Niet echt, ze begon over het strafrecht maar wat kamerleden in de kamer zeggen is expliciet uitgesloten van strafrechtvervolging.quote:
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 14 december 2023 17:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niet echt, ze begon over het strafrecht maar wat kamerleden in de kamer zeggen is expliciet uitgesloten van strafrechtvervolging.
Iedereen gebruikt (misbruikt) het woordje grondwet of rechtspraak voor eigen gewin tegenwoordig.quote:Op donderdag 14 december 2023 17:07 schreef Rnie het volgende:
DENK weer met zo'n "het staat gewoon in de grondwet" motie.
Worden ze nou niet moe van zichzelf?
Dit idd .quote:Op donderdag 14 december 2023 17:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hou eens op met je constante polarisatie aub.
Toch knap, een motie, terwijl dat volgens jou een paar posts geleden nogquote:Op donderdag 14 december 2023 17:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nietszeggende motie aangenomen. Van harte gefeliciteerd.
Wel opletten over welke motie het ging he?quote:Op donderdag 14 december 2023 17:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch knap, een motie, terwijl dat volgens jou een paar posts geleden nogwas, want dat kon helemaal niet.
Een fillibuster zou leuk zijn, helaas is de eventuele tweede stemming niet vrij.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:00 schreef phpmystyle het volgende:
Wtf, ze zijn vrij, dus je kan ook stemmen op iemand die je niet mag ofzo zodat die persoon het wordt
Is volgens mij ook door Davide op rantsoen gezet want lijkt een stuk minder pafferig.quote:
En Jimmy Dijk (ook uit Groningen) z'n zoon?quote:Op donderdag 14 december 2023 18:04 schreef -XOR- het volgende:
Sandra Beckerman zou zo de dochter van Ron Jans kunnen zijn.
Dat kan ik niet zeggen.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Is volgens mij ook door Davide op rantsoen gezet want lijkt een stuk minder pafferig.
En ook nog een beetje trots knikken op de inbreng van Stoffer.quote:Op donderdag 14 december 2023 17:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nietszeggende motie aangenomen. Van harte gefeliciteerd.
Kwam er onlangs ook achter terwijl ik dacht dat het Jansen (alle combinaties) of De Boer was.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Terwijl de Vries de meest voorkomende naam is in NL
De Jong (en Janssen/Jansen/Janse)quote:Op donderdag 14 december 2023 18:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Kwam er onlangs ook achter terwijl ik dacht dat het Jansen (alle combinaties) of De Boer was.
Dion Graus?quote:Op donderdag 14 december 2023 18:10 schreef TjjWester het volgende:
Wie is dat leuke blonde meisje linksboven Wilders?![]()
Vicky Maeijer bedoel je waarschijnlijk.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:10 schreef TjjWester het volgende:
Dat zal Van Meetelen wel zijn van de oliebollenkramen?quote:Op donderdag 14 december 2023 18:10 schreef TjjWester het volgende:
Er zijn twee linkse "oppositie" leden afwezig, dat is in het voordeel van Bosmaquote:
Ik ga er vanuit dat Bosma wint. De grote partijen zitten elkaar allemaal in de kont en macht doet wat met de mensquote:
Bosma dus?quote:Op donderdag 14 december 2023 18:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Duitsland wint op strafschoppen.
Z[ou wat zijn als dat betekent dat je geen premier meer kan worden omdat twee banen tegelijk niet magquote:Op donderdag 14 december 2023 18:14 schreef -XOR- het volgende:
Zul je zien dat iedereen toch Wilders heeft gestemd.
#Schokgolf
Of dat Pieter Omtzigt nu eindelijk zijn Functie Elders krijgt.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:14 schreef -XOR- het volgende:
Zul je zien dat iedereen toch Wilders heeft gestemd.
#Schokgolf
Jawelquote:Op donderdag 14 december 2023 18:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ze zijn nog niet aan het tellen, of wel?
Ze doen eerst een kaartspelletjequote:Op donderdag 14 december 2023 18:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ze zijn nog niet aan het tellen, of wel?
Stemmen buiten de kandidaten mag maar zijn nutteloos.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Z[ou wat zijn als dat betekent dat je geen premier meer kan worden omdat twee banen tegelijk niet mag
Dat lijkt me nogal overdrevenquote:Op donderdag 14 december 2023 18:22 schreef Rnie het volgende:
Dit doet me denken aan het slotakkoord Abu Dhabi '21.
De spanning is om te snijden in huize Rnie. We zitten met zijn alle voor de buis.
Let's Go Bosma
Als de rekenvaardigheden in de samenleving achteruit gaan, dan geldt dat natuurlijk ook in te Tweede Kamer.quote:
Zo spannend is het allemaal niet tochquote:Op donderdag 14 december 2023 18:22 schreef Rnie het volgende:
Dit doet me denken aan het slotakkoord Abu Dhabi '21.
De spanning is om te snijden in huize Rnie. We zitten met zijn alle voor de buis.
Let's Go Bosma
quote:Op donderdag 14 december 2023 18:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als de rekenvaardigheden in de samenleving achteruit gaan, dan geldt dat natuurlijk ook in te Tweede Kamer.
Kans op een 2e ronde is er altijd. Dit was een vrije stemrondequote:Op donderdag 14 december 2023 18:28 schreef Cupfighter het volgende:
Is er ook kans op verlenging en strafschopppen?
Ja, want geen meerderheid voor Bosma.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:28 schreef Cupfighter het volgende:
Is er ook kans op verlenging en strafschopppen?
Jawel.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is toch niet waar, mag ik hopen.
06-78658964quote:Op donderdag 14 december 2023 18:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is toch niet waar, mag ik hopen.
Dat is waar, maar ik vind het toch bijzonder.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het hoeft geen fout te zijn hè?
Ik zet mijn geld op de drie SGP'ers.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik vind het toch bijzonder.
Dat.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:33 schreef JohnBercow het volgende:
Omtzigt moet nu echt even kappen met deze act.
Kan ook een blanco stem zijn, die wordt geteld als ongeldigquote:Op donderdag 14 december 2023 18:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En dat zijn onze Kamerleden, kunnen gvd niet een een stembiljetje invullen
Saboteur?quote:
Het zijn dus prima volksvertegenwoordigers, want als je kijkt naar 22 november kan een groot deel van de bevolking dat ook niet.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is legaal wat ze doen. Alle 150 leden zijn verkiesbaar, zelfs als je niet wilt.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ook wat extra lichaamsbeweging, zo'n debat is toch wel een lange zit. Fijn om de benen nog een keer te kunnen strekken.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Zo leer je alle leden wel kennen
Dat slaat ook nergens op.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Kan ook een blanco stem zijn, die wordt geteld als ongeldig
Omtzigt is ook zo iemand die aan het eind van een lange vergadering laat op de dag nog even een halfuurtje doorgaat tijdens de rondvraag.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:34 schreef -XOR- het volgende:
Omtzigt was als klasgenoot ongetwijfeld oervervelend.
Weer precies het zelfde tenzij de 10 van Kamminga naar een ander gaanquote:Op donderdag 14 december 2023 18:35 schreef TjjWester het volgende:
71 stemmen voor bosma 73 benodigd.
Lijkt me duidelijk
Had je moet bedenken toen je op een Dijk stemdequote:Op donderdag 14 december 2023 18:37 schreef Zorro het volgende:
Als je van Dijk uit de kamer roept is de zaal half leeg
Kijk, een slecht verliezer.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het zijn dus prima volksvertegenwoordigers, want als je kijkt naar 22 november kan een groot deel van de bevolking dat ook niet.
Ik had het over ongeldige stemmen. Niet dat je op van Roon of Kamminga stemtquote:Op donderdag 14 december 2023 18:37 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het is legaal wat ze doen. Alle 150 leden zijn verkiesbaar, zelfs als je niet wilt.
Waarom niet? Als geen van de kandidaten je voorkeur heeft?quote:
Kamerleden krijgen geen overuren.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:39 schreef Tekaschi het volgende:
Kunnen ze dit niet eens automatiseren, groot bord op de achtergrond en hoppa, in een paar seconden een resultaat.
Die overuren moeten wij betalen.
Neequote:Op donderdag 14 december 2023 18:41 schreef StephanL het volgende:
Gewoon handjeklap, klaar. Bosma voorzitter
Ja we kiezen 150 mensen om 400 miljard per jaar te verdelen en kijken nu op een overuur..quote:Op donderdag 14 december 2023 18:39 schreef Tekaschi het volgende:
Kunnen ze dit niet eens automatiseren, groot bord op de achtergrond en hoppa, in een paar seconden een resultaat.
Die overuren moeten wij betalen.
Als je handjeklap gaat doen dan denk ik dat er een BBB'er wint.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:41 schreef StephanL het volgende:
Gewoon handjeklap, klaar. Bosma voorzitter
Soms probeer ik het ook nog wel eens luchtig te houden.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kamerleden krijgen geen overuren.
Kamminga, douze points.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:41 schreef Cyan9 het volgende:
Om trouw te blijven aan m'n achtergrond, wil ik graag een ESF stemsysteem en uitslag, voor een (nog meer) avondvullend programma.
Vier keer en ook nog Dijkstra en Zeedijk.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:38 schreef Tjoent het volgende:
Vijf keer v. Dijk en één keer Dijk dus
Mooi toch! We hebben nu waar voor ons geldquote:Op donderdag 14 december 2023 18:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ja we kiezen 150 mensen om 400 miljard per jaar te verdelen en kijken nu op een overuur..
Verbeetquote:
Met optredens? En partij vlaggetjes?quote:Op donderdag 14 december 2023 18:41 schreef Cyan9 het volgende:
Om trouw te blijven aan m'n achtergrond, wil ik graag een ESF stemsysteem en uitslag, voor een (nog meer) avondvullend programma.
Ja gepresenteerd door Chantal Janzen en Jan Smit, dan leuke reportages waarbij ze bij de kandidaten thuis zijn geweest. Ik ben voor.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:41 schreef Cyan9 het volgende:
Van Dijck spreek je uit als v. Dijkquote:Op donderdag 14 december 2023 18:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Vier keer en ook nog Dijkstra en Zeedijk.
https://www.tweedekamer.n(...)sies/alle_kamerleden
Ze willen geen Pol Potquote:
quote:Op donderdag 14 december 2023 18:43 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ja gepresenteerd door Chantal Janzen en Jan Smit, dan leuke reportages waarbij ze bij de kandidaten thuis zijn geweest. Ik ben voor.
En ondertussen in de maneschijn zingen!quote:Op donderdag 14 december 2023 18:43 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ja gepresenteerd door Chantal Janzen en Jan Smit, dan leuke reportages waarbij ze bij de kandidaten thuis zijn geweest. Ik ben voor.
Zijn we het toch nog eens met elkaar eens.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:43 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Leek mij al wel duidelijk na die schijnvertoning van gisteren.quote:
Heeft die geen goede relatie met Bosma?quote:Op donderdag 14 december 2023 18:30 schreef Janneke141 het volgende:
De Roon heeft op zichzelf gestemd
Ja halloooquote:Op donderdag 14 december 2023 18:44 schreef Starhopper het volgende:
Brb ff plassen. Roep aub als het spannend is
Had. Had een goede relatie.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heeft die geen goede relatie met Bosma?
Ja dat wil ik zien bij de winnaar zo, vuurwerk en emotie!quote:
Ik neem aan dat niet-kandidaten gewoon nee mogen zeggen. Zou wat zijn als je in dat scenario geforceerd wordt om voorzitter te zijn.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:45 schreef Tekaschi het volgende:
Theoretische vraag zolang we wachten, wat als nu iedereen op een Kamerlid stemt die zich niet heeft aangemeld, zeg bijvoorbeeld massaal Timmermans, om hem zo buitenspel te zetten, mag hij dan weigeren?
Gedwongen voorzitterquote:Op donderdag 14 december 2023 18:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat niet-kandidaten gewoon nee mogen zeggen. Zou wat zijn als je in dat scenario geforceerd wordt om voorzitter te zijn.
dacht dat de CU fractie dat deedquote:Op donderdag 14 december 2023 18:46 schreef phpmystyle het volgende:
De vraag is op wie van de Kamminga stemmers ze nu gaan stemmen..
Ja jongens, ben wel gekozen maar heb er echt geen zin an. 1 interruptie en om 20.00 sluiten wij de tent.quote:
Zou wel lachen zijn, heb je er geen zin in zit je daar.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat niet-kandidaten gewoon nee mogen zeggen. Zou wat zijn als je in dat scenario geforceerd wordt om voorzitter te zijn.
CU is daar veel te keurig voorquote:Op donderdag 14 december 2023 18:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dacht dat de CU fractie dat deed
Zitten en hameren, klootzak. Anders twintig jaar dwangarbeid in de veenkolonien.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja jongens, ben wel gekozen maar heb er echt geen zin an. 1 interruptie en om 20.00 sluiten wij de tent.
Ik heb niks tegen een verrassende winnaar, dat zou het feest compleet maken. Maar ik denk dat deze dan vriendelijk bedankt.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:48 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn, heb je er geen zin in zit je daar.
Toch ook wel raar eigenlijk, 2 man hebben zich vandaag moeten "verkopen" en zijn het hemd van het lijf gevraagd en dan loopt er een 3e mee heen.
Ach moge de beste winnen, wie van de twee het ook wordt, zolang ze hun functie maar goed vervullen, het is een mooie baan.
Die hebben er geen 12 ;-)quote:Op donderdag 14 december 2023 18:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Cu heeft geen humor.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kamminga. Dit is ook een vrije rondequote:Op donderdag 14 december 2023 18:46 schreef phpmystyle het volgende:
De vraag is op wie van de Kamminga stemmers ze nu gaan stemmen..
Deze ronde nog niet. Moet alleen op een Kamerlid zijn nog.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Iedere stem op een niet-verkiesbare kandidaat is een ongeldige
Dan snap ik er ff geen reet meer van.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Kamminga. Dit is ook een vrije ronde
In deze ronden zijn die nog geldig.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Iedere stem op een niet-verkiesbare kandidaat is een ongeldige
Klopt maar alle 150 zijn verkiesbaarquote:Op donderdag 14 december 2023 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan snap ik er ff geen reet meer van.
Er moet nu toch een meerderheid komen om te winnen?
Ja en anders een 3e ronde en dan mag je alleen stemmen op de mensen die zich kandaat hebben gemaakt.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan snap ik er ff geen reet meer van.
Er moet nu toch een meerderheid komen om te winnen?
Ja, maar daar zou ik wel voor zijnquote:Op donderdag 14 december 2023 18:51 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Deze ronde nog niet. Moet alleen op een Kamerlid zijn nog.
Maar op de SGP zou je zo kunnen stemmen zei jequote:Op donderdag 14 december 2023 18:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Cu heeft geen humor.
Dit zijn een paar knapen van de VVD geweest, en ik vermoed Bosma stemmers uiteindelijk.
Snel klaar met poepen, handjes wel gewassen?quote:
Nee, op de 2 kandidaten met de meeste stemmen in ronde 2. Al zijn dat in dit geval wel dezelfde.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja en anders een 3e ronde en dan mag je alleen stemmen op de mensen die zich kandaat hebben gemaakt.
Ja dat bedoel ikquote:Op donderdag 14 december 2023 18:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, op de 2 kandidaten met de meeste stemmen in ronde 2. Al zijn dat in dit geval wel dezelfde.
Nee. Ik heb niet met mijn vinger door het wcpapier geprikt. Dus handen wassen is niet nodig.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:53 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Snel klaar met poepen, handjes wel gewassen?
Statement gemaakt dat Kamminga de beste isquote:Op donderdag 14 december 2023 18:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Cu heeft geen humor.
Dit zijn een paar knapen van de VVD geweest, en ik vermoed Bosma stemmers uiteindelijk.
Vind het een fijne partij met een conservatief-liberaal gedachtegoed. Dat vind ik bij geen partij meer.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar op de SGP zou je zo kunnen stemmen zei jeDie hebben wel humor?
Een gedicht voorlezen. Als het Bosma is tenminstequote:Op donderdag 14 december 2023 18:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Gaat de nieuwgekozen kamervoorzitter nog wat doen vanavond of wordt dat dinsdag pas?
Helemaal vol zuipen en dan bezopen op Twitter kruipen.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Gaat de nieuwgekozen kamervoorzitter nog wat doen vanavond of wordt dat dinsdag pas?
Ieder zijn dingquote:Op donderdag 14 december 2023 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vind het een fijne partij met een conservatief-liberaal gedachtegoed. Dat vind ik bij geen partij meer.
Ja misschien Wybren van Haga.
Een uitbaatster van een poffertjeskraam, een ex-militair, een strafrechter uit Haarlem, noem dat maar geen willekeurige personen.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja, maar daar zou ik wel voor zijn![]()
Bij het gewone stemmen op verkiezingsdagen kan je ook niet op een willekeurige persoon stemmen.
Kom op, dat kan zelfs jij niet serieus menen. Haga is net zo liberaal als een Iraanse ayatollah.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vind het een fijne partij met een conservatief-liberaal gedachtegoed. Dat vind ik bij geen partij meer.
Ja misschien Wybren van Haga.
Dat lijkt me nog best leuk, dat bode zijn.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:56 schreef Starhopper het volgende:
De bode met zwarte lippenstift is cool
Het telraam staat nog net niet op tafel.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:58 schreef Rnie het volgende:
2x 148 stemmen tellen en we zijn anderhalf uur verder.
Jawel, welkom bij de tweede kamer.
Ongeveer net zo liberaal als Chris Stoffer.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kom op, dat kan zelfs jij niet serieus menen. Haga is net zo liberaal als een Iraanse ayatollah.
Dat kunnen de FOK!ers uit het stemmentellers topic toch beterquote:Op donderdag 14 december 2023 18:58 schreef Rnie het volgende:
2x 148 stemmen tellen en we zijn anderhalf uur verder.
Jawel, welkom bij de tweede kamer.
Hij is gewoon aanhanger van Reagen economics, is voor softdruge (wel eigen verantwoordelijkheid).quote:Op donderdag 14 december 2023 18:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kom op, dat kan zelfs jij niet serieus menen. Haga is net zo liberaal als een Iraanse ayatollah.
Economisch zijn echt wel liberaal in veel zaken hoor.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ongeveer net zo liberaal als Chris Stoffer.
Het lijkt mij juist saai. De hele avond staan en luisteren. Tot diep in de nachtquote:Op donderdag 14 december 2023 18:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog best leuk, dat bode zijn.
Zou dat goed betalen? Lijkt mij wel een zware baan, je zit er net zo lang als onze politici en soms is het nachtwerk. Maar wel leuk zo kort erop te zitten.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog best leuk, dat bode zijn.
liberalisme != achter Milton Friedman aanhuppelen.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij is gewoon aanhanger van Reagen economics, is voor softdruge (wel eigen verantwoordelijkheid).
Veel liberaler als hem vind je niet.
Economische situatie van USA hoeft wat mij betreft niet hiero te komenquote:Op donderdag 14 december 2023 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij is gewoon aanhanger van Reagen economics, is voor softdruge (wel eigen verantwoordelijkheid).
Veel liberaler als hem vind je niet.
Dit jaquote:Op donderdag 14 december 2023 19:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Economische situatie van USA hoeft wat mij betreft niet hiero te komen
Goed, tot zover de Tweede Kamer als fatsoenlijk lichaam. R.I.P.quote:
Ach emotie, menselijk gedrag, neem het hem niet kwalijk.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:02 schreef Zorro het volgende:
Van de Lee kijkt niet als een goede verliezer
Ongetwijfeld van Gerrit Achterberg, mark my wordsquote:
Reve.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ongetwijfeld van Gerrit Achterberg, mark my words
Gerard Reve. Die is vandaag 100 jaar geleden geboren.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit vroeg ik me ook al af ja. Er moet iemand doorgeschoven worden nu. En dan nog regeringsposities. Jeetje.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:05 schreef Cyan9 het volgende:
Geen moeite met dat Bosma het is geworden, maar dit is geen goede uitslag betreffende de lijstuitputting van de PVV.
Blijft gewoon kamerlid hoorquote:Op donderdag 14 december 2023 19:05 schreef Cyan9 het volgende:
Geen moeite met dat Bosma het is geworden, maar dit is geen goede uitslag betreffende de lijstuitputting van de PVV.
Nee hoeft niet doorgeschoven te worden.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit vroeg ik me ook al af ja. Er moet iemand doorgeschoven worden nu. En dan nog regeringsposities. Jeetje.
Bij de NPO gaat de vlag uit, rust van Bosma nu denken ze daar.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:05 schreef Cyan9 het volgende:
Ja, het zal niet van Menno ter Braak zijn.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Een van de 150 leden die ook mee mag stemmen.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nee hoeft niet doorgeschoven te worden.
Heeft hij nog nooit gedaan, hij is altijd wel neutraal geweest.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:05 schreef HyperViper het volgende:
Bosma kan nu mooi rechts constant voortrekken en de microfoon van Jetten en Klaver muten. Prachtig om te zien.
Hij was juist extra streng op PVV'ers.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:05 schreef HyperViper het volgende:
Bosma kan nu mooi rechts constant voortrekken en de microfoon van Jetten en Klaver muten. Prachtig om te zien.
Een voorzitter blijft kamerlid, dus heeft niks met lijstuitputting te maken. Er is wel een kandidaat fractievoorzitter minder, maar ze hebben Agema en Faber nog.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:05 schreef Cyan9 het volgende:
En Wilders als die geen premier wordt.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:07 schreef Hanca het volgende:
[..]
Een voorzitter blijft kamerlid, dus heeft niks met lijstuitputting te maken. Er is wel een kandidaat fractievoorzitter minder, maar ze hebben Agema en Faber nog.
I stand corrected, ook door de anderen die me er op wezen.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:07 schreef Hanca het volgende:
[..]
Een voorzitter blijft kamerlid, dus heeft niks met lijstuitputting te maken. Er is wel een kandidaat fractievoorzitter minder, maar ze hebben Agema en Faber nog.
Hij is waarschijnlijk ook maar voren geduwd, links heeft niet genoeg zetels.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:09 schreef Tekaschi het volgende:
Toch wel een beetje zielig voor van der Lee. Maar hopelijk als vice voorzitter wat ervaring opdoen en de volgende keer zijn kans.
Net zoals Arib dat was op kamerleden die de PVV te grazen wilden nemen.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:07 schreef superniger het volgende:
[..]
Hij was juist extra streng op PVV'ers.
Ja, ik bedoel natuurlijk vervangende fractievoorzitter als Wilders premier wordt, als dat niet gebeurd is er niks aan de hand qua lijst van de PVV.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
En Wilders als die geen premier wordt.
Straks is ie dronken en gaat ie domme tweets plaatsen. Let maar opquote:Op donderdag 14 december 2023 19:10 schreef -XOR- het volgende:
Mooie voorzitter, kan niet anders zeggen.
quote:Op donderdag 14 december 2023 19:09 schreef phpmystyle het volgende:
Wat zei hij op het laatste? JO ?
En van der lee zijn verdriet verdrinken en dan elkaar bashen op Twitter.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Straks is ie dronken en gaat ie domme tweets plaatsen. Let maar op
Zuurquote:Op donderdag 14 december 2023 19:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat zie ik Geert eerder doen.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is inderdaad je natte droom, terwijl Timmermans je even aan het kietelen is.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ook tegen hemzelf?quote:Op donderdag 14 december 2023 19:15 schreef phpmystyle het volgende:
Nog wat tips van Omtzigt als in doe het rustig aan ofzo..
Plasterk is natuurlijk wel meer haar ding dan Bosma.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Schudde gisteren de hand van Plasterk al, dus denk het wel.
Ik denk dat de persoonlijke verhoudingen buiten het debat over het algemeen prima zijn, hoor, ik durf wel in te zetten op meer dan met Plasterk.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:16 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Plasterk is natuurlijk wel meer haar ding dan Bosma.
Er is nog wel enig fatsoen daar hoor. Wilders heeft Ergin van DENK ook gewoon gefeliciteerd na zijn maiden speech zoals alle PVV'ers.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:16 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Plasterk is natuurlijk wel meer haar ding dan Bosma.
Ze zullen misschien ook wel goed kunnen fakenquote:Op donderdag 14 december 2023 19:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er is nog wel enig fatsoen daar hoor. Wilders heeft Ergin van DENK ook gewoon gefeliciteerd na zijn maiden speech zoals alle PVV'ers.
Je mag heus met elkaar botsen maar er zijn nog wel gedragsnormen daar.
Ach ja, meer dan een hand hoef je ook niet te geven.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ze zullen misschien ook wel goed kunnen faken
Dan was er weinig te lachen geweest.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:19 schreef Starhopper het volgende:
Paul van Meenen had het moeten worden[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |