Saboteur?quote:
Het zijn dus prima volksvertegenwoordigers, want als je kijkt naar 22 november kan een groot deel van de bevolking dat ook niet.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En dat zijn onze Kamerleden, kunnen gvd niet een een stembiljetje invullen
Het is legaal wat ze doen. Alle 150 leden zijn verkiesbaar, zelfs als je niet wilt.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En dat zijn onze Kamerleden, kunnen gvd niet een een stembiljetje invullen
Ook wat extra lichaamsbeweging, zo'n debat is toch wel een lange zit. Fijn om de benen nog een keer te kunnen strekken.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Zo leer je alle leden wel kennen
Dat slaat ook nergens op.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Kan ook een blanco stem zijn, die wordt geteld als ongeldig
Omtzigt is ook zo iemand die aan het eind van een lange vergadering laat op de dag nog even een halfuurtje doorgaat tijdens de rondvraag.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:34 schreef -XOR- het volgende:
Omtzigt was als klasgenoot ongetwijfeld oervervelend.
Weer precies het zelfde tenzij de 10 van Kamminga naar een ander gaanquote:Op donderdag 14 december 2023 18:35 schreef TjjWester het volgende:
71 stemmen voor bosma 73 benodigd.
Lijkt me duidelijk
Had je moet bedenken toen je op een Dijk stemdequote:Op donderdag 14 december 2023 18:37 schreef Zorro het volgende:
Als je van Dijk uit de kamer roept is de zaal half leeg
Kijk, een slecht verliezer.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het zijn dus prima volksvertegenwoordigers, want als je kijkt naar 22 november kan een groot deel van de bevolking dat ook niet.
Ik had het over ongeldige stemmen. Niet dat je op van Roon of Kamminga stemtquote:Op donderdag 14 december 2023 18:37 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het is legaal wat ze doen. Alle 150 leden zijn verkiesbaar, zelfs als je niet wilt.
Waarom niet? Als geen van de kandidaten je voorkeur heeft?quote:
Kamerleden krijgen geen overuren.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:39 schreef Tekaschi het volgende:
Kunnen ze dit niet eens automatiseren, groot bord op de achtergrond en hoppa, in een paar seconden een resultaat.
Die overuren moeten wij betalen.
Neequote:Op donderdag 14 december 2023 18:41 schreef StephanL het volgende:
Gewoon handjeklap, klaar. Bosma voorzitter
Ja we kiezen 150 mensen om 400 miljard per jaar te verdelen en kijken nu op een overuur..quote:Op donderdag 14 december 2023 18:39 schreef Tekaschi het volgende:
Kunnen ze dit niet eens automatiseren, groot bord op de achtergrond en hoppa, in een paar seconden een resultaat.
Die overuren moeten wij betalen.
Als je handjeklap gaat doen dan denk ik dat er een BBB'er wint.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:41 schreef StephanL het volgende:
Gewoon handjeklap, klaar. Bosma voorzitter
Soms probeer ik het ook nog wel eens luchtig te houden.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kamerleden krijgen geen overuren.
Kamminga, douze points.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:41 schreef Cyan9 het volgende:
Om trouw te blijven aan m'n achtergrond, wil ik graag een ESF stemsysteem en uitslag, voor een (nog meer) avondvullend programma.
Vier keer en ook nog Dijkstra en Zeedijk.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:38 schreef Tjoent het volgende:
Vijf keer v. Dijk en één keer Dijk dus
Mooi toch! We hebben nu waar voor ons geldquote:Op donderdag 14 december 2023 18:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ja we kiezen 150 mensen om 400 miljard per jaar te verdelen en kijken nu op een overuur..
Verbeetquote:
Met optredens? En partij vlaggetjes?quote:Op donderdag 14 december 2023 18:41 schreef Cyan9 het volgende:
Om trouw te blijven aan m'n achtergrond, wil ik graag een ESF stemsysteem en uitslag, voor een (nog meer) avondvullend programma.
Ja gepresenteerd door Chantal Janzen en Jan Smit, dan leuke reportages waarbij ze bij de kandidaten thuis zijn geweest. Ik ben voor.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:41 schreef Cyan9 het volgende:
Van Dijck spreek je uit als v. Dijkquote:Op donderdag 14 december 2023 18:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Vier keer en ook nog Dijkstra en Zeedijk.
https://www.tweedekamer.n(...)sies/alle_kamerleden
Ze willen geen Pol Potquote:
quote:Op donderdag 14 december 2023 18:43 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ja gepresenteerd door Chantal Janzen en Jan Smit, dan leuke reportages waarbij ze bij de kandidaten thuis zijn geweest. Ik ben voor.
En ondertussen in de maneschijn zingen!quote:Op donderdag 14 december 2023 18:43 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ja gepresenteerd door Chantal Janzen en Jan Smit, dan leuke reportages waarbij ze bij de kandidaten thuis zijn geweest. Ik ben voor.
Zijn we het toch nog eens met elkaar eens.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:43 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Leek mij al wel duidelijk na die schijnvertoning van gisteren.quote:
Heeft die geen goede relatie met Bosma?quote:Op donderdag 14 december 2023 18:30 schreef Janneke141 het volgende:
De Roon heeft op zichzelf gestemd
Ja halloooquote:Op donderdag 14 december 2023 18:44 schreef Starhopper het volgende:
Brb ff plassen. Roep aub als het spannend is
Had. Had een goede relatie.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heeft die geen goede relatie met Bosma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |