Snel klaar met poepen, handjes wel gewassen?quote:
Nee, op de 2 kandidaten met de meeste stemmen in ronde 2. Al zijn dat in dit geval wel dezelfde.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja en anders een 3e ronde en dan mag je alleen stemmen op de mensen die zich kandaat hebben gemaakt.
Ja dat bedoel ikquote:Op donderdag 14 december 2023 18:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, op de 2 kandidaten met de meeste stemmen in ronde 2. Al zijn dat in dit geval wel dezelfde.
Nee. Ik heb niet met mijn vinger door het wcpapier geprikt. Dus handen wassen is niet nodig.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:53 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Snel klaar met poepen, handjes wel gewassen?
Statement gemaakt dat Kamminga de beste isquote:Op donderdag 14 december 2023 18:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Cu heeft geen humor.
Dit zijn een paar knapen van de VVD geweest, en ik vermoed Bosma stemmers uiteindelijk.
Vind het een fijne partij met een conservatief-liberaal gedachtegoed. Dat vind ik bij geen partij meer.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar op de SGP zou je zo kunnen stemmen zei jeDie hebben wel humor?
Een gedicht voorlezen. Als het Bosma is tenminstequote:Op donderdag 14 december 2023 18:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Gaat de nieuwgekozen kamervoorzitter nog wat doen vanavond of wordt dat dinsdag pas?
Helemaal vol zuipen en dan bezopen op Twitter kruipen.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Gaat de nieuwgekozen kamervoorzitter nog wat doen vanavond of wordt dat dinsdag pas?
Ieder zijn dingquote:Op donderdag 14 december 2023 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vind het een fijne partij met een conservatief-liberaal gedachtegoed. Dat vind ik bij geen partij meer.
Ja misschien Wybren van Haga.
Een uitbaatster van een poffertjeskraam, een ex-militair, een strafrechter uit Haarlem, noem dat maar geen willekeurige personen.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja, maar daar zou ik wel voor zijn![]()
Bij het gewone stemmen op verkiezingsdagen kan je ook niet op een willekeurige persoon stemmen.
Kom op, dat kan zelfs jij niet serieus menen. Haga is net zo liberaal als een Iraanse ayatollah.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vind het een fijne partij met een conservatief-liberaal gedachtegoed. Dat vind ik bij geen partij meer.
Ja misschien Wybren van Haga.
Dat lijkt me nog best leuk, dat bode zijn.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:56 schreef Starhopper het volgende:
De bode met zwarte lippenstift is cool
Het telraam staat nog net niet op tafel.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:58 schreef Rnie het volgende:
2x 148 stemmen tellen en we zijn anderhalf uur verder.
Jawel, welkom bij de tweede kamer.
Ongeveer net zo liberaal als Chris Stoffer.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kom op, dat kan zelfs jij niet serieus menen. Haga is net zo liberaal als een Iraanse ayatollah.
Dat kunnen de FOK!ers uit het stemmentellers topic toch beterquote:Op donderdag 14 december 2023 18:58 schreef Rnie het volgende:
2x 148 stemmen tellen en we zijn anderhalf uur verder.
Jawel, welkom bij de tweede kamer.
Hij is gewoon aanhanger van Reagen economics, is voor softdruge (wel eigen verantwoordelijkheid).quote:Op donderdag 14 december 2023 18:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kom op, dat kan zelfs jij niet serieus menen. Haga is net zo liberaal als een Iraanse ayatollah.
Economisch zijn echt wel liberaal in veel zaken hoor.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ongeveer net zo liberaal als Chris Stoffer.
Het lijkt mij juist saai. De hele avond staan en luisteren. Tot diep in de nachtquote:Op donderdag 14 december 2023 18:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog best leuk, dat bode zijn.
Zou dat goed betalen? Lijkt mij wel een zware baan, je zit er net zo lang als onze politici en soms is het nachtwerk. Maar wel leuk zo kort erop te zitten.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog best leuk, dat bode zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |