Stemmen buiten de kandidaten mag maar zijn nutteloos.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Z[ou wat zijn als dat betekent dat je geen premier meer kan worden omdat twee banen tegelijk niet mag
Dat lijkt me nogal overdrevenquote:Op donderdag 14 december 2023 18:22 schreef Rnie het volgende:
Dit doet me denken aan het slotakkoord Abu Dhabi '21.
De spanning is om te snijden in huize Rnie. We zitten met zijn alle voor de buis.
Let's Go Bosma
Als de rekenvaardigheden in de samenleving achteruit gaan, dan geldt dat natuurlijk ook in te Tweede Kamer.quote:
Zo spannend is het allemaal niet tochquote:Op donderdag 14 december 2023 18:22 schreef Rnie het volgende:
Dit doet me denken aan het slotakkoord Abu Dhabi '21.
De spanning is om te snijden in huize Rnie. We zitten met zijn alle voor de buis.
Let's Go Bosma
quote:Op donderdag 14 december 2023 18:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als de rekenvaardigheden in de samenleving achteruit gaan, dan geldt dat natuurlijk ook in te Tweede Kamer.
Kans op een 2e ronde is er altijd. Dit was een vrije stemrondequote:Op donderdag 14 december 2023 18:28 schreef Cupfighter het volgende:
Is er ook kans op verlenging en strafschopppen?
Ja, want geen meerderheid voor Bosma.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:28 schreef Cupfighter het volgende:
Is er ook kans op verlenging en strafschopppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |