Soms probeer ik het ook nog wel eens luchtig te houden.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kamerleden krijgen geen overuren.
Kamminga, douze points.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:41 schreef Cyan9 het volgende:
Om trouw te blijven aan m'n achtergrond, wil ik graag een ESF stemsysteem en uitslag, voor een (nog meer) avondvullend programma.
Vier keer en ook nog Dijkstra en Zeedijk.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:38 schreef Tjoent het volgende:
Vijf keer v. Dijk en één keer Dijk dus
Mooi toch! We hebben nu waar voor ons geldquote:Op donderdag 14 december 2023 18:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ja we kiezen 150 mensen om 400 miljard per jaar te verdelen en kijken nu op een overuur..
Verbeetquote:
Met optredens? En partij vlaggetjes?quote:Op donderdag 14 december 2023 18:41 schreef Cyan9 het volgende:
Om trouw te blijven aan m'n achtergrond, wil ik graag een ESF stemsysteem en uitslag, voor een (nog meer) avondvullend programma.
Ja gepresenteerd door Chantal Janzen en Jan Smit, dan leuke reportages waarbij ze bij de kandidaten thuis zijn geweest. Ik ben voor.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:41 schreef Cyan9 het volgende:
Van Dijck spreek je uit als v. Dijkquote:Op donderdag 14 december 2023 18:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Vier keer en ook nog Dijkstra en Zeedijk.
https://www.tweedekamer.n(...)sies/alle_kamerleden
Ze willen geen Pol Potquote:
quote:Op donderdag 14 december 2023 18:43 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ja gepresenteerd door Chantal Janzen en Jan Smit, dan leuke reportages waarbij ze bij de kandidaten thuis zijn geweest. Ik ben voor.
En ondertussen in de maneschijn zingen!quote:Op donderdag 14 december 2023 18:43 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ja gepresenteerd door Chantal Janzen en Jan Smit, dan leuke reportages waarbij ze bij de kandidaten thuis zijn geweest. Ik ben voor.
Zijn we het toch nog eens met elkaar eens.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:43 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Leek mij al wel duidelijk na die schijnvertoning van gisteren.quote:
Heeft die geen goede relatie met Bosma?quote:Op donderdag 14 december 2023 18:30 schreef Janneke141 het volgende:
De Roon heeft op zichzelf gestemd
Ja halloooquote:Op donderdag 14 december 2023 18:44 schreef Starhopper het volgende:
Brb ff plassen. Roep aub als het spannend is
Had. Had een goede relatie.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heeft die geen goede relatie met Bosma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |