de Lidl om de hoek ook goed, want daar ben ik morgen toch.quote:
Zandvoort is inderdaad niet echt charmant, zelfs niet bij mooi weer. Al ben je vlot bij het strand, de fraaie natuur in de duinen en Haarlem, dus wat dat betreft is het een goede uitvalsbasis.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:09 schreef Arizona het volgende:
We kunnen ook met plastic vorkjes naar een restaurant in Zandvoort, alwaar ze voor een beetje kibbeling met patat 21,50 euro vroegen
Niet genomen dus
New Mexico en ik hebben wel een erg leuk nachtje weg gehadMooie omgeving daar hoor, de duinen en het strand waren prachtig
en met name zaterdag was het super winderig
. Wij zijn wat dat betreft ook niets gewend.
Het plaatsje vonden we niet zo spannend, maar het was ook niet de tijd van het jaar denk ik. De bebouwing langs de kustrand was ronduit lelijk.
Voor deze keer dan.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is de Lidl om de hoek ook goed, want daar ben ik morgen toch.
Die maken ook reclamemet allemaal idiote stamppotnieuwlichterij, dus dat is zeker een optiequote:Op zondag 21 januari 2024 16:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die bebouwing is ook in de zomer lelijkquote:Op zondag 21 januari 2024 17:09 schreef Arizona het volgende:
We kunnen ook met plastic vorkjes naar een restaurant in Zandvoort, alwaar ze voor een beetje kibbeling met patat 21,50 euro vroegen
Niet genomen dus
New Mexico en ik hebben wel een erg leuk nachtje weg gehadMooie omgeving daar hoor, de duinen en het strand waren prachtig
en met name zaterdag was het super winderig
. Wij zijn wat dat betreft ook niets gewend.
Het plaatsje vonden we niet zo spannend, maar het was ook niet de tijd van het jaar denk ik. De bebouwing langs de kustrand was ronduit lelijk.
Ja dat verwacht ik ook wel, alleen ik dacht, misschien is er dan nog wel wat meer sfeer ofzo. Het was nu koud, leeg en winderigquote:Op zondag 21 januari 2024 18:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Die bebouwing is ook in de zomer lelijk
Fijn dat jullie zoveel schik hebben gemaakt
Ik ga morgen ook naar de Lidl om de hoekquote:Op zondag 21 januari 2024 16:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooi. Dan kunnen jij en Roger alvast beginnen aan de opstand.quote:Op zondag 21 januari 2024 18:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook naar de Lidl om de hoek
Neequote:Op zondag 21 januari 2024 20:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Heeft iemand vandaag stamppot gegeten?
Komt wel dichtbij zo.quote:Op zondag 21 januari 2024 18:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook naar de Lidl om de hoek
Mooi, die lidl reclame weer voorbijquote:
JA! Andijvie!quote:Op zondag 21 januari 2024 20:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik niet, wel erwtensoepquote:Op zondag 21 januari 2024 20:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nee. Maar ik eet ook zelden stamppotquote:Op zondag 21 januari 2024 20:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nee ik ben niet gegaan. Ben ook niet helemaal fit momenteel dus beter van niet. Maar ik hoorde van iemand die er wel was geweest dat het een leuke race was en goed georganiseerdquote:Op zondag 21 januari 2024 13:42 schreef Momo het volgende:
@:Strani ga je vandaag nog kijken naar Mathieu en Wout in Benidorm?
Waarom? Ik vind het prachtig!quote:Op zondag 21 januari 2024 20:21 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb voor woensdag een afspraak gemaakt bij een nieuwe kapper. Dat vind ik een beetje spannend. Maar mijn haar heeft duidelijk een knipbeurt nodig
[ afbeelding ]
Het is bijna bedtijd, dus je krijgt meteen een serieus antwoord, voor zover ik het weet in ieder gevalquote:Op zondag 21 januari 2024 23:05 schreef H_T het volgende:
@:Hamlapjes vraag voor de expert: is er een goede reden waarom prins Philip zo weinig zegt in de tweede helft van Doornroosje?
Dan zal ik je niet ophoudenquote:Op zondag 21 januari 2024 23:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het is bijna bedtijd, dus je krijgt meteen een serieus antwoord, voor zover ik het weet in ieder geval![]()
Keuze van de animators! Films werden toen natuurlijk wel gestoryboard en zo, maar de animatie was wel klaar voordat ze ingesproken werden, dus (bewust of onbewust) konden er wel dit soort dingen insluipen. Waarom ze dat precies gekozen hebben, is een mysterie, maar als je de film onder een vergrootglas gaat leggen, zitten er wel wat meer van dat soort keuzes in die je vandaag de dag in ieder geval niet meer zou verwachten
Maleficent zegt bijvoorbeeld in de hele film ook niet zo heel erg veel
Dat je hier ook echt een antwoord op hebt vind ik oprecht vrij indrukwekkend.quote:Op zondag 21 januari 2024 23:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het is bijna bedtijd, dus je krijgt meteen een serieus antwoord, voor zover ik het weet in ieder geval![]()
Keuze van de animators! Films werden toen natuurlijk wel gestoryboard en zo, maar de animatie was wel klaar voordat ze ingesproken werden, dus (bewust of onbewust) konden er wel dit soort dingen insluipen. Waarom ze dat precies gekozen hebben, is een mysterie, maar als je de film onder een vergrootglas gaat leggen, zitten er wel wat meer van dat soort keuzes in die je vandaag de dag in ieder geval niet meer zou verwachten
Maleficent zegt bijvoorbeeld in de hele film ook niet zo heel erg veel
Je had het belangrijkste wel meegenomen ?quote:Op maandag 22 januari 2024 09:17 schreef Yesse het volgende:
Mijn verstand was vanmorgen weggewaaidIk moest 3 keer naar de opvang lopen omdat ik tot 2 keer toe wat vergeten was
Was 'kind' een van die drie?quote:Op maandag 22 januari 2024 09:17 schreef Yesse het volgende:
Mijn verstand was vanmorgen weggewaaidIk moest 3 keer naar de opvang lopen omdat ik tot 2 keer toe wat vergeten was
Je goede humeur?quote:Op maandag 22 januari 2024 12:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je had het belangrijkste wel meegenomen ?
Als sneeuw voor de zon regen.quote:Op maandag 22 januari 2024 09:19 schreef Fred_B het volgende:
Alle sneeuw is weer gesmolten![]()
Dat kan toch snel gaan. Gisteren lag er nog meer dan 10 centimeter. Na een nachtje wind en regen is nagenoeg alles verdwenen.
Nu is het gelukkig gewoon weer vertrouwd herfstweer.
Door de storm, al zit alles me tegen, ondergescheten door een meeuwquote:Op maandag 22 januari 2024 13:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Door de wind, door de regen. Dwars door alle sneeuw.
quote:
quote:Op maandag 22 januari 2024 12:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je had het belangrijkste wel meegenomen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |